Jump to content
Restless

Акорд няма да се продава в ЕС

Recommended Posts

В Русия ще се продава американския Акорд - с малки допълнения заради климата.Хонда смятат да продават само местна (английска) сглобка - това което се прави в Суиндън - Джаз, Сивик и ЦР-В...Евентуално, може би ще се внася и в Европа американския Акорд и/или новия, не представен все още Акорд-хибрид:oИнфото е от втек.нет, от човек работещ за Хонда-Англия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След изчерпване количествата на произведените Акорди от текущата генерация, няма да се правят/внасят/продават нови "Европийски" Акорди, които в САЩ се продаваха като Акура ТСХ.Хонда ще правят само "американския" Акорд, който и досега не се продаваше в Европа.В Русия досега се продаваше "евро" акорда. Вече там ще внасят от САЩ американската версия.Но за Европа в момента мнението на Хонда е да не се продава изобщо модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай линк къде се споменава това, че не го намирам като се ровя "там" :blink: Ако е вярно... без коментар. Наистина, странен (откровено казано кретенски) маркетинг и политика има тази компания последното десетилетие (и не само).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(не искам да едитвам горния пост, затова пиша нов) Предполагам, че това "велико хрумване" ще е не само за Европа, ами и за Япония. В момента в Япония въобще не се предлага "новият" (нов, нов, той вече стана на година и нещо) Сивик 9-а ген (нито евро хечбек, нито седана, каму ли купето), явно и Акорд няма да предлагат там. Не ми е ясно какво целят с това, освен съсредоточаване на производство на местно ниво и лансиране на цялата продукция за конкретния пазар, а да не се изнася или внася. Може би е това, защото Хонда искат да направят до няколко години завод в Мексико, в който да правят FIT (JAZZ за европа), а не да го внасят от Япония (или от Китай, както правят в Канада), т.е. да намалят разходите (по-добра печалба) и да повишат производството като темпове и повече бройки (по-малко чакане и забатачване на клиента). ОК, нека е това, но за Европа не може да няма Акорд, не е като да не се купува тая кола тук. Като не им излизат сметките да я внасят от Япония/Сев. Америка, поне да подновят (както бяха 5-а и 6-а ген) производството на ЕВРО Акорд, но явно не им се изплаща за този модел, знам ли...Четох наскоро, за CRZ и ситуацията на модела в САЩ (мизерни продажби, непрекъснато спадащи), как от Хонда казват, че едва ли не, те в момента са на загуба (!!!) от този модел, защото той се прави в Япония (както и Insight, Acura TSX и други модели) и се внасят в САЩ, пътните разходи + курса на йената спрямо долара се получавало така, че този модел се предлагал на загуба, само и само да има асортимент в САЩ. Отделно, заради (уж ?!) миналогодишното земетресение/цунами от Хонда не могат да им заработят Японските заводи на пълна сила за да правят модела и в САЩ от CRZ се предлагат ограничени бройки, които първо: сглобени са от-до и дефакто клиента няма право на избор нито на цвят, нито на избор на джанти дори (както се казва: "каквото има на сергията, това взимаш") и второ: повечето CRZ които идват в САЩ са със CVT кутии, а повечето потенциални клиенти които биха купили точно CRZ биха искали да е с ръчни скорости. Това донякъде било обяснението за лошите продажби на модела в САЩ (не че са само там такива), не знам, може би това трябваше да го публикувам в другата тема за CRZ... все тая, все кофти работи коментираме за тая марка на последък :ph34r:

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.vtec.net/forums/one-message?message_id=1102789&page_number=1#1102789 - RolledaNSX e човека

Again no Accord for Europe at this moment per HONDA UK VP. It looks like Honda getting out of the car import business in the near future. If they don't make it in the local market they will not sell it.And it looks like in a few years the Accord will be only built in America,Russia,China. It looks like only the NSX will be imported around the World from America but there is insider talk that it might be sold like Ferraris...... very few sent to top market dealers but most will be custom ordered by the customer.So you get it the way you want it

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих се вързал на такива провокации, нека да изчакаме някакви официални изявления. Хонда не са толкова глупави да убият комюнитито си в Европа... поне така се надявам :(. В момента в който хибридната им технология напредне достатъчно би било малоумие да не се продава в Европа, континента с най-строги изисквания към отделяният C02. Моето предположение е, че следващата генерация Accord Euro ще е именно с хибридно задвижване и може би ще трябва да почакаме за да го видим.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като няма нови, ще си купуваме втора ръка Публикувано изображение

Все пак в България не са много хората, които могат да си позволят да изкарат нова кола от автосалона Публикувано изображение (или поне аз не мога) Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като няма нови, старите не изглеждат така впечатляващо - няма с какво да ги сравниш, да видиш еволюцията. Като няма нови, няма такава поддръжка на колите втора ръка - няма толкова части и аксесоари, няма го това чувство, което те кара да си фен. Виж какво стана с Rover - когато марката фалира, старите им модели (макар и още актуални като възраст), започнаха да изглеждат безлични. При Hpnda е по-различно в случая, но пак ще стане нещо такова с текущите Accord-и.Тъй като за мен Civic не предлага това, което търся, ако Accord изчезне от пазара, бих се замислил дали пак да взема Honda при следващата ми покупка на употребяван автомобил. Но искрено се надявам, че ще променят плановете си и ще започнат да продават американския модел в Европа.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са продажбите на Акорд в UK (може би най-големия пазар на Accord):http://www.howmanyleft.co.uk/combined/honda_accord#!newregНе се изненадвам, че Honda може да се откажат от пазара си тук. Което е просто жалко, вместо да настъпят с по-жесток маркетинг, както на Toyota Avensis и Mazda6, които се продават в пъти повече, заради постоянните маркетингови кампании и все така добре изпипаните коли.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знаели какво става с Acura TSX? Ако този модел получи следващата генерация не виждам защо да няма Acord Euro 9, все пак са една и съща кола. Също така не трябва да забравяме че "Евро" Акорд-а се продава и в Австралия, Нова Зеландия, Япония... В линкнатата тема не пише, че моделът нямя да се развива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знаели какво става с Acura TSX? Ако този модел получи следващата генерация не виждам защо да няма Acord Euro 9, все пак са една и съща кола. Също така не трябва да забравяме че "Евро" Акорд-а се продава и в Австралия, Нова Зеландия, Япония... В линкнатата тема не пише, че моделът нямя да се развива.

TSX спира от производство - заместен от ILX (на базата на новия сивик-седан) и TL (който досега поне беше по-луксозна версия на американския Акорд)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия от Хонда са си ебали майката.Първо почнаха с Прелюд-а,сега с Акорд-а.....жалка история ако е вярно.С кеф ще си карам стария Акорд, който си ме радва.Пък като дойде време за нова кола, просто ще сменя марката.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е истина.......незнам какво да кажа :shock: определено е разочарование

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Meanwhile at Toyota's: http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=26504"The GT86 is just the start and Tada has gone further in suggesting that the GT86 will be at the core of a three-car sports car range. So, how will that manifest itself? Perhaps a modern-day equivalent of the tiny, minimalist Sports 800 we drove back to back with the GT86 a little while back? An Elise-esque MR2 replacement with the GT86 fulfilling the Celica role and a new Supra at the other end of the scale? "

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не случайно Toyota са на първо място и продължават да се разрастват. Докато Honda спират модели в Европа, те пускат все по-широка гама. Новото им спортно купе със задно е уникално - жалко, че нямам такива пари...

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сравнявайте Тойота с Хонда, все едно да сравнявате той териер с дог. Хонда е малка компания с ограничени възможности (макар и най-големия производител на двигатели с вътрешно горене), автомобилната им дейност е малка част от това което правят, докато Тойота е все пак най-големия производител на автомобили в света (в момента де) с много по-голям капитал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Honda was the seventh largest automobile manufacturer in the world behind Toyota, General Motors, Volkswagen AG, Hyundai Motor Group, Ford, and Nissan in 2010."Искаш да кажеш, че 7мия по големина производител на автомобили в света е производител с ограничени възможности? За същата компания ли говорим, която създава легендарни автомобили и е иноватор в хиляди технологии?

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сравнени компания с компания, Хонда е много по-малка компания и като оборот и като служители спрямо Тойота, с това уточнение, че както вече казах, автомобилите не са водещия бизнес на Хонда, докато при Тойота автомобилостроеното е основното. Има информация в нета какво-що представляват двете компанни като сухи цифри, който го интересува да се порови.

Дори и ти сам си отговори с поста си - няма как да сравняваш по брой и разнообразие на модели и темпове на развитие на първия със седмия. Напълно нормално е Тойота да изкарват повече нови модели автомобили (имат парите, най-просто казано), а Хонда едва да се дострашават да пуснат до (уж) 3 години бъдещ NSX и евентуално заместник на S2000, показателен е факти и да мислят (евентуално, ако е истина този слух де) за съкращение на разходи със спирането на Акорд да се предлага за европа (явно не се изплаща тази кола да се произвежда и предлага за този пазар, търсенето в Европа на този модел не им оправдава изразходените средства за предлагането му). Така както преди 3 - 4 години като се получи срива на икономиката и се отказаха да разработват NSX и се отказаха от Formula 1, защото за тази разработка и този спорт се хвъргат много пари, в подобен срив и времена на оцеляване, трябва да преразпределиш ресурсите така, че да не затънеш.

 

Производство на повече масови и по-купувани, съответно с по-голяма печалба продукти (сивик, акорд, crv) за силните, истински пазари (САЩ, Азия) и инвестиция в развиващи се пазари (Китай, примерно), да не забравяме собствената марка на Хонда за китай - Everus която се появи именно по това време, както и многото и джоин-венчърски истории с разни китайски авто производители - борят се за оцеляване, задържане на пазара (пазарите от които реално печелят), вместо да харчат ограничени пари за разработката на екзотични бегачки от които няма да спечелят (дори ще са на загуба), правят се само за имидж тези модели.

Грубо казано е, да си представим ситуацията с прост пример от ежедневието - двама души живеещи в България при еднакви условия и цени - единия е с месечен доход 2000лв, а другия с 600лв - на всички ни е ясна картинката, че единия плаща сметки, купува си хубави дрехи и по-качествена храна, може и да задели настрани някой лев за някоя друга дрънкулка (нова кола, почивка), а другия с тези 600лв се чуди коя сметка по-напред да плати и се чуди, дали ще има какво да яде. "Овое стандарт" както се казва.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сравнени компания с компания, Хонда е много по-малка компания и като оборот и като служители спрямо Тойота, с това уточнение, че както вече казах, автомобилите не са водещия бизнес на Хонда, докато при Тойота автомобилостроеното е основното.

Добре звучат тия неща дето ги пишеш, но не и напълно верни. 1) Основния и най-печеливш бизнес на Хонда са автомобилите, следван от мотоциклетите им :)2) С по-малко продажби и печалба са марки като Subaru, Mercedes, BMW - те могат да си позволят да правят огромни гами от автомобили, а Honda не? Не говоря за европейския пазар, нека да говорим за Американския, ако предпочиташ.Дадох онази Toyota за пример, със същата сила мога да дам и много други модели - да кажем Mitsubishi, които са доста позиции назад, си правят Lancer EVO :) При Honda проблема не е, че автомобилния бизнес не ги грее толкова и че не могат да си позволят да инвестират - за мен проблема си остава в маркетинга. Който води до намаляващи продажби. Който води до отказване от модели - първо беше Legend, сега Accord. Нека сложим Mazda6 - модел на много по-бедна марка от Honda, който е в същия клас като Accord, но с повече екстри, с повече гаранция, по-евтина, много по-рекламирана и съответно по-продавана. Кажи ми как това не е проблем с маркетинга, а с това, че Honda е по-слаба компания от Toyota? Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изказване на Такео Фукуи - Президент на Хонда Ко. до 2009г.: "Ние сме много по малки от Тойота, почти наполовина като размер, но сме конкурентни спрямо тях по отношение на технологиите." Същият казва също и: "Не е задължително да произвеждаме евтини автомобили, често това води до компромиси. Смятам, че общата платформа в момента е проява на доста остаряло инженерно мислене."Добре звучи, но е факт че е сменен през 2009г. (в разгара на кризата).Колкото до моето мнение, Аз също мисля, че нещо генерално куца в маркетинга и политиката на Хонда в автомобилното им подразделение. Акорд не се спира само от продажби за Европа, спира се от производство изобщо, както и технологичния му близнак Акюра ТСХ (заменен от нещо на базата на Сивик). Под въпрос е на кои пазари ще се предлага американския Акорд.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Няма как да не говоря за Американския пазар, защото първото което е - този пазар поне допреди година - две бе най-силния автомобилен пазар в света (последните няколко години, Китай се налага като най-голям консуматор) и второ - американския пазар е основния пазар на Хонда Мотор Ко. Ако говорехме за кисело мляко или наколенките на доктор Ливайн, за други пазари щяхме да говорим. Европа е най-слабия пазар за Хонда - в Япония (като една отделна сравнително малка като площ държава) хонда продава доста по-голям брой автомобили, сравнена с цяла европа (цял континент), за какво говорим въобще.Защо намесваш мазда - виж световните продажби на 6-цата, много по-ниски са спрямо на акорд. В америка е същото - Акорд от над 20 години непрекъснато дели първо или второ място за най-продаван лек автомобил (непрекъснато челните позиции се сменят или от тойота камри или от акорда), мазда 6 (или предшественика и 626) винаги е бил "изтърсакът" в класациите по продажби, мизерни, минимални, този модел никога не е бил фактор който да диктува модата и пазара. Ти за българския пазар ли говориш (че е по-продавана маздата, по-добре рекламирана, по-изгодна и т.н.) ? :rolleyes: Моля ти се, България никога никъде не е била фактор за каквото и да било в автомобилния бранш и никога не е отразявала реално вкусовете, предпочитанията спрямо логичните и/или съпоставими с тези на околните държави по отношение на покупателната способност на консуматорите, казано на прост език - няма логика в най-бедната държава в ЕС (и като цяло една от най-бедните в континента Европа) да се падат на глава от населението повече нови мерцедеси и бмв-та и то модели (от типа на GL, X6) които дори за САЩ са екзотика и не са масови модели, тук нещата са нелогични и нека не намесване БГ пазара. Бултрако - няма какво да го коментираме. Това, че представителството на мазда за България са една идея по-гъвкави и "по-грамотни" и коректни (може би, това може да каже единствено и само техен реален клиент) спрямо бултрако не значи абсолютно нищо. Просто в България така се е случило, това е. За Европа не знам как стои ситуацията, ако можеш намери информация колко мазди 6 и колко Акорд 7-а и 8-а ген. са продадени в Европа, но Акорд за Европа си се знае отдавна, че винаги тук е бил "преоценен" и прекалено скъп, спрямо за Американския пазар (заради това, че последните 2 поколения акорд не са правени на местно ниво, а са внос от Япония), не че и мазда 6 не е същата ситуация де...Не искам да ти оборвам и опонирам на всичко което си написал, но субару, мицубиши са марки, които са... "пръднали у кофата" казано на вулгарен език. Прочети, виж какво казват за тези производители, а именно - те са зациклили и са неконкуренто способни с продукцията си. Това, че предлагат модели от средния клас, които са признати бегачки (ЕВО, STI WRX) ги позиционира в много тясна ниша от клиенти, което не прави продукта масов, а екзотика, реално те не могат да бъдат водещ производител и силна конкуренция. Единия дори е собственост на един от гигантите (GM е собственик на Fujy Heavy... който е производителя на Subaru) и има кой да налива пари там. Това, че имат модели които се знаят и от малките деца дет се вика, е хубаво, имат имидж, авторитет, но до тук. Ситуацията е, че на средно ниво производител или трябва да правиш зациклили модели, които реално няма как да бъдат силни играчи на силните ниши и пазари, а се харесват и купуват преди всичко от ентусиасти които са много тесен кръг от хора (като горе споменатите ево-та и импрези както и саабите) или трябва да правиш масови модели, които "избиват рибата" (примери: VW GOLF/PASSAT, Honda CIvic/Accord/CR-V, Toyota Corolla/Camry). Много малко са производителите които могат да си позволят в днешно време да правят и двете - и ежедневките "шир потреба" от които печелят и съществуват и имидж моделите. Тойота го прави, ама както мисля вече стана ясно - това е най-големия производител в световен мащаб, това е гигант с огромни мащаби. Хонда като много по-малък производител, не може с тези темпове и мащаби да предлага и двете, все пак има надежда (говори се за бъдещ NSX, за бъдещ заместник на S2000 - има надежда). Legend не е отказан и отхвърлен, просто си дойде времето на стария модел да бъде заменен от нов (реално KB1 излезе 2004-а година на пазара, преди доста години, трябваше нещо ново, актуално), това е всичко. След месец (Ноември) в САЩ ще бъде премиерата на Acura RLX (новото име на RL, което всички знаем е сев. американския еквивалент на Honda Legend) и ще се предлага отново, друг е въпроса дали и за европа... ще видим, времето ще покаже.За президентите на хонда - след Нобухико Кавамото (човека който е един от главните създатели на NSX някога в края на 80-те) който сдаде властта края 90-те години, всички след него са критикувани, че са по-малко инженери, от колкото финансисти и след Кавамото, Хонда като марка и политика се промени. Това е положението, дали ни харесва или не - нищо не можем да променим. Някога тази компания за европа имаше богат асортимент от автомобили, но времената са други, изискванията са други, тенденциите, от там и пазарите, пример - преди 20+ години всъдеходи ("джипове" както им викат) се предлагаха от няколко производителя накръст, края на 90-те почти всеки авто производител предлагаше такива и по-малки т.нар. SUV (паркетници, градски всъдеходи), към днешна дата няма авто производител който да не предлага поне по един SUV, хонда са много силни там, CRV-то е едно от най-продаваните за САЩ SUV, за европа също се справя добре. Друг е въпроса, че хонда имат и други прекрасни модели (Honda Pilot, Ridgeline, Acura MDX, RDX) които не се предлагат за Европа, но явно има причина, не биха имали това търсене и е нормални при сегашната ситуация тези машини се предлагат само с големи бензинови мотори, а европееца иска дизел (хонда нямат голям дизелов мотор, явно не им се изплаща да разработят такъв). Ако през 80-те е било удачно да се правят двуврати псевдо спортни купета от типа на Тойта Селика, мицубиши еклипс, Хонда прелюд, мазда MX6, нисан 200SX... тези модели се изчерпаха още края на 90-те, никой от тези динозаври вече не се прави. Явно, няма особено търсене на такива машини, хората вече не искат тясни двуврати, не практични коли със спортна насоченост, а предпочитат SUV, това е положението. Prelude, CRX няма да се върнат, няма кой да ги купува, че да се изплати на Хонда да ги прави.И на мен не ми харесва политиката на Хонда, но това е положението. Реално, нямам парите в джоба за чисто нов кеш платен или силата и спокойствието за лизингов нов автомобил (хонда или нещо друго) автомобил, така че все тая дали ще предлагат за Европа Акорд или леджънд, аз реално не съм потенциален купувач, нямам право на глас, реално да си говорим как стоят нещата ;). Просто си мрънкане, а реално и при единия и при другия случай, все ще си карам старите модели. Може само да се ядосвам от чиста проба "фенщина", че по улиците няма да виждам нови модели които ги има някъде другаде по света и реално след 10 години ще се чудя, от точно тази марка какво да карам като втора употреба модел (защото избора се ограничава).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не четеш какво съм писал. Не съм казал да НЕ говорим за американския пазар, а напротив - нека говорим точно за него. И никога не бих говорил за българския пазар, понеже знам какви са цифрите и реалността у нас!

