Jump to content
krasimir_01

Вакумен изпарител ЛОВАТО

Recommended Posts

Значи искам сам да си обслужа изпарителя защото вече му е време 80 хил. км и 6год. ако някой може да ми каже как да избегна гонене на пружинки и уплътнения по двора нека помогне моля. п.п. До тази стъпка прибягвам поради газаджии философи и за да не пострада някой от тях реших да си го ревизирам сам. Купих си целия комплект за ревизиране от магазина на предствителя за България на Ловато.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение схема Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да гониш - слагаш един вестник на масата и го отваряш - вътре няма никаква философия, нито скачащи пружини. Ако нещо се объркаш при събирането, поглеждаш схемата, която си пуснал и така... :) Ако имаш гресчица мацни гарнитурките много тънко, за да прилепнат по-добре, ако нямаш пак ще стане :))Поздрави,Оги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за насоката.Имам грес даже е графитна. Надявам се изпарителя да е проблема но утре ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче има една особенност. Има реглаж на самата мембрана. Като карах с обикновенна газова си ги сменявах сам мембраните и после нон стоп трябваше да отвъртам кранчето, че обедняваше. Накрая отидох на газаджий и ми го оправиха. Ползва се манометър, но точно какво се прави- така и не разбрах. Виждам, че си София-Радомир. Има много читав сервиз на метан- станцията в Перник. Взизаш на нея и ти остава от ляво. Караш по дясната част от пътя и влизаш на бившия Хлебозавод. Та там има газ сервиз, проверен и читав. С твой части ще ти е по-евтино. После и ще ти я регулират и ще си свиркаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз моя сам си го изчистих, даже не съм сменял мембраните измих го с топла вода и сапун всичко изпадна после го изсуших хубаво и до ден днешен нямам никакви проблеми. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е НЕ пипай нещо което работи!Забелязал съм доволно голямо количество теми за "какво ми се случи след смяна на мембрани" и крайния резултат обикновено е нов изпарител. Не че не подлежат на смяна, просто май вече не могат да се намерят читави комплекти независимо какво пише върху тях. Та както казах източи му гязта от пробката и си карай, като умре си купи нов и пак си карай. За километрите които си минал си избил колата барабар с газовата сигурно около 2-3 пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на теб всъщност какви са ти оплакванията от колата, та искаш да пипаш изпарителя? Ако почва да пали трудно и да губи чентровка тогава. Всичко друго е поправимо, но ходи на хлебозавода да я погледнат. Както Пешо каза, трудно се намират читави мембрани, а оригиналните карат по 100к близо без ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука съветващите да ги светна малко :Колата е 1.3 дуал карб ,диагнозата за която съм сигурен на 99% съм я поставил аз.А защо колата върви нормално само когато я "почерпиш" принудително с газ от ключето.Сиреч не пуска достатъчно газ .Двама от писалите карат абсолютно идентична конфигурация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи треа тактрично да се настрой на стенд или просто да се намести на ухо, по възможност преди да е скапала свещи, бобина и клапани. Щом чак почерпка иска- дебело е. Поне големия кран 1/4 оборот и малкия също с проба как се форси. После на стенд с нов въздушен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газ-сервиза на Кристал го знам и ходих там бяха заети с други коли, там много добре ме познават от години. И в интерес на истината бяха прави проблема се оказа много въздух във филтърната кутия смених всички гумени уплътнения и колата не си стъпва на гумите и така до 150км/ч след това няма никой поне на равно де. Та си мислех дали не и е малко горивото на бензин се задъхва на 180км/ч а и доста повече върви но засега остава така че ми писна да карам неработеща кола все пак ми трябва всекидневно. Благодаря за помоща и съветите. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,Значи не е толкова зле. Трябва ти човек настройка на стенд, за да тръгне. Карам същия тип кола и на газ няма как да е като на бензин. Мойта до 170 на газ няма проблеми. От 150 нагоре пак се набира, но малко по- бавно. И то на 5та/достатъчно е къса/. Читав стенд с хора, които знаят как се ползва има в "София газ комерс". Сервиза е в София и се стига до там доста лесно. Ама си купи нов въздушен филтър първо. п.п. Ако не знаеш къде е сервиза и ти се ходи пиши на лично да ти дам телефона ми и да ти обясня. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да питам по темата :) след смяна на мембрани,протече антифриз от задния капак??? а сега де,уж нови мембрани а капе от капака,претегнах го но няма полза.Другото което е да питам,защо от там избива антифриза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избива ти от задния капак ,защото там е пълно с антифриз и вероятно има пропуски заради неправилно притягане .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,оказа се че всички болтове на капака не са претегнати.След като се стегнаха няма теч.Аз вчера стегнах само два а то и другите имали нужда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...