Jump to content
tisho92

Съвет при покупка на спортен филтър

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам нужда да ме посъветвате, кои от тези филтри да си купя. И трите са хубави и качествени марки, но нямам наблюдения от тях, и искам съвет. Ако някои има наблюдения от някои от трите филтъра нека пише. Задължително ще е конусен... :)Колата е Хонда Сивик Д15б7..Поздрави :)

Редактирано от tisho92

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде бе колеги помагайте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На АЕМ филтрите ги произвеждат K&N, а K&N уж ги водят най-добрите! Apexi също е много добър, който и да избереш няма да сгрешиш! Попринцип K&N филтрите предлагат много голяма пропускливост, както на въздуха така и на разни други частици, и поприцип са направени за автомобили които са за писти. Apexi от своя страна има по-малка пропускливост, но по-добра филтрация! С K&N-a получаваш и гаранция за 1 000 000 мили, която не знам какво ще рече точно, но и двата филтъра ако се перат редовно ще ти служат доста време! :)

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!Аз карам ЕJ9 сивик с K&N филтър и тръба към него. Не мога да ти дам съвет, к'во точно, как и дали има разлика. Така си взех колата. Звука си е хубав.И определено колата я чувствам пъргава, отзивчивостта на педала на газта е добра. Скоро време ще му направя на филтъра топлинен щит и ще пусна една тръба от, която да може да влиза "хладен" въздух. Аз вярвам, че само с филтър, за да има въобще някакво подобрение, филтъра трябва да е изолиран. Аз също съм и с колектор от Д16З6 иии затова мога да кажа, че някакси не ми се струва като фабрична Д14-ка. Колата си има ряз от почти всяка предавка, но това зависи и от оборотите. Отностно самите филтри: Както казах не мога да дам точни наблюдения от към "пърформънс". 44 лв гледах че е препарата за чистене за K&N, това е добре да го знаеш.Моето мнение въобще за идеята ти с филтър: Ако това е едно от първите ти модификации, по-добре вложи парите си в по-сериозни модификации. Д15Б7 мисля, че е нон втек. Втек е добра идея, всмукателен колектор, дросел и прочие.(То на Д15Б7 дросела не е малък всъщност де) Предполагам знаеш такаче няма какво ново да кажа. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Cold Air Intake на AEM. За този филтър не ти трябват почистващи препарати. Переш го на чешмата и то веднъж на 2 години. Но както казаха колегите, който и филтър да вземеш няма да сгрешиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото знам апекси е най -препоръчителен за н/а коли ,ако търсите повече коне/ако може да се каже 3те коня отгоре за повече/,защото едвали повече може да качи един филтър сам по себе си .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях с филтър Apexi и бях много доволен! Нямаше никакви боклуци по тръбата. Филтъра не се пере, пускаш му един вятър с компресор и си ти човека. Имаше доста добър респонс, както и уникален звук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цял живот карам колите си с K&N - в момента имам панелен и конусен такъв.Не знам дали си въобразявам, но конусния определено дава повече въздух на двигателя, и май понавървява повечко, особено в по-хладните дни. :PK&N са с доживотна гаранция. Пише си го на кутията и в документацията.Това за едрите частици са глупости на кълбета. Изминал съм хиляди километри и колкото и да е замърсен от външната страна, филтърът отвътре е като нов,.. дори мирише на новичко!!!K&N са с доказано качество в световен мащаб, и ти го препоръчвам от опит.Поздрави!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пламен го показа просто и ясно Винаги Апекси са били номер 1. :cool: Просто К§Н са доста масови (комерсиални) :lol:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава да си вземеш парите от тях за якото превю... :P

 

http://www.mkiv.com/...filters_test/2/

 

Както бях казал и в предишния пост! Апекси имат по-добра филтрация от K&N-а! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пламен го показа просто и ясно Винаги Апекси са били номер 1. :cool: Просто К§Н са доста масови (комерсиални) :lol:

 

Комерсиални , защото са по добри, и ако ги переш и омасляваш правилно няма да видиш и прашинка в тръбата, мога да ти покажа Публикувано изображение

 

Като си вземе Апекса ще го изпере 2 пъти за 3 години и през цялото време ще е с мръсен хартиен филтър, и накрая ще го хвърли, щото хартията не понася вода :( , ако вземе К&N ще е винаги с чист филтър и ще си го пере когато си иска, без притеснения Публикувано изображение

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Apexi не се пере, нормално е ако го изпереш да се скапа. Ти да не си някакъв търговски представител на K&N?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортните филтри сами по себе си са с компромисно прахозадържане, иначе нямаше да са спортни. Колкото по-фин прах задържа филтъра, толкова по-ниска е скоростта на въздуха през него и съответно толкова по-бързо се задръства, особено в нашата мила родна и безкрайно прашна действителност. Всичко станало е евтино скалъпена реклама, за не толкова евтини филтри.За любопитните, най-финия прах е със среден размер под 7 микрона. Колко и кои от марките филтри дават информация, какъв размер прахолях пропускат филтрите им?! Собствен опит - евтини конуси по 20 кинта работят добре няколко месеца, до година. След няколко пранета спират да пропускат въздуха с висока скорост.Скъпите просто се скапват по-бавно. Това е. Останалото е собствена преценка и собствен избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Apexi не се пере, нормално е ако го изпереш да се скапа.

Ти да не си някакъв търговски представител на K&N?

 

Не съм никакъв представител, просто имам К&N и приятели, които имат Apexi и знам , че си блъскат главите, след, като се напълни с комари, бръмбъри дори пчели понякога Публикувано изображение

 

Не казвам, че Апекса не е добър, просто не е толкова практичен, понеже в япония, който има пари не го бърка да кара 50-60 000км с Апекс без да го изпере и да го хвърли... ама тука не е япония. К&N е по прозрачен от Апекса, но маслото с, което се маже K&N не позволява на прашеца да влиза, и си го переш без проблеми, с едно Мелио или Медикс и си го пръскаш със спрей за 10 лв, тия К&N комплекти ги видях колко чистят, на малкия пръст на Мелиото не може да се мери Публикувано изображение

 

Момчето си решава какво да си вземе, но мойто мнение е, че K&N е по практичен, и ще искара много повече и ще е винаги чист, докато Апекса не Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е на 65 хиляди км в момента на едноваловата хонда;)и сигурно е пран 4-5 пъти;) за тези км и колата все още се Движи;):P :P :P

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, темата е за мнения и съвети. Нали така?!

Както всеки път, така и този - на тема "спортни филтри", всичко се обръща на комерсиализация.

Не правя реклама на K&N! Всичко което съм казал са факти, и е истина.

Ще направя снимки утре, за да ви покажа филтрите с които карам и ефекта за който споменах. Колкото и да е мръсен филтърът отвън...колкото и боклуци да има по него - отвътре мирише на нов, и няма една прашинка. Същото важи и за въздуховодите. K&N филтърът е еднократна инвестиция за цял живот.

Ето например, аз за изминалите 7-8 години смених три Хонди, но филтърът с който карам и трите е един и същ:

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятели карат с КН, и имам който карат с Apexi, но всеки има различно виждане за тях. Именно затова пуснах темата, да видя хората, който са карали с такива филтри, да си кажат мнението.

Редактирано от tisho92

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих те посъветвал да си купиш нов филтър от БГ, да идеш да го пипнеш/видиш, и да е от официален вносител на марката. От други фирмички е по-вероятно да си купиш менте ;) Марки няма да изброявам, въпрос на личен избор е.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти един съвет -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K&N наистина звучи добре,като инвестиция с тази доживотна гаранция,поне за нас,българите е така.С еднократна инвестиция имаш филтър за години напред.Едва ли са зле откъм пропускливост,иначе нямаше да ги слагат толкова по севета,защото ако за нас парите за спортен филтър са множко,за хората по света не е точно така.Иначе,колеги някой знае ли кой конус и тръба са подходящи за D16Y8,че аз нещо не се ориентирах в официалният сайт на K&N?

Редактирано от M.Todorov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K&N наистина звучи добре,като инвестиция с тази доживотна гаранция,поне за нас,българите е така.С еднократна инвестиция имаш филтър за години напред.Едва ли са зле откъм пропускливост,иначе нямаше да ги слагат толкова по севета,защото ако за нас парите за спортен филтър са множко,за хората по света не е точно така.Иначе,колеги някой знае ли кой конус и тръба са подходящи за D16Y8,че аз нещо не се ориентирах в официалният сайт на K&N?

Прав си колега, понякога по-скъпата инвестиция си заслужава повече. Иначе за D16 мисля, че се водеше SideFlow - http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=63-1016

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чесно казано от K&N-на конусния съм много доволен вярно повечко пари хвъркнаха но както се казва кеф без пари няма, откакто го взех колата се освежи от към вървене, а и звука е по готин ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз също съм решил да сменям филтъра и съветите са от помощ... Обаче можете ли да ми кажете каде се продават някои от споменатите марки. Все пак за избора е важна и цената а пък за сега из интернет не намирам апекси к&н или някои други... освен в официалние сайтове ест... Та ако може някъф линк или да ми кажете магазин ще съм благодарен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JR продават в HEED91, най-голям асортимент имат в магазина с диното ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А K&N може да намериш в Импас 56

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли къде във Варна мога да се намерят оригинални филтри на КN? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май съм по-тъп отколкото си мислех... С КН се оправих , обаче искам филтъра ми да е Апекси...Ама нещо сайта им не е особенно развит и не мога да видя къде в София ги продават... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по голям, толкова по добре зза колата Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли къде във Варна мога да се намерят оригинални филтри на КN? :rolleyes:/>

А къде има неоригинални K&N ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли къде във Варна мога да се намерят оригинални филтри на КN? :rolleyes:/>/>

А къде има неоригинални K&N ?
На гарвана :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...