 

Отново - не се заяждам с теб, не искам да опонирам - това, което казвам е, че щом марки дето са като "пръднали у кофата", както ти се изрази, имат възможност да правят и продават коли в Европа, значи и Honda могат. Въпроса наистина опира до маркетинг. Знам защо реалността е такава каквато е, но от чисто фенска гледна точка казвам, че според мен могат да се справят с "кризата" на средно-големи седани в ЕС, като предложат по-добри цени и направят по-мащабни рекламни кампании. Спомняш ли си резултатите от рекламата Honda COG "Isn't it nice when everything works?" през 2003-2004 за Акорд 7? Тогава и моделът стана изключително успешен

 

Но вместо да инвестират повече и да предложат нещо по-атрактивно, те избират да се откажат до голяма степен от този пазар. За мен това е тъжно, точно защото съм фен и защото малките им коли не ми допадат на изискванията. А ако спрат да продават нови коли, старите ще започнат да се обезценяват по-бързо, ще има по-малко търсене и предлагане на тях. А ние няма да има какво да гледаме с жаден поглед :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но вместо да инвестират повече и да предложат нещо по-атрактивно, те избират да се откажат до голяма степен от този пазар. За мен това е тъжно, точно защото съм фен и защото малките им коли не ми допадат на изискванията. А ако спрат да продават нови коли, старите ще започнат да се обезценяват по-бързо, ще има по-малко търсене и предлагане на тях. А ние няма да има какво да гледаме с жаден поглед :)

Напълно съгласен, но уви - нищо не можем да направим. Можем само да бъдем наблюдатели и да гледаме какво ще става в бъдеще.Горе споменатата реклама помогна, но и самия Акорд 7-а когато излезе, бе хит - чисто дизайнерски и като технологии което предлагаше. Добри бензинови двигатели + тъй бленувания дизел. Но следващия модел зацикли, реално той не предложи нищо ново, нищо революционно, същите мотори и характеристики кажи речи в нова опаковка - не става така. Както не веднъж сме го приказвали, трябваше по-новия 2.2 i-Dtec да беше по-мощен, трябваше да има още един по-голям дизелов мотор, но не им се разработва явно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...