Jump to content
whiteboy

неконтролируеми обороти d13b2

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

здравейте колеги от както имам колата civic 5 gen d13b2 ме тормози този проблем питах тук-там - нищо, никой не може да ми помогне.

проблема е следния - оборотите са неконтролируемо ниски т.е. вдигам ги ръчно ( от врътката на карбуратора за вдигане на оборотите) и след 5 мин пак падат сами.

свалял съм карбуратора - почистен е като аптека, нови мебрани на изпарителя ( мембраните са оригинални BRC ) нови филтърчета на клапаните , нов въздушен филтър, кабели свещи палец дистрибуторна капачка ... с две думи горе-долу всичко. подържа около 300 оборота но нито тресе нипридърпва нищо, но ме дразни това че след определено време като постои малко и гаснe , а и генератора на такива ниски обороти не зарежда правелно.

благодаря на отзовалите се предварително

Редактирано от whiteboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или няма компетентни колеги или никои не влиза ... хайде бе хора даиде едно рамо :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намирисва ми на проблем с газовата това. Само на газ ли го прави? Ако да, има една "врътка" на изпарителя от която може да се понастрои газчицата принципно.

 

П.П: Какви са тия филтърчета на клапаните? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 газ анализатора съм минал - няма промяна ... а тези филтърчета на клапаните може да ги видиш щом отвориш клапана , за всеки клапан изглеждат по различен начин и се задръстват с нещо като графит ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак не каза само на газ ли го прави вече 4-ти пост. Как очакваш да ти се помогне? П.П: Знам за филтъра на клапана, но ти беше написал множествено число и излизаше нещо друго. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега няма как да разбереш, че са 300. Първата черта над нулата са 500. Нормално оборотите са около 800. Ако ти стои м/у чертата на хиляда и тая под нея мисля, че си е перфектно. Ако можеш качи някоя снимка да видим колко са в същност

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

whiteboy,

Това... чистил ли си?

Трънчо ти каза от къде можеш да вдигнеш оборотите!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на бензин е същото , а iacv - то ми беше пълно със силикон ( нз защо) почистих го раздвижих го о без промяна проблема си остана ,,, когато иска си работи нормално но почти винаги е на първата черта след 0 дори и под нея понякога

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да знаеш случайно, че се обучава? И аз го разбрах наскоро. Значи сега го сваляш пак/най-добре на толпа кола/ и го почистваш. Може и само да го разкачиш за момент. После палиш и даваш на 3к. Като включи и изключи перката сваля БАВНО оборотите и работи още 10тина мин. Това го правих на мойта кола и ефекта е уау. :D п.п. После си регулирай оборотите на бензин и ходи на читав газаджия ако има ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги от както имам колата civic 5 gen d13b2 .........И все пак не каза само на газ ли го прави вече 4-ти пост. Как очакваш да ти се помогне? ......Трънчо ти каза от къде можеш да вдигнеш оборотите! .......а iacv - то ми беше пълно със силикон.......А да знаеш случайно, че се обучава? И аз го разбрах наскоро......Двама пишат и питат да помогнат ,двама пишат и не четат.Свали плочката и пиши дали на бензин пак е така .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя колата може да е с газ от както я има.. :) Извинявам се че се опитах да помогна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен номера не е да търсим кой какви грешки е е допуснал в в правописа а да си помагаме ... именно за това е този форум .... благодаря на всички които ми помогнаха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали плочката и пиши дали на бензин пак е така .

Ако в каналите за въздуха има от силикона - няма да се оправи.Бих пробвал с работещ IACV, щото тоя май не бачка.При студен старт какви обороти държи?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

около 1200 об/мин на студен и после падат ... но сега се закрепи на бензин и в понеделник ще отида на газ анализатор да оправят и работата на газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трънчо ,там беше въпроса че ти се опитваш ма ...... кои ли те слуша.И не съм намирал правописни грешки.А идеята да се помогне е осъществима когато има инфо за проблема нали така.whiteboy В следствие на какво се закрепиха ,от само себеси? Много от мизерийте по оборотите идват от оназ чена куфтия :D и пълнежа и :dry: .Наскоро изкормих един такъв карб и се ми се струва че без останалите периферни щуротий :D ще е по добре, още нямам кола за проба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А да знаеш случайно, че се обучава? И аз го разбрах наскоро. Значи сега го сваляш пак/най-добре на толпа кола/ и го почистваш. Може и само да го разкачиш за момент. После палиш и даваш на 3к. Като включи и изключи перката сваля БАВНО оборотите и работи още 10тина мин. Това го правих на мойта кола и ефекта е уау. :D п.п. После си регулирай оборотите на бензин и ходи на читав газаджия ако има ядове.

