Jump to content
Попай

От обикновенна глава към V-tec

Recommended Posts

Здравейте колеги! Въпроса ми е каква е процедурата при смяна на глава на ДВГ d16y3 със глава с витек да речем от d16z6 ili d16z9?Благодаря предварително!!!Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

процедурата не си заслужава по добре си смени направо двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо па да не си залужава? Във всяка тема в проекти, е само това. Swap-нат матор... Друго си е да си направиш твоята, и като пита народа, "ква' е тая хонда бе брато?" Конкретно за моя случай, предпочитам да изпомпам д13-ката до краен предел с кратуни и тем подобни, отколкото да сложа някой б16-ка матор. Да не говорим, че не всеки може да даде 2 бона накуп (и аз се вписвам в това число.)А да не говорим, че при покупката на такъв мотор, си е нож с 2 остриета. Нито знаеш с какво масло е каран, нито знаеш яде ли го, нито нищо. Купуваш го и си слагаш главата в торбата после тряя и да го обслужиш, да сменяш талони глупости в кат. Което си е голяма разправия. Данъка ти става по-голям, застраховката също.Така че по мои груби сметки цената далеч не е 2 бона за такава манипулация. Предимствата са, че си познаваш матора, знаеш че е обслужен и каран с масло, което е сменяно навреме. Не се занимаваш с кат и тем подобни. И най-якото чувство е че се возиш в нещо, което ти си сътворил и си вложил труд ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тука съм съгласен с теб. Винаги има по-бърз и по- паричен тунингар, важното е колко си усмихнат. Аз лично съм казал, че не почне ли да пие масло няма да цепя здрав мотор. Направи ли го- става сгъстена 1,5 с в-тек. Междувременно колата си има комплект щанги, здраво окачване, стоково, добри гумета и си я карам с кеф. По темата:Трябва ти в-тек тиква, делко и комп, ако втоя комп не се чипосва, майстор, чипър, човек за части/гарнитури, сегменти, лагери/ и едни 1000лв в джоба като за начало и си ти :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:ranting: !!! :spell::help::dunno:
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фене обоснови се :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти в-тек тиква, делко и комп, ако втоя комп не се чипосва, майстор, чипър, човек за части/гарнитури, сегменти, лагери/ и едни 500 лв в джоба като за начало и си ти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С една дума има вариант и с моя комп да стане,айде делкото ми е ясно че трябва да се смени.Правилно ли съм разбрал?И не разбрах защо са ми сегменти и лагери аз няма да правя основен ремонт! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делкото може да се поизпили и да стане пак добър ефект. Дори и да 1 болт да е. Въпроса е да не е обд-2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко не съм на ти с комповете ма знам че един комп ако е обд5 си търси и обд5 делко така че моо смените и кардана на колата .Към автора - колега извади тоя комп снимай го сосе лепките :D :D отвори го от горната страна и го снимай и вътре .По снимките ще разберем дали си за сегменти :D .шегувам се .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата може да бъде заключена,тъй като не ми се налага подобна интервенция,както разбраха някои колеги от форума!!! Ключ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко не съм на ти с комповете ма знам че един комп ако е обд5 си търси и обд5 делко така че моо смените и кардана на колата .Към автора - колега извади тоя комп снимай го сосе лепките :D :D отвори го от горната страна и го снимай и вътре .По снимките ще разберем дали си за сегменти :D .шегувам се .

Фене, Нарочно така съм го писал. Някакси не мо го побира тиквата да дам пари да ми сцепат мотора и да не го провери из основи, а да донапъвам после чаркове на 200к++ пробег ми е малко несвоинствено, още повече, че ако се провери и се направи компромис после пак още 150 кинта за свалянето на тиквата само. Са, ако майстора каже, че няма нужда за момента да се бара по мотора-ок, ама да ти каже, че си за сегменти и да нямаш при отварянето пари за тях или да слагаш боклукчиви части- не мерси. Или се прави или не. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на това мнение, взима ли се мотор 2ра ръка- задължително да се отвори да се видят сегментите и лагерите. Особено ако ще се прави "бегачка" ... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...