626 415 #82 Отговорено 25 Юли, 2020 F Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #83 Отговорено 2 Октомври, 2020 За жалост няма какво ново да покажа, тъй като колата се ползва за семейна, "ако може един Сивик да се нарече семеен" хаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #84 Отговорено 10 Ноември, 2020 roof bars civic eg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #85 Отговорено 29 Ноември, 2020 Eg3 dual carb Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #86 Отговорено 12 Януари, 2021 Казват ми че била стара, не ставала за семейна, но винаги ме е карала където пожелая. Сивика е като едно вярно куче 🐕 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #87 Отговорено 28 Юни, 2021 (Редактирано) По малко е Уча да плува https://m.youtube.com/watch?v=juWmUnqIE0Q received_3060287607587228.mp4 Редактирано 28 Юни, 2021 от 626 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #88 Отговорено 28 Юни, 2021 Off Topic БМП по японски. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #89 Отговорено 21 Август, 2021 D13 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #90 Отговорено 7 Януари, 2022 Мечтите се сбъдват, магнезиеви 14-ски. Джанта 14 - 4.4 кг. Джанта със зимна за мен най леката гума която съм открива, дебица фриго - 9.9 кг. Ефекта го има и във волана и във вървенето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #91 Отговорено 23 Януари, 2022 Най накрая, уникална за мен колекция от 90-те 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #92 Отговорено 27 Януари, 2022 За да имам чист външен филтър, трябва да се прекплаква чат пат и коша 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #93 Отговорено 15 Септември, 2022 Големи звер,... И с нови зимни гуми, да не се предава лесно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #94 Отговорено 15 Септември, 2022 Тея ще са вечно живи. Мани че и аз влезнах у филма, ама ще пиша по-натам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #95 Отговорено 9 Декември, 2022 (Редактирано) Айде юбилей, тази година станаха 10г. Откак я имам, и ударих 300 хил. По километраж. Дето се вика 10 години пиша вече в тая тема. Редактирано 9 Декември, 2022 от 626 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #96 Отговорено 9 Декември, 2022 Амии, да ти е жив и здрав! И докато те кефи - кайфувай, щото вече такива коли не се правят. За синковеца взех 6-та хеч, ама още се "готви" за пътя, макар че и врътнах няколко тестови хилядарки - радва ме натурата на вехтите Сивици. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #97 Отговорено 10 Декември, 2022 Сивик 6 ми беше първата Хонда, от там започна страстта по горещия хеч. Бат Цецо със здраве и вие да си е гледате. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #98 Отговорено 4 Февруари, 2023 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #99 Отговорено 6 Февруари, 2023 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #100 Отговорено 28 Февруари, 2023 6 години автомивки на коша, и керамичната лента на колектора така прегоря, че онзи ден от водоструйката се скъса на едно място. Немислимо бе да карам с накъсана лента, затова взех нова 10метра 50мм/2мм и я навих върху старата, толкова стана дебел слоя на места, че като пипам с гола ръка минимално пари. А да не говоря, че за да не свалям колектора го навивах на място и малко кръста ми стана на пастърма : D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #101 Отговорено 1 Март, 2023 Харесва ми вътрешният декор на капака, както и монтажът на предния рег. номер. С лентата опит нямам и не знам какъв точно е ефектът, но уважавам мераклийските работи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 799 #102 Отговорено 1 Март, 2023 За предно разположен колектор изолационната лента е добър тунинг, иначе колекторът е като калорифер пред двигателя, в комбинация с насрещния въздух, отделно вдига много температурата в коша. Вече почти всички двигатели са със задно разположен изходящ колектор. 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #103 Отговорено 1 Март, 2023 1 от причините Хондите от този век да са с "десен" двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #104 Отговорено 1 Март, 2023 Бат Цецо, затова ли един авер все ме базика, че мотора ми въртял на обратно, а то позицията наистина е доста характерна и различна. Ако не бяха тея мераци по карбураторите нямаше да се заигравам толкова, но при мен както се вижда модерната електроника няма и въздуха играе огромна роля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #105 Отговорено 1 Март, 2023 На 28.02.2023 г. at 16:23, 626 написа: 6 години автомивки на коша, и керамичната лента на колектора така прегоря, че онзи ден от водоструйката се скъса на едно място. Немислимо бе да карам с накъсана лента, затова взех нова 10метра 50мм/2мм и я навих върху старата, толкова стана дебел слоя на места, че като пипам с гола ръка минимално пари. А да не говоря, че за да не свалям колектора го навивах на място и малко кръста ми стана на пастърма : D Като си запушил топло-отдаването с лента е нормално да изгори стоманата на колектора. Има си заводски термощит над колектори, защо си го махнал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #106 Отговорено 2 Март, 2023 Vancho стоманата на колектора си е здрава, керамичната лента се накъса. А термощит на спортен колектор не съм чувал някой да слага Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #107 Отговорено 2 Март, 2023 Преди 9 часа, 626 написа: 1 ... а то позицията наистина е доста характерна и различна. 2 ... и въздуха играе огромна роля 1. Откак Хонда взеха да продават повече в страните с ляв волан, преместиха мотора пак да не е пред пилота - да върнат баланса. 2. ... както вътре, така и отвън: https://aerocivic.com/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #108 Отговорено 10 Юли, 2023 Здрастиии :) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #109 Отговорено 9 Септември, 2023 Да имаш горен багажник се оказа голяма екстра 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #110 Отговорено 7 Декември Реално почти всички коли пред блока вече са по бързи от моята, вече няма какво да доказвам с 1.3 мотора и си казах, време е за големи джанти. Много искаха на Хонда обаче, 500/600 лв. са ми много в момента и хоп, излязоха 16-ски на Мини 5.5 джи за 200 лв, хайде и 4 нови гуми, работата стана. От много отдавна вече не давам газ, минаха тези времена, мога да си позволя да е спъна и най важното, централния на Мини е 56,1 тоест хондения. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #111 Отговорено 7 Декември Малко са навътре, но за зимни са ОК, а и са лекички, та даже подмладяват 5-ичката с няколко 5-илетки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #112 Отговорено 7 Декември Благодаря, лятото като ходим на палатка е товаря жестоко и целта е гумите да не стържат, затова Мини джантите бяха чудесен вариант, всички параметри съвпадат с оригинални Хондени такива. Иначе красиви джанти има много и широки и всякакви, но не са практични за моите нужди. Весели празници. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #113 Отговорено 7 Декември (Редактирано) Весело под елхата и сбъдвай малките мечтички - те все още са ни подвластни. Нали това им е хубавото на вехтите Хонди - можеш да направиш каквото си искаш с тях. Редактирано 7 Декември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове