Jump to content

tzetzotz

Фен
  • Мнения

    85
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

70 Neutral

Относно tzetzotz

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 12.05.1984

Profile Information

  • Кара
    d15b2++
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна-Силистра
  1. tzetzotz

    Светещи стрелки CIVIC 5gen

    Ами, оборотомера го сверих по празните обороти и по прекъсвач. Скоростомера ( с него беше пипкаво) показва +5км спрямо gps, другите уреди са лесни за калибриране. Така, че... да, отчита вярно.
  2. tzetzotz

    Максимално ET

    Не е точен отговор на въпросът ти но гледам че няма конкретен такъв. 195/50/15 ЕТ27 на 5-та седан е добре, с по-високи гуми опира в калниците отзад. При теб за 16-ки варианта е 195/45, ама возията ще е... Другият ти вариант е да стречнеш едни 185/50, тогава не би трябвало да имаш каквито ида е проблеми със събирането им. ЕТ30 не е толкова много, няма да стърчат, споко.
  3. tzetzotz

    Светещи стрелки CIVIC 5gen

    ...Meanwile. мисля че таблото качи поне двайсетина коня...поне.
  4. Колега, жалко че си далече, иначе щях да ти дам едно парче "хромово" (полиестерно) фолио. Скривал съм китвания по ролбари и ако не знаеш, че има фолио не си личи. Ако решиш да пробваш с фолио, да знаеш, че трябва да го залепиш първо върху каст фолио иначе няма да стане ( говоря за това лъскавото). При всички положения най-добрия вариант е наистина втора употреба, запазено.
  5. tzetzotz

    Светещи стрелки CIVIC 5gen

    Няма да стане, колега. Едно че няма как да сложиш тежестите и да запазиш цяло "окото" в стрелката, което всъщност е светлопроводимата част, друго че тая противотежест е изчислена за тия стрелки и няма да са валидни за новите.
  6. tzetzotz

    Светещи стрелки CIVIC 5gen

    Описал съм го, колега. Импровизация е цялата работа, и усет. Даже започвам да се замислям дали да не си направя сам стрелките, по-лесно ще е балансирането им, още повече че имам оригинални от които да гледам.
  7. tzetzotz

    Светещи стрелки CIVIC 5gen

    Малко ъпдейт. Стрелките бяха поопечени от крушките на предишното табло и през деня, на места светеха по-жълто . Затова пробвах с различни цветове фолио: спрях се на този ( фолиото от оборотомера) фолиото е флуорисцентно.
  8. tzetzotz

    Светещи стрелки CIVIC 5gen

    Разкривам "тайните" . Значи, намирате си табло със светещи стрелки и гледайте отвора им отзад, да е пластмасов. Тези не паснаха като диаметър на отвора и ги разширих с нагорещена игла. (90% от колите след 90-та са с такива). На мен ми изпадна от опел омега. За да не се чудите защо тия стрелки не показват никак правилно след монтажа, първо махнете внимателно чопчетата които държат стрелките и си отбележете или снимайте до къде пропадат без тях. След това, сваляте стрелките внимателно, като използвате 2 кафени лъжички или като разглобите 1 дървена щипка за пране, подостряте краищата и ги подпъхвате равномерно под стрелката (едновременно от 2-те страни). Повтаряте процедурата с вашето табло. Аз използвах светодиодна лента за осветяването на стрелките, диодите вървят така : резистор, диод, диод, диод.отрязох едната тройка след резистора и запоих плюса към диода а минуса веднага след резистора. Идеята е да стане възможно най-компактно и да може да се насочи светлината към самата стрелка. Използвах лентов кабел, понеже е по-тънък и удобен за работа. Закрепянето го направих като поставих стрелката и светнах диода, намерих оптималния ъгъл и разстояние и залепих със секундно лепило кабела за крачето на уреда и лената за пластмасовата ос (внимавайте да не олеете с лепило) Отвора на циферблата е прекалено малък и стрелката почти не светеше, затова разширих отвора. крайният резултат е този Същото повтаряте със скоростомера. Наложи ми се да скъся 2-те големи стрелки, и за да оправя баланса им ги зарглобих и отрязох част месинговата противотежест, критерий ми беше скороста на връщане на стрелката след повдигане ( държах таблото изправено). Малко по-трудни са 2-та уреда, там се налага да се разлепи черният циферблат (внимателно) за да се вижда къде е диода. Тук залепих кабела към плексигласа като преди това бях насочил диода където трябва. калибрирането на тези 2 стрелки става на място след монтиране на таблото и достигане на работна температура (просто не ги нанизвайте изцяло преди това, защото ще се озорите с махането им докато таблото е монтирано) при свалено "стъкло". Затъмних си "стъклото" с фолио за стъкла за да не дразни толкова светлината ( късно се сетих за димер а и не ми се занимаваше толкова) Конвенционалните крушки ги махнах и сложих светодиодна лента, като обиколих всички уреди. Захраних всичко скато използвах празна фасунка от таблото, на която запоих кабелите. ( нямам снимка ама мисля че е напълно ясно как става ) Крайния резултат: https://www.youtube.com/watch?v=m1ffDDOY5XA Цвета на стрелките зависи от покритието зад стрелката ( в моя случай бяло). Надявам се да съм обяснил добре как съм го направил аз.
  9. tzetzotz

    Светещи стрелки CIVIC 5gen

    Малко http://tzetzotz.snimka.bg/automobiles/honda.663104.33202260
  10. tzetzotz

    предна броня за сивик

    Бронята определено не е за 5- та ген. Не подвеждайте колегата.
  11. При делко завъртяно на 180 градуса не пали изобщо, виж кабелите и свеща.
  12. Колегата Данчо, е прав за бобината, при мен бяха същите симптоми и се оказа комутатор. Отделен въпрос е , че комутатора се прецака от кофти палец или френски свещи (а може би и от двете)
  13. tzetzotz

    EG4 ще се учи да бяга

    Ей заради такива отговори, предполагам, че темата е приключила до тук. И не само тази. Колегата, чиято е темата си е направил сетъпа. Благодаря все пак.
  14. tzetzotz

    EG4 ще се учи да бяга

    В крайна сметка, някой запознат по: точка "2. ... искам да ви помоля да ме посъветвате д15б2 с бутала от д13б2 с колко дебела гарнитура се кара и с какви билели." ?
  15. 99% предпазител, колега.
×