krasimir_01 84 #1 Публикувано 16 Октомври, 2012 Значи искам сам да си обслужа изпарителя защото вече му е време 80 хил. км и 6год. ако някой може да ми каже как да избегна гонене на пружинки и уплътнения по двора нека помогне моля. п.п. До тази стъпка прибягвам поради газаджии философи и за да не пострада някой от тях реших да си го ревизирам сам. Купих си целия комплект за ревизиране от магазина на предствителя за България на Ловато. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #2 Отговорено 16 Октомври, 2012 (Редактирано) схема Редактирано 16 Октомври, 2012 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #3 Отговорено 17 Октомври, 2012 Нищо няма да гониш - слагаш един вестник на масата и го отваряш - вътре няма никаква философия, нито скачащи пружини. Ако нещо се объркаш при събирането, поглеждаш схемата, която си пуснал и така... Ако имаш гресчица мацни гарнитурките много тънко, за да прилепнат по-добре, ако нямаш пак ще стане )Поздрави,Оги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #4 Отговорено 17 Октомври, 2012 Благодаря за насоката.Имам грес даже е графитна. Надявам се изпарителя да е проблема но утре ще видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 17 Октомври, 2012 Обаче има една особенност. Има реглаж на самата мембрана. Като карах с обикновенна газова си ги сменявах сам мембраните и после нон стоп трябваше да отвъртам кранчето, че обедняваше. Накрая отидох на газаджий и ми го оправиха. Ползва се манометър, но точно какво се прави- така и не разбрах. Виждам, че си София-Радомир. Има много читав сервиз на метан- станцията в Перник. Взизаш на нея и ти остава от ляво. Караш по дясната част от пътя и влизаш на бившия Хлебозавод. Та там има газ сервиз, проверен и читав. С твой части ще ти е по-евтино. После и ще ти я регулират и ще си свиркаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #6 Отговорено 17 Октомври, 2012 аз моя сам си го изчистих, даже не съм сменял мембраните измих го с топла вода и сапун всичко изпадна после го изсуших хубаво и до ден днешен нямам никакви проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #7 Отговорено 17 Октомври, 2012 Моя съвет е НЕ пипай нещо което работи!Забелязал съм доволно голямо количество теми за "какво ми се случи след смяна на мембрани" и крайния резултат обикновено е нов изпарител. Не че не подлежат на смяна, просто май вече не могат да се намерят читави комплекти независимо какво пише върху тях. Та както казах източи му гязта от пробката и си карай, като умре си купи нов и пак си карай. За километрите които си минал си избил колата барабар с газовата сигурно около 2-3 пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 18 Октомври, 2012 А на теб всъщност какви са ти оплакванията от колата, та искаш да пипаш изпарителя? Ако почва да пали трудно и да губи чентровка тогава. Всичко друго е поправимо, но ходи на хлебозавода да я погледнат. Както Пешо каза, трудно се намират читави мембрани, а оригиналните карат по 100к близо без ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 18 Октомври, 2012 Тука съветващите да ги светна малко :Колата е 1.3 дуал карб ,диагнозата за която съм сигурен на 99% съм я поставил аз.А защо колата върви нормално само когато я "почерпиш" принудително с газ от ключето.Сиреч не пуска достатъчно газ .Двама от писалите карат абсолютно идентична конфигурация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #10 Отговорено 18 Октомври, 2012 Значи треа тактрично да се настрой на стенд или просто да се намести на ухо, по възможност преди да е скапала свещи, бобина и клапани. Щом чак почерпка иска- дебело е. Поне големия кран 1/4 оборот и малкия също с проба как се форси. После на стенд с нов въздушен филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #11 Отговорено 19 Октомври, 2012 За газ-сервиза на Кристал го знам и ходих там бяха заети с други коли, там много добре ме познават от години. И в интерес на истината бяха прави проблема се оказа много въздух във филтърната кутия смених всички гумени уплътнения и колата не си стъпва на гумите и така до 150км/ч след това няма никой поне на равно де. Та си мислех дали не и е малко горивото на бензин се задъхва на 180км/ч а и доста повече върви но засега остава така че ми писна да карам неработеща кола все пак ми трябва всекидневно. Благодаря за помоща и съветите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 19 Октомври, 2012 Ясно,Значи не е толкова зле. Трябва ти човек настройка на стенд, за да тръгне. Карам същия тип кола и на газ няма как да е като на бензин. Мойта до 170 на газ няма проблеми. От 150 нагоре пак се набира, но малко по- бавно. И то на 5та/достатъчно е къса/. Читав стенд с хора, които знаят как се ползва има в "София газ комерс". Сервиза е в София и се стига до там доста лесно. Ама си купи нов въздушен филтър първо. п.п. Ако не знаеш къде е сервиза и ти се ходи пиши на лично да ти дам телефона ми и да ти обясня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
neno_11 15 #13 Отговорено 31 Октомври, 2012 И аз да питам по темата след смяна на мембрани,протече антифриз от задния капак??? а сега де,уж нови мембрани а капе от капака,претегнах го но няма полза.Другото което е да питам,защо от там избива антифриза? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #14 Отговорено 31 Октомври, 2012 Избива ти от задния капак ,защото там е пълно с антифриз и вероятно има пропуски заради неправилно притягане . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
neno_11 15 #15 Отговорено 1 Ноември, 2012 Да,оказа се че всички болтове на капака не са претегнати.След като се стегнаха няма теч.Аз вчера стегнах само два а то и другите имали нужда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове