Jump to content
varbiano

Трябва да балансирам предницата след смяна на хидравлична рейка

Recommended Posts

Здравейте колеги, трябват ми вашите мниния, да балансирам ли предницата на Civic 97-ma след смяна на хидравлична рейка ?

Редактирано от varbiano

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да и балансираш на предницата:lol: трябва и стенд преден мост .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен задължително трябва да минеш стенд на предния мост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, трябват ми вашите мниния, да балансирам ли предницата на Civic 97-ma след смяна на хидравлична рейка ?

На мен ми я рециклираха в Пловдив и след това не съм минавал стенд. Доколкото разбрах не е необходимо, но както казват колегите все пак е добре, за да си сигурен, че всичко е наред.В последствие ми се наложи да минавам, защото си огънах джантата и всичко си беше наред :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нак-о, какво общо има огъването на джанта и регулиране на сходимост?

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нак-о, какво общо има огъването на джанта и регулиране на сходимост?

някои колеги пишат ама си нямат хал-хабер за ко иде реч 100% задалжителен стенд предница за сходомост, иначе ще хапе гумите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от майстора... На мен са ми сменявали вътрешни накрайници без да минавам на реглаж. Външни също. Пича ми мери разтоянията и готово. Минава се, само ако има разлика дължината на резбите. Правиш следното. Караш с 90-100 на равен път с правилно напомпани гуми. Пускаш волана. Ако не влече на никъде, си местиш 25 кинта от единия джоб в другия. Това за преден мост. За заден е задължително след смяна на големи тампони. По-трудно можеш да я хванеш :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нак-о, какво общо има огъването на джанта и регулиране на сходимост?

някои колеги пишат ама си нямат хал-хабер за ко иде реч 100% задалжителен стенд предница за сходомост, иначе ще хапе гумите
Това за след удар на джанта ли говориш, или след смяна на рейка ? Защото ако е второто и ако не са развивани външните накрайници, си е излишно даване на пари ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от майстора... На мен са ми сменявали вътрешни накрайници без да минавам на реглаж. Външни също. Пича ми мери разтоянията и готово. Минава се, само ако има разлика дължината на резбите. Правиш следното. Караш с 90-100 на равен път с правилно напомпани гуми. Пускаш волана. Ако не влече на никъде, си местиш 25 кинта от единия джоб в другия. Това за преден мост. За заден е задължително след смяна на големи тампони. По-трудно можеш да я хванеш :cool:

Barsi ,икономията е майка на мизерията /25 кинта/!:angry:Че зависи от майстора е ясно ,но зависи и от човека който ще си кара колата след това!А за това , "ако не влече на никъде " като пуснеш волана -може много да се спори, дали ти е наред предницата!Та ,според мен правилно е , да се мине на стенд!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нак-о, какво общо има огъването на джанта и регулиране на сходимост?

някои колеги пишат ама си нямат хал-хабер за ко иде реч 100% задалжителен стенд предница за сходомост, иначе ще хапе гумите
Това за след удар на джанта ли говориш, или след смяна на рейка ? Защото ако е второто и ако не са развивани външните накрайници, си е излишно даване на пари ..
Хм.. аз не твърдя че разбирам - просто реших да споделя опита. Съжалявам ако съм засегнал някой от колегите с ГЛУПОСТТА си. Иначе говоря за след смяна на рейката. Протече ми - оправиха я - не съм правил "стенд", казаха ми че не е необходимо.( Старая се да цитирам до колкото ми е възможно, за да не се засегне някой пак)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от майстора... На мен са ми сменявали вътрешни накрайници без да минавам на реглаж. Външни също. Пича ми мери разтоянията и готово. Минава се, само ако има разлика дължината на резбите. Правиш следното. Караш с 90-100 на равен път с правилно напомпани гуми. Пускаш волана. Ако не влече на никъде, си местиш 25 кинта от единия джоб в другия. Това за преден мост. За заден е задължително след смяна на големи тампони. По-трудно можеш да я хванеш :cool:

Barsi ,икономията е майка на мизерията /25 кинта/!:angry:Че зависи от майстора е ясно ,но зависи и от човека който ще си кара колата след това!А за това , "ако не влече на никъде " като пуснеш волана -може много да се спори, дали ти е наред предницата!Та ,според мен правилно е , да се мине на стенд!
По принцип има един момент. От накрайниците до сега съм минал около 20к и на гумите им няма нищо. Обаче аз съм си опитен до някъде шофер вече/120к++ пробег зад волана/ и си усещам нещата. Отделно, за почти всичко си имам правилните хора. Усещам си колата и си и знам и кътните зъби. Не е въпроса в икономията на 25те лева- просто нямаше смисъл да ги давам.Иначе да- редно е да се мине на стенд, особенно ако не знаеш за какво става на въпрос. И да- добре е кола поне веднъж годишно да се качва на стендове или на канал при читав майстор за обстоен преглед. 2рото и аз го правя. Безопастността преди всичко :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...