Executor 49 #1 Публикувано 10 Август, 2012 Здравейте.Моя сивик е 1.4 75 коня. Двигателя е D14A7, MB2. Ta доста изчетох из форумите за смяната на гарнитурата на дросела. Та което разбрах в моя случай ми трябва гарнитура за D14A8 от:http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0_%D0%A1%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BAГледах в http://catalog.auto.ru/ и тук пише че 90 коня моторя е по икономичен. Колко е вярно незнам. Та искам да ви попитам това ли е гарнитурата, която трябва да си поръчам D14A8. Също така след като я сменя дали няма да ми даде грешка компютъра. И наистина има ли полза. Че повечето мнения, които изчетох бяха от сорта "ами да чувал съм че е много по добре"Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 10 Август, 2012 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275&st=0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #3 Отговорено 11 Август, 2012 Тази тема, която си посочил я разгледах и нея преди да пиша тук. Но, както казах почти нищо конкретно. Както и да е решил съм да пробвам, но нещо немога да намеря такава гартнитура. еуро07 ми казаха няма такова чудо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #4 Отговорено 11 Август, 2012 Колега, я пак я прочети по внимателно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #5 Отговорено 12 Август, 2012 Добре както и да е. Просто някой да ми каже от къде да я намеря тази гарнитура. Понеже не искам да пристъргвам старата. Ходих на няколко магазина нямали...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #6 Отговорено 12 Август, 2012 Гарнитура от Бултрако колега.Аз от там си взех за моята D14Z3 и даже моята е хартиена зелена и беше 7 лева гледаш парт номерата на 90 кс. от същата година от която е произведена колата ти записваш си го отиваш в Бултрако и за 2-3 седмици ти карат тенекийката или хартийката зависи какво караш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #7 Отговорено 12 Август, 2012 Тази гарнитура можем ли да си я сменяме сами или си има някакви настройки след това по борд комп ?Защото гледах ,че не е мн сложно смяната ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #8 Отговорено 12 Август, 2012 М да ама бултрако трябва на място. Ако някой се навия да ми я поръча предварително ще платя всички разходи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GaiJin 26 #9 Отговорено 13 Август, 2012 (Редактирано) обаждаш се по телефона да ти поръчат,казваш им парт номера на съответната гарнитура:16176-p1j-g22 за англичанка16176-p2a-004 за японкаЗа слагането е обяснено много добре в темата,която си прочел Поздрави Редактирано 13 Август, 2012 от fedayn Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #10 Отговорено 13 Август, 2012 Да смяната ясна. Ще взема да им звънна. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #11 Отговорено 14 Август, 2012 Поръчах я от бултрако. 40.63 лева . След 10 дни е при мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #12 Отговорено 14 Август, 2012 Бях писал за тази гарнитура че Бултрако искат 40 лева. Нещо ми се досвидяха и за по просто си резнах оригиналната. Колата върви малко повече ама нямам много спомени от 75-те магарета защото я резнах на втория ден след като взех колата.Нищо никъде не пипаш по компа. Работата е общо взето за 5 мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #13 Отговорено 15 Август, 2012 Ами аз не исках да режа старата. Понеже ако нещо не е, както трябва с новата да си върна старата. А да те питам как ти е разхода с големия отвор? На мен сега градско ми гори 9 извънградско не мога да кажа точно понеже аз карам с 150 и климатика почти постоянно работи и тя си гори като в града. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #14 Отговорено 15 Август, 2012 Няма причина да почне да харчи повече. Реално колкото газ и раздаваш толкова харчи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #15 Отговорено 30 Август, 2012 (Редактирано) Намерих си компютър от Д14А8 за 60 лева. Да го взимам ли ? Или има допълнителни датчици за тоя компютър, който Д14А7 ги няма ???? Редактирано 30 Август, 2012 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #16 Отговорено 30 Август, 2012 А имобилайзера? Като си вземеш компютър трябват и ключовете иначе палене - нъцки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #17 Отговорено 30 Август, 2012 Имам някакви спомени, че компютрите са еднакви на 75кс и на 90кс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #18 Отговорено 31 Август, 2012 И друг каза че са еднакви. Но може ли само една гарнитура да е 15 коня разлика..................... За ключовете знам и съм питал и за тях. Но дали има смисъл да го взимам тоя компютър. Някой може ли със сигурност да ми каже дали има разлика в компютрите ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #19 Отговорено 31 Август, 2012 Изнамери им номерата и потърси в нета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #20 Отговорено 18 Септември, 2012 Трудна работа. С тоя номер. Но ако някой все пак продава компютър от 90 коня сивик (естествено с ключовете) да се обади. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #21 Отговорено 18 Септември, 2012 Колега ще те разочаровам, но се порових малко в нета и разбрах, че главите и степените на сгъстяване са различни на 2та мотора. Виж номера на твоето еку P1J ли е? Като цяло се обезсмисля процедурата която си замислил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #22 Отговорено 18 Септември, 2012 Колега от онази тема ти вадя един цитат, в който се крие смисъла който търсиш."Резултата е ДОБЪР - на 2-ра от 2000 до 6000 оборота вече ускорява за 7.8 секунди.Последно вчера преди смяната беше 8.7 сеунди." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #23 Отговорено 19 Септември, 2012 Колега ще те разочаровам, но се порових малко в нета и разбрах, че главите и степените на сгъстяване са различни на 2та мотора. Виж номера на твоето еку P1J ли е? Като цяло се обезсмисля процедурата която си замислил Ами те степените на сгъстяване нали се определят от компютъра. Е вярно разликата в главите няма как да оправя де. А знаеш, каква точно е разликата в главите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #24 Отговорено 19 Септември, 2012 Степен на сгъстяване е отношението на пълния обем на един цилиндър в бутален двигател към обема на горивната камера. Тоест степента на сгъстяване показва колко пъти се смалява обемът на цилиндъра през време на такта сгъстяване. Степента на сгъстяване е конструктивен параметър на всеки двигател, който е твърдо заложен още по време на проектирането на двигателя . Степента на сгъстяване не може пряко да се измери. Тя се изчислява като отношение на обеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #25 Отговорено 19 Септември, 2012 Ми, тоя компютър щом една степен на сгъстяване не може да определи, за какво му е на човек?!? П.П. Бисер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #26 Отговорено 19 Септември, 2012 Ако сгъстиш мотора, смениш вала и еку-то ще постигнеш така мечтаните 90кс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #27 Отговорено 20 Септември, 2012 Ами вадя шлайфа и действам. То близко до акъла. Мисля само с гарнитурата да се огранича. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #28 Отговорено 20 Септември, 2012 колега ,имам приятел коъто смени тая гарнитура,без да сменя компютър нее нужно няма смисъл от повече интервенций ,каза ми само че вървяла малко повече и си резна гарнитура от клингерит и му излезе без пари почти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #29 Отговорено 20 Септември, 2012 И телоподаващото ще ти трябва за да навариш малко гърбиците на вала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanko0o 0 #30 Отговорено 5 Март, 2013 Има ли разлика в разхода ? Защото наскоро и аз си купих сивик с двигател д14а7, и ми е интересно какъв е ефекта и има ли разлика в разхода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #31 Отговорено 16 Юли, 2013 (Редактирано) Ами доста порових. Оказа се, че наистина разликата в двата мотора няма. Разликата е само в тази гарнитура. Аз я смених. Ефекта не е кой знае какво. На ниските обороти, колата има повече мощност. Това е. Преди да сменя гарнитурата, като кача 4 човека, тръгването беше малко трудно. Сега с по-голямата гарнитура този проблем го няма. Редактирано 16 Юли, 2013 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове