Jump to content
Executor

D14A7 към D14A8

Recommended Posts

Здравейте.Моя сивик е 1.4 75 коня. Двигателя е D14A7, MB2. Ta доста изчетох из форумите за смяната на гарнитурата на дросела. Та което разбрах в моя случай ми трябва гарнитура за D14A8 от:http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0_%D0%A1%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BAГледах в http://catalog.auto.ru/ и тук пише че 90 коня моторя е по икономичен. Колко е вярно незнам. Та искам да ви попитам това ли е гарнитурата, която трябва да си поръчам D14A8. Също така след като я сменя дали няма да ми даде грешка компютъра. И наистина има ли полза. Че повечето мнения, които изчетох бяха от сорта "ами да чувал съм че е много по добре"Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема, която си посочил я разгледах и нея преди да пиша тук. Но, както казах почти нищо конкретно. Както и да е решил съм да пробвам, но нещо немога да намеря такава гартнитура. еуро07 ми казаха няма такова чудо. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре както и да е. Просто някой да ми каже от къде да я намеря тази гарнитура. Понеже не искам да пристъргвам старата. Ходих на няколко магазина нямали......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура от Бултрако колега.Аз от там си взех за моята D14Z3 и даже моята е хартиена зелена и беше 7 лева гледаш парт номерата на 90 кс. от същата година от която е произведена колата ти записваш си го отиваш в Бултрако и за 2-3 седмици ти карат тенекийката или хартийката зависи какво караш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази гарнитура можем ли да си я сменяме сами или си има някакви настройки след това по борд комп ?Защото гледах ,че не е мн сложно смяната ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да ама бултрако трябва на място. Ако някой се навия да ми я поръча предварително ще платя всички разходи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обаждаш се по телефона да ти поръчат,казваш им парт номера на съответната гарнитура:16176-p1j-g22 за англичанка16176-p2a-004 за японкаЗа слагането е обяснено много добре в темата,която си прочел Поздрави :)

Редактирано от fedayn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да смяната ясна. Ще взема да им звънна. Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах я от бултрако. 40.63 лева . След 10 дни е при мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал за тази гарнитура че Бултрако искат 40 лева. Нещо ми се досвидяха и за по просто си резнах оригиналната. Колата върви малко повече ама нямам много спомени от 75-те магарета защото я резнах на втория ден след като взех колата.Нищо никъде не пипаш по компа. Работата е общо взето за 5 мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не исках да режа старата. Понеже ако нещо не е, както трябва с новата да си върна старата. А да те питам как ти е разхода с големия отвор? На мен сега градско ми гори 9 извънградско не мога да кажа точно понеже аз карам с 150 и климатика почти постоянно работи и тя си гори като в града.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма причина да почне да харчи повече. Реално колкото газ и раздаваш толкова харчи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих си компютър от Д14А8 за 60 лева. Да го взимам ли ? Или има допълнителни датчици за тоя компютър, който Д14А7 ги няма ????

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имобилайзера? Като си вземеш компютър трябват и ключовете иначе палене - нъцки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам някакви спомени, че компютрите са еднакви на 75кс и на 90кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друг каза че са еднакви. Но може ли само една гарнитура да е 15 коня разлика..................... За ключовете знам и съм питал и за тях. Но дали има смисъл да го взимам тоя компютър. Някой може ли със сигурност да ми каже дали има разлика в компютрите ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изнамери им номерата и потърси в нета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа. С тоя номер. Но ако някой все пак продава компютър от 90 коня сивик (естествено с ключовете) да се обади.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще те разочаровам, но се порових малко в нета и разбрах, че главите и степените на сгъстяване са различни на 2та мотора. Виж номера на твоето еку P1J ли е? Като цяло се обезсмисля процедурата която си замислил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от онази тема ти вадя един цитат, в който се крие смисъла който търсиш."Резултата е ДОБЪР - на 2-ра от 2000 до 6000 оборота вече ускорява за 7.8 секунди.Последно вчера преди смяната беше 8.7 сеунди."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще те разочаровам, но се порових малко в нета и разбрах, че главите и степените на сгъстяване са различни на 2та мотора. Виж номера на твоето еку P1J ли е? Като цяло се обезсмисля процедурата която си замислил :)

Ами те степените на сгъстяване нали се определят от компютъра. Е вярно разликата в главите няма как да оправя де. А знаеш, каква точно е разликата в главите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Степен на сгъстяване е отношението на пълния обем на един цилиндър в бутален двигател към обема на горивната камера. Тоест степента на сгъстяване показва колко пъти се смалява обемът на цилиндъра през време на такта сгъстяване. Степента на сгъстяване е конструктивен параметър на всеки двигател, който е твърдо заложен още по време на проектирането на двигателя . Степента на сгъстяване не може пряко да се измери. Тя се изчислява като отношение на обеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, тоя компютър щом една степен на сгъстяване не може да определи, за какво му е на човек?!? :lol: П.П. Бисер! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сгъстиш мотора, смениш вала и еку-то ще постигнеш така мечтаните 90кс :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вадя шлайфа и действам. То близко до акъла. Мисля само с гарнитурата да се огранича. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ,имам приятел коъто смени тая гарнитура,без да сменя компютър нее нужно няма смисъл от повече интервенций ,каза ми само че вървяла малко повече и си резна гарнитура от клингерит и му излезе без пари почти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И телоподаващото ще ти трябва за да навариш малко гърбиците на вала :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли разлика в разхода ? Защото наскоро и аз си купих сивик с двигател д14а7, и ми е интересно какъв е ефекта и има ли разлика в разхода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами доста порових. Оказа се, че наистина разликата в двата мотора няма. Разликата е само в тази гарнитура. Аз я смених. Ефекта не е кой знае какво. На ниските обороти, колата има повече мощност. Това е. Преди да сменя гарнитурата, като кача 4 човека, тръгването беше малко трудно. Сега с по-голямата гарнитура този проблем го няма.

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...