vin benzin 1 #1 Публикувано 19 Октомври, 2012 Та колата е на един мой приятел и се случил следното,нямал акумулатор и за да изкара диска от сидито сложил зарядното на клемите обаче без акумулатора и нещо изпушил около волана и километража и сега няма палене.Днес му погледнах колата и няма ток към свещите,от какво може да е?Колата е 94-95година хонда сивик купе 1.5 101 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #2 Отговорено 19 Октомври, 2012 А погледна ли какво е изпушило? В района на волана и километража и по-скоро под тях е таблото с бушоните, да не би да е постопено? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #3 Отговорено 19 Октомври, 2012 обясни как точно неиска да пали на въртене на стартера ли ,ключа ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vin benzin 1 #4 Отговорено 20 Октомври, 2012 погледнах всичко около таблото и не видях нещо да е изгоряло,по колата всичко е ок,върти но няма искра на свещите.Какво да проверя комп. или бобина или комутатор и как да ги пробвам дали е от тях? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #5 Отговорено 20 Октомври, 2012 ами бобината за да замериш дали е добре трябва да свалиш капачката и палеца ,може просто да и е дошло времето ,слабо място е на хондите може да е тя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #6 Отговорено 20 Октомври, 2012 Таа глупост за слабото място ще се направя че не съм я прочел. Не знам как но предполагам че може да се е палнал някой контакт на контактния ключ или както казаха колегите някой от предпазителите. Но не е виновна запалителната система тя е доста дуракоустойчива, а и все пак нали само е врътнал ключа да даде ток на кастофоня а не да пали колата или не е така? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzetzotz 70 #7 Отговорено 20 Октомври, 2012 Колега, що не провериш първо дали идва ток до делкото. После мисли за игоряла бобина и комутатор. Ако идва ток, откачаш бобината и на кабелите вместо нея закачаш един светодиод на 12 в (диодна лента върши идеална работа ако нямаш друг) и въртиш, ако мига, значи нещата клонят към бобина, ако не...комутатор. Всичко това обаче когато си се убедил че идват 12 в към делкото. Почти съм убеден, че проблема ти е в предпазител или реле. Принципно предпазител гори от голям ток а не от по-високо напрежение, така че аз съм за реле. Погледни и в малката кутийка с предпазители в двигателния отсег, щом няма изпушили под волана. Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vin benzin 1 #8 Отговорено 20 Октомври, 2012 днес нямах много време да я гледам,но на бобината дето е с две крачета на контакт и двете букси имат ток Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho-d 1 #9 Отговорено 20 Октомври, 2012 (Редактирано) Трябва ти специалист , няма да стане без лев ,така че не си губи времето. Редактирано 22 Октомври, 2012 от fenabg цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vin benzin 1 #10 Отговорено 22 Октомври, 2012 (Редактирано) Ток идва до делкото,откачих кабелите към бобината и сложих крушка 12в и като въртя крушката премигва,значи трябва да е от бобината така ли да разбирам.А само за проба да взема от 1.5-90 коня да ли ще стане еднакви ли са? Редактирано 22 Октомври, 2012 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzetzotz 70 #11 Отговорено 22 Октомври, 2012 Ако питаш дали бобината ще стане, то не знам, мисля че размера и формата им е различна. Иначе: " Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извод А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В). първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС. Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС." Провери за искра с извадена свещ опряна в главата, ако нямаш мултицет. А бензин подава ли? Чува ли се главното реле и помпата? Тоя дим от таблото който описваш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vin benzin 1 #12 Отговорено 23 Октомври, 2012 Колега помпата се чува и работи,но няма искра на свещите.След като е изпушило нещо от около волана след това е запалила колата,но е работила сякаш на 3 цилиндъра и моя авер решил да изкара един кабел от свещите докато е работила колата за да види кой цилиндър не работи и в този момент нещо май е дал на късо кабела за главата на двиг. и гасне колата и край няма палене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 23 Октомври, 2012 но е работила сякаш на 3 цилиндъра и моя авер решил да изкара един кабел от свещите докато е работила колата за да види кой цилиндър не работи Сменяй бобината при това положение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vin benzin 1 #14 Отговорено 27 Октомври, 2012 запали най накрая,сменихме бобината и всичко е ок .Мерси на всички отзовали се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #15 Отговорено 28 Октомври, 2012 Таа глупост за слабото място ще се направя че не съм я прочел. Не знам как но предполагам че може да се е палнал някой контакт на контактния ключ или както казаха колегите някой от предпазителите. Но не е виновна запалителната система тя е доста дуракоустойчива, а и все пак нали само е врътнал ключа да даде ток на кастофоня а не да пали колата или не е така?Що бе мен,сякаш не си чувал как факаните бубини си горят ей така от ряз или на теб не ти се е случвало Много им е горещо там,аз лично премахвам предпазната пластмаса която е под палеца 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове