Jump to content
626

Отново с Хонда Сивик

Recommended Posts

I

IMG_20200703_235236.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F

IMG_20200621_174300.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост няма какво ново да покажа, тъй като колата се ползва за семейна, "ако може един Сивик да се нарече семеен" хаха :)

IMG_20201001_170550.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

roof bars civic eg 

IMG_20201110_165033.jpg

IMG_20201110_165231.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Eg3 dual carb

IMG_20201128_161123.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казват ми че била стара, не ставала за семейна, но винаги ме е карала където пожелая. Сивика е като едно вярно куче 🐕 :)

IMG_20210112_125944.jpg

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 По малко е Уча да плува

https://m.youtube.com/watch?v=juWmUnqIE0Q

Редактирано от 626
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

БМП по японски. :)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D13

IMG_20210821_155210.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мечтите се сбъдват, магнезиеви 14-ски. Джанта 14 - 4.4 кг. Джанта със зимна за мен най леката гума която съм открива, дебица фриго - 9.9 кг. Ефекта го има и във волана и във вървенето. 

DSC_0000121.jpg

DSC_0000124.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най накрая, уникална за мен колекция от 90-те :)

 

IMG_20220123_030229.jpg

IMG_20220123_033813.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да имам чист външен филтър, трябва да се прекплаква чат пат и коша :)

IMG_20220127_194815.jpg

IMG_20220123_111503.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи звер,... И с нови зимни гуми, да не се предава лесно. 

IMG_20220915_140214.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея ще са вечно живи.

Мани че и аз влезнах у филма, ама ще пиша по-натам. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде юбилей, тази година станаха 10г. Откак я имам, и ударих 300 хил. По километраж. Дето се вика 10 години пиша вече в тая тема. 

IMG_20221209_090935.jpg

Редактирано от 626
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии, да ти е жив и здрав!

И докато те кефи - кайфувай, щото вече такива коли не се правят.

За синковеца взех 6-та хеч, ама още се "готви" за пътя, макар че и врътнах няколко тестови хилядарки - радва ме натурата на вехтите Сивици.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 6 ми беше първата Хонда, от там започна страстта по горещия хеч. Бат Цецо със здраве и вие да си е гледате. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20230206_143708.jpg

IMG_20230206_141210.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 години автомивки на коша, и керамичната лента на колектора така прегоря, че онзи ден от водоструйката се скъса на едно място. Немислимо бе да карам с накъсана лента, затова взех нова 10метра 50мм/2мм и я навих върху старата, толкова стана дебел слоя на места, че като пипам с гола ръка минимално пари. А да не говоря, че за да не свалям колектора го навивах на място и малко кръста ми стана на пастърма : D

IMG_20230228_160317.jpg

IMG_20230228_160535.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесва ми вътрешният декор на капака, както и монтажът на предния рег. номер. 

С лентата опит нямам и не знам какъв точно е ефектът, но уважавам мераклийските работи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За предно разположен колектор изолационната лента е добър тунинг, иначе колекторът е като калорифер пред двигателя, в комбинация с насрещния въздух, отделно вдига много температурата в коша. 

Вече почти всички двигатели са със задно разположен изходящ колектор.

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 от причините Хондите от този век да са с "десен" двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Цецо, затова ли един авер все ме базика, че мотора ми въртял на обратно, а то позицията наистина е доста характерна и различна. Ако не бяха тея мераци по карбураторите нямаше да се заигравам толкова, но при мен както се вижда модерната електроника няма и въздуха играе огромна роля :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.02.2023 г. at 16:23, 626 написа:

6 години автомивки на коша, и керамичната лента на колектора така прегоря, че онзи ден от водоструйката се скъса на едно място. Немислимо бе да карам с накъсана лента, затова взех нова 10метра 50мм/2мм и я навих върху старата, толкова стана дебел слоя на места, че като пипам с гола ръка минимално пари. А да не говоря, че за да не свалям колектора го навивах на място и малко кръста ми стана на пастърма : D

IMG_20230228_160317.jpg

IMG_20230228_160535.jpg

Като си запушил топло-отдаването с лента е нормално да изгори стоманата на колектора. Има си заводски термощит над колектори, защо си го махнал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vancho стоманата на колектора си е здрава, керамичната лента се накъса. А термощит на спортен колектор не съм чувал някой да слага :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, 626 написа:

1 ... а то позицията наистина е доста характерна и различна. 

2 ... и въздуха играе огромна роля :)

1. Откак Хонда взеха да продават повече в страните с ляв волан, преместиха мотора пак да не е пред пилота - да върнат баланса. :)

2. ... както вътре, така и отвън: https://aerocivic.com/

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрастиии :)

20230710_143125.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имаш горен багажник се оказа голяма екстра

20230908_093652.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално почти всички коли пред блока вече са по бързи от моята, вече няма какво да доказвам с 1.3 мотора и си казах, време е за големи джанти.

Много искаха на Хонда обаче, 500/600 лв. са ми много в момента и хоп, излязоха 16-ски на Мини 5.5 джи за 200 лв, хайде и 4 нови гуми, работата стана. От много отдавна вече не давам газ, минаха тези времена, мога да си позволя да е спъна :) и най важното, централния на Мини е 56,1 тоест хондения.

IMG_9622.JPG

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко са навътре, но за зимни са ОК, а и са лекички, та даже подмладяват 5-ичката с няколко 5-илетки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, лятото като ходим на палатка е товаря жестоко и целта е гумите да не стържат, затова Мини джантите бяха чудесен вариант, всички параметри съвпадат с оригинални Хондени такива. Иначе красиви джанти има много и широки и всякакви, но не са практични за моите нужди. Весели празници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Весело под елхата и сбъдвай малките мечтички - те все още са ни подвластни.

Нали това им е хубавото на вехтите Хонди - можеш да направиш каквото си искаш с тях. ;)

IMG_20241208_013019.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...