Jump to content
vin benzin

honda civic няма ток към свещите

Recommended Posts

Та колата е на един мой приятел и се случил следното,нямал акумулатор и за да изкара диска от сидито сложил зарядното на клемите обаче без акумулатора и нещо изпушил около волана и километража и сега няма палене.Днес му погледнах колата и няма ток към свещите,от какво може да е?Колата е 94-95година хонда сивик купе 1.5 101 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А погледна ли какво е изпушило? В района на волана и километража и по-скоро под тях е таблото с бушоните, да не би да е постопено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обясни как точно неиска да пали на въртене на стартера ли ,ключа ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледнах всичко около таблото и не видях нещо да е изгоряло,по колата всичко е ок,върти но няма искра на свещите.Какво да проверя комп. или бобина или комутатор и как да ги пробвам дали е от тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами бобината за да замериш дали е добре трябва да свалиш капачката и палеца ,може просто да и е дошло времето ,слабо място е на хондите може да е тя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таа глупост за слабото място ще се направя че не съм я прочел. Не знам как но предполагам че може да се е палнал някой контакт на контактния ключ или както казаха колегите някой от предпазителите. Но не е виновна запалителната система тя е доста дуракоустойчива, а и все пак нали само е врътнал ключа да даде ток на кастофоня а не да пали колата или не е така?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, що не провериш първо дали идва ток до делкото. После мисли за игоряла бобина и комутатор. Ако идва ток, откачаш бобината и на кабелите вместо нея закачаш един светодиод на 12 в (диодна лента върши идеална работа ако нямаш друг) и въртиш, ако мига, значи нещата клонят към бобина, ако не...комутатор. Всичко това обаче когато си се убедил че идват 12 в към делкото. Почти съм убеден, че проблема ти е в предпазител или реле. Принципно предпазител гори от голям ток а не от по-високо напрежение, така че аз съм за реле. Погледни и в малката кутийка с предпазители в двигателния отсег, щом няма изпушили под волана. Успех.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес нямах много време да я гледам,но на бобината дето е с две крачета на контакт и двете букси имат ток

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти специалист , няма да стане без лев ,така че не си губи времето.

Редактирано от fenabg
цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ток идва до делкото,откачих кабелите към бобината и сложих крушка 12в и като въртя крушката премигва,значи трябва да е от бобината така ли да разбирам.А само за проба да взема от 1.5-90 коня да ли ще стане еднакви ли са? Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш дали бобината ще стане, то не знам, мисля че размера и формата им е различна. Иначе: " Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извод А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В). първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС. Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС." Провери за искра с извадена свещ опряна в главата, ако нямаш мултицет. А бензин подава ли? Чува ли се главното реле и помпата? Тоя дим от таблото който описваш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега помпата се чува и работи,но няма искра на свещите.След като е изпушило нещо от около волана след това е запалила колата,но е работила сякаш на 3 цилиндъра и моя авер решил да изкара един кабел от свещите докато е работила колата за да види кой цилиндър не работи и в този момент нещо май е дал на късо кабела за главата на двиг. и гасне колата и край няма палене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но е работила сякаш на 3 цилиндъра и моя авер решил да изкара един кабел от свещите докато е работила колата за да види кой цилиндър не работи

Сменяй бобината при това положение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

запали най накрая,сменихме бобината и всичко е ок .Мерси на всички отзовали се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таа глупост за слабото място ще се направя че не съм я прочел. Не знам как но предполагам че може да се е палнал някой контакт на контактния ключ или както казаха колегите някой от предпазителите. Но не е виновна запалителната система тя е доста дуракоустойчива, а и все пак нали само е врътнал ключа да даде ток на кастофоня а не да пали колата или не е така?

Що бе мен,сякаш не си чувал как факаните бубини си горят ей така от ряз или на теб не ти се е случвало :)Много им е горещо там,аз лично премахвам предпазната пластмаса която е под палеца :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...