благодарение на това ... fenabg а ти за какво говориш ... отворен съм от към предложения .... поради евентуални предстоящи проблеми :) Редактирано от whiteboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... иИИиИии ... проблема пак е налице ... :X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,Прошери си пак маркуча м/у калника и карба да не се е нацепил. Гледай особенно по меката му част. Също така се пробвай да разместиш леко на ръка карбуратора, докато работи колата. Ако изменя оборотите- значи се скъсал тампона... Това, което го описваш се случва при много/малко въздух. Единствения начин да го прави е да има пробойна от някъде. Огледай си и вакумните мъркучи да не са нацепени. Ако всичко е наред пробвай като ги нагласиш пак оборотите да му сложиш на болчето за оборотите капка боя, примерно, да не би да се самоотвива...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя и тази манипулация тези дни ... благодаря за съвета ... ще пиша да кажа какво е станало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех мъко моя мъко ....... какъв тампон какви пет лева на д13 карб сток ,към автора колега и на двете горива ли си така бре човече .закрепия поне на газ и кажи дали е възможно да стане . От значение е ,д13ката на газ карба работи като дросел нищо повече.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=75457

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех мъко моя мъко ....... какъв тампон какви пет лева

Е какво има м/у карба и всмукателя- ако не е тампон трябва да е гарнитура... п.п.Към автора:Френд, каквото и да си говорим, най лесния ти начин да се справиш с тоя "карбуратор" е да го изхвърлиш и да сложиш от д14а1 дуал карб и да се радваш на живота. Там поне съм сигурен, че има тампони :D А и колата ще почне по малко да става за каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз излекувах оборотите като махнах маркучето от вакума който управлява топло студено от кутията на филтъра. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз излекувах оборотите като махнах маркучето от вакума който управлява топло студено от кутията на филтъра. :lol:

кой по точно е този маркуч ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Публикувано изображение Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

И аз съм го изолирал тоя клапан и е по-добре ;) Ниски са докато позагрее и после са си пушка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

при мен промяна няма след като извадих този вакуум ... каза ми един приятел да врътна делкото .. вие какво ще кажете ?

Редактирано от whiteboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

небарай делкото !!! .Проблемати е от гадното иацв .Дръпни му буксата и пиши как е?Тия вакуми кат ги вадите ,запушвате ли ги после?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега бих те посъветвал да не бараш делкото. Тоя силикон дето си го извадил от там, някоя инжинерна мисъл си е правил опити. Може и да не бачка и за тва да са му бумнали силиконеца, та дано опрай...Няма ли някой колега около тебе да ги смените, и евентуално ще има ли ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

небарай делкото Публикувано изображение .Проблемати е от гадното иацв .Дръпни му буксата и пиши как е?

Тия вакуми кат ги вадите ,запушвате ли ги после?

 

да колега ... но се тая няколко дни карам и си го върнах както беше....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега бих те посъветвал да не бараш делкото. Тоя силикон дето си го извадил от там, някоя инжинерна мисъл си е правил опити. Може и да не бачка и за тва да са му бумнали силиконеца, та дано опрай...Няма ли някой колега около тебе да ги смените, и евентуално ще има ли ефект.

навярно е така колега .... вече какво ли не пробвах ... но не познавам никои с д13б2 ... има една д15б2 но то е по различно ( гледа към двигатела)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам резултат по въпроса .. и все пак искам да ви попитам дали е възможно ....от доста време на сам ми се губи по малко антифриза ( аз се съмнявах за най-лошото - гарнитура,но) както си стояхме с моите приятели видях малка локвичка под колата ... оказа се малък маркуч към карбуратора за антифриз... и днес го смених .. долях антифриз обезвъздуших и колата от тогава не ми е правила проблема с оборотите ...въпросът ми е следният възможно ли е заради малата цепка от преди (която вчера стана доста голяма и се забеляза) да е имало проблем и да ми прави мизерии с оборотите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, но едва ли! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами надявам се да няма проблеми понататък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам още един въпрос който незнам къде да го задам....( реших да е тук тъй като пак се отася за оборотите) 1. вече нямам проблем с оборотите не падат ,но...2. като е студена работи на мн ниски обороти и после ги вдига ... та въпроса е следния ... Има ли някакъв смукач или нещо от сорта който може да бъде проверен нагласен и т.н. за да може като е студена да работи на високи обороти а като позагрее да си ги нормализира , не обратното ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам още един въпрос който незнам къде да го задам....( реших да е тук тъй като пак се отася за оборотите) 1. вече нямам проблем с оборотите не падат ,но...2. като е студена работи на мн ниски обороти и после ги вдига ... та въпроса е следния ... Има ли някакъв смукач или нещо от сорта който може да бъде проверен нагласен и т.н. за да може като е студена да работи на високи обороти а като позагрее да си ги нормализира , не обратното ? :)

И с мойта е така. Но вече съм и свикнал и не ми прави впечатление ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а зимата как ще се кара по този начин ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е много лесно дигни оборотите от врътката на карба. Па дано оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...