fast_ghost 31 #1 Публикувано 20 Октомври, 2012 Здравейте колеги от няколко дни се случва следното:Качвам се в хондата врътвам ключа всичко светва, музиката, таблото, парното но не върти стартера чува се едно цък отпред и това е. Като дам няколко пъти да върти с връщане на ключа запалва. Някой някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzetzotz 70 #2 Отговорено 20 Октомври, 2012 Хлабава клема на акумулатора... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #3 Отговорено 20 Октомври, 2012 Клемите съм ги стегал с гидория, и акумулатора е на 1 седмица има ток да та убии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #4 Отговорено 20 Октомври, 2012 нали имаше някакви подобни теми проблема е в някакво реле или студени спойки на контакта 80% го имат този проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 20 Октомври, 2012 Хлабава маса по трасето или четки на стартера. Ходи до фелата да я види и ще го намерите какво е точно. Виж си масата от акумулатора към двигателя и към купето първо. п.п. Не е нужно да стегате с гедоре клемите. Просто почистени клеми с малко грес или силиконов спрей отгоре и готово. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #6 Отговорено 20 Октомври, 2012 проверих, според мен не са четките на стартера, защото подавам + и минус към корпуса и изхвърля бендикса. Четох че се ебава клемореда, или релето при бушоните както каза колегата по горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 20 Октомври, 2012 Клеморед. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #8 Отговорено 21 Октомври, 2012 Апа най-странното от всичко е, че като подам газ и колата тръгва да върти на стартер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 22 Октомври, 2012 Това вече ме озадачи. Мисля, че главно реле нямаш. Причината е, че не ти е електрическа помпата по дефоулт. Най-близкия човек, където може да ти помогне е фена. Ходете и я вижте какво и е мнението на колата го коригирайте да е правилно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 22 Октомври, 2012 Прегледай масата към скоростната кутия.Един кабел от купето към корпуса на кутията.Също така плюса, който влиза в стартера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #11 Отговорено 22 Октомври, 2012 Прегледах масата към скоростната кутия, беше леко хлабава затегнах я но пак така. НАправило ми е впечатление, че го прави тоя номер, когато е студена. После пали по бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #12 Отговорено 23 Октомври, 2012 Не добра връзка някъде,поне според мен.Прегледай + са който влеза в стартера,и масата ,която е на капака на термостата.Масата на скоростната към купето стегната ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #13 Отговорено 23 Октомври, 2012 Масата и + са, са изчистени и затегнати, но не знаех че има маса към капака на термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #14 Отговорено 25 Октомври, 2012 Някой знае ли как се "лекува" проблема с клемореда ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #15 Отговорено 2 Декември, 2012 След доста мУки и неволи, доста ненужни псувни рано сутрин, намерих проблема. Оказа се клеморед и бако фен пак се оказа праааав. откаих го и отвъте направо се бяха изяли пластините. Е реших проблема за сега с клещите леко ги понатегнах и извих нагоре, за сега няма ядове, за в бъдеще ще се ходи в някоя морга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #16 Отговорено 2 Декември, 2012 Евалата, че си го оправил.Питай Миткото дали има случайно.Ама после на ключар да ти направи и ключалките или да ти пренареди клемомеда, да не ходиш с 2 ключа едновременно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #17 Отговорено 3 Декември, 2012 Ама после на ключар да ти направи и ключалките или да ти пренареди клемомеда, Я пак с ключа че не разбрах? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #18 Отговорено 4 Декември, 2012 Аз искам да попитам. Къде се намира този клеморед? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #19 Отговорено 5 Декември, 2012 Питам защото аз имам следният проблем. Както си карам и като включа дълги светлени и понякога ми гасне CD-то. Много често взе да се случва, като карам на бавно на първа и колата отива да гасне, не да предърпва, ами все едно за секунда губи всякакви токове (фаровете и всички светлени светят но колата гасне за секунда), даже оборотомера тръгва на долу все едно е огаснала, тя направо си огасва де но просто за части от секундата. Случва ми се като давам и назад понеже бавно карам като я прибирам в гаража пак така като пусна съединителя и не съм ли дал газ и и гасне за части от секундата и като пусна съединителя и се оправя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #20 Отговорено 5 Декември, 2012 Колега не виждам смисъл от пренареждане на клемореда нещо или аз не мога да те разбера, или съм доста гламав Към колегата Executor брато провери си масите. Клемореда е чудото което мушкаш ключа от другата му страна като свалиш пластмасата около волана ще видиш, че има 2 винчета за отверка +. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #21 Отговорено 22 Юли, 2013 (Редактирано) Здравейте, Проблема още си го имам ходих на няколко "майстора" то тогава нищо и няма да я ....... Сега лятото като карам на климатик и отива да гасне понякога на първа ако не дам повечко газ. И това дразнещето като си карам и превключвам къси дълги понякога губи ток, гасне СД-то. Случвало ми се е 1 2 пъти, когато си свалям стъклото или натискам клаксона да ми гасне ЦД-то и заедно с това стрелката на оборотите пада до 0 за части от секундата и пак се нормализира. Все едно гасне цялата кола за по-малко от секунда. Много рядко се получава, но се случва и ме дразни. Редактирано 22 Юли, 2013 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobo5 4 #22 Отговорено 23 Юли, 2013 (Редактирано) Здравей, така и така си обиколил доста майстори защо не пробваш и още едни. Не знам дали ще ти помогна но при мен гаснеше СД-то и си губеше настройките и се оказа акумулатора - пробила клетка. От както смених акумулатора не съм имал проблеми. Нищо не пречи да ходиш да го замерят. Редактирано 23 Юли, 2013 от Dragi4 Моля не цитирайте предходното мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове