Jump to content
pepism

загряване

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам проблем, колата ми загрява! Смених термостат и капачката на радиатора и пак нищо. Водата от радиатора отива в разширителния съд и не се връща повече, и стрелката екстремно се вдига. Става въпрос за Англичанка 1,4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намирисва ми на ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега... моят проблем ако ти кажа, че е 1 към 1 ще е малко : ) Смених капачка на радиатора, понеже със старата хвърляше през преливника водата, сложих новата и започна да надува хвърля в преливника и не връща, също така почна да пали трудно и се появи теч по двигателя на антифриз, т.е. почна да избива оттам и да вкарва в цилиндъра! Смених и термостата но уви ... Та мисълта ми е, че днес чакам майстора ми само един опръстен да вземе и ще я затваряме след смяна на гарнитура, която беше духнала на 2 места макар и малко и пасване на клапани. Така че работата натам отива според мен. Моята също е 1.4 англичанка. Успех ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се съмнявам в гарнитурата. От 6 ходини я катам такова чудо не ми беше правила. :) Отивам и аз на майстор в тизи случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е новият термостат и дали капачката работи?!? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе аз имам познат дет си отваря мотора заради капачка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е, че хвърля водата в разширителния съд и не я връща обратмо в радиатора! От какво може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скапана нова капачка, примерно! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е проблем ще купя друга. А как мога да разбера да ли е от нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи от някой колега капачка и покарай,то ще си покаже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз също имам сходният проблем, аз карам Сивик купе 1.5 Д15Б7. От едно изръчкване на 1-ва и 2ра на студен мотор ми изхварли течността през разширителя и след това не иска да се върне обратно. Свалих термостата, след което го сварих и си отваря, след което свалих радиатора, защото имаше една малка дупчица, за да се оправи. След, като си взех радиатора от майстора го монтирах заедно със старият термостат. Всичко след това си беше по старо му, колата си работеше перфектно, перката се включваше когато трябва (тестването беше на място и на бензин). На другият ден направих едно кръгче около 2/3 километра (тук колата работеше на газ) и какво се оказа пак същото водата изби през разширителният съд и водата си остана там. След, като взигнах предният капак видях, че изпарителя е мокър, след което превключих на бензин и долях течност в радиатора. Вече втори ден карам на бензин и колата си работи перфектно и течността си седи до максимума :). Заключението ми е, че от изпарителя е избил и от там е дошла цялата каша, после пак ще превключа на газ да видя дали ще направи така. Ако и вие сте на газ си погледнете изпарителите, да не би те да са причина за това препълване на разширителния съд. Ако има развитие ще пиша пак, за сега това е от мен. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем.Не връщаше антифриза от казанчето като изстине. Оказа се капачката.Купих нова и съшия проблем.Взех от приятел от неговата Хонда за проба и всичко е ток и бачка!Взех втора нова капачка и пак не връща.Накрая си взех от ударена Хонда капачка и всичко е на ред!!! В Булгаристан единствено циганите са оригинални за жалост :)) Вземи от някой работеща капачка за проба !!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най интересното е, че загрява извънградско в града няма проблем! Смених термостата(стария си работеше, но вече бях купил) смених и капачката, пак същата тъпотия! А на бензин или на газ все тая загрява си!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а водната ти помпа в какво състояние е? Ако не си я сменял след смяна на ангренажен ремък, може да се е поскапала(останала без витла)и от там извън градско като работи на по- ниски обороти да ти загрява, следователно като е караш градско оборотите да са по-високи от по- ниските обороти. Ако не е помпата, значи ти остава едно да смениш гарнитурата на главата! Успех и да пишеш какво е станало ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а водната ти помпа в какво състояние е? Ако не си я сменял след смяна на ангренажен ремък, може да се е поскапала(останала без витла)и от там извън градско като работи на по- ниски обороти да ти загрява, следователно като е караш градско оборотите да са по-високи от по- ниските обороти. Ако не е помпата, значи ти остава едно да смениш гарнитурата на главата! Успех и да пишеш какво е станало ;).

Това с градските и извън градските обороти, нещо си го объркал, или не си се изразил правилно!;)Я помисли малко!:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец смених ремъка и помпата! На другия ден пътувах за италия и събирах нерви ама мнооого, защото никога не ми го е правила. Та сега ме накара да се замисля, че може да е скапаната помпа! На всяка граница гасих колата защото стрелката екстремно се изтрелваше на топло :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Вземи от някой РАБОТЕЩА капачка за проба бе човек!! Не бързай с ремонта.Но парите и колата са си твои .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също. като теб сменях ремък, ролка и водна помпа и след като ми направи проблема и нищо не помагаше и това ми мина през ума, да съм попаднал на скапана водна помпа. Иди при някой майстор, който наистина е доказан майстор и той да изключва възможните причини. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И заеби дай са на смяна на масло да сменяме не само водна попа а и гарнитура на главата. Аз като не знам си траем. Та на въпроса при мен бяха същите симптоми градско само се включваше перката а извън града над 110км/ч започваше леко да загрява и при по-горещо и с над 120км/ч започваше да се вдигат градусите с километража. Моя проблем се реши с нов радиатор. Преди това ми изхвърляше антифриза през разширителния съд и смених капачката и нещата заспаха откъм изпарителя но пак губех течност примерно на 4-500км ми падаше до мин. И тогава смених радиатора с чисто нов сложих една стоманена мрежичка пред него на бронята за камъчета и насекоми и нещата заспаха даже и в най-голямата жега няма проблем с температурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...