B E X 3 M 979 #1 Публикувано 25 Юни, 2012 някой пълнил ли е задните големи тампони с полиуретаново лепило за да ги заздрави?как ще се отрази на колата тази промяна освен ,че ще вози доста твърдо?колата ще се кара със спортно окачване на D2 и полиуретанови тампони по цялата ходова част...не съм виждал да продават големите полиуретанови и затова питам за силиконаблагодаря ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #2 Отговорено 25 Юни, 2012 Колега ето ти големи полиуретанови тампони http://www.energysuspensionparts.com/proddetail.asp?prod=16%2E7106 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 26 Юни, 2012 А какво се слага в дупката...? Някаква специална втулка или остатък от стоков тампон? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #4 Отговорено 26 Юни, 2012 (Редактирано) Сам си си отговорил Сваляш гумата/каучука от стария (оригиналния) тампон и вече металните втулки и околожки които остават, ги набиваш на полиуретановите тампони... Редактирано 26 Юни, 2012 от Petar Petrov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #5 Отговорено 26 Юни, 2012 дали ще пасне? на мен ми се струва ,че като се набие и може да мърда.... не се ли продават такива тампони с желязото ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #6 Отговорено 26 Юни, 2012 Моят съвет, а и не само мой, стягайте всички възможни тампони по окачването, отпред и отзад с ИЗКЛЮЧЕНИЕ на задните големи тампони на носачите само тях си ползвайте ОЕМ за да нямате проблеми с поведението в завои 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #7 Отговорено 26 Юни, 2012 Мда и аз съм на същото мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #8 Отговорено 26 Юни, 2012 Колега НЕ ПЪЛНИ ГОЛЕМИТЕ ТАМПОНИ,колата става неуправляема 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #9 Отговорено 26 Юни, 2012 благодаря за съветите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #10 Отговорено 28 Юни, 2012 (Редактирано) Моят съвет, а и не само мой, стягайте всички възможни тампони по окачването, отпред и отзад с ИЗКЛЮЧЕНИЕ на задните големи тампони на носачите само тях си ползвайте ОЕМ за да нямате проблеми с поведението в завои Санде, ше ме извиняваш брат ама съм карал автомобил на бърз водач (подписа ), който е със предни горен и долен стрът, задни горен и долен стрът, спортни пружини и енержи съспеншън големи задни тампони. Колата е БЕТОН, кръговите движения се взимат със 50+ км/ч.А за другият колега, който пита - да, енерджитата се движат, остатъка от стоковия тампон се набива в енержито, и точно движението премахва проблема със късането на тампоните (нали, освен факта че са плътни ), защото хората си сменяват големите тампони с нови, новите ги слагат както са извадили старите, и ако колата е снижена с 40мм примерно този тампон пак си остава усукан/под напрежение и се чудят що аджеба след 6 месеца пак се късат новите тампони. Вече ако се напълнят старите тампони и станат абсолютно плътни въпроса е друг, тогава наистина не знам как ще успява да се задържи на пътя. Редактирано 28 Юни, 2012 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #11 Отговорено 28 Юни, 2012 и ако колата е снижена с 40мм примерно този тампон пак си остава усукан/под напрежение и се чудят що аджеба след 6 месеца пак се късат новите тампони. Дъл???Ако знаеш как да го набиеш няма да стои усукан.На таз кола от подписа ти и бях механик доволно дълго време и мога да ти кажа,че никога не е имала такива тампони(ако не греша колата,но едвали) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #12 Отговорено 1 Юли, 2012 (Редактирано) За моята говори.И мога да подтвърдя думите му.Колата държи завоя докато изпуснат гумите Редактирано 1 Юли, 2012 от kiko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #13 Отговорено 14 Август, 2012 И не само твоята.Общо взето не съм виждал толкова сполучливо окачване по други коли.Яд ме е че на Харвито са минали към стандартно ефтино окачване и торсион/биалетка.Сега като мина през легнал полицай се обръщам да видя кое падна.С сивика минавах без да ги усещам.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #14 Отговорено 17 Август, 2012 То да бяха минали само при Харвито ... Същия срам сполетя и сивик тайп-ар. Поне за европа.. за другите не знам. Ако и осмата седан за Япония е така (една от най-завиващите сериини с предно), наистина е зле положението..Относно тампоните.. номера с пълненето минава на преден и заден тампон на мотора (от другите няма смисъл, те само "носят") , но за задните на носачите.. през ум не ми минава. Има си комплекти ОЕМ достатъчно добри, има и полиуретанови, който пък принцип на действие изобщо няма общо с ОЕМ-ски напълнен с полиуретан.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #15 Отговорено 23 Август, 2012 Мдааам май май вече всички нови Сивици ще минат с торсион отзад ....Добре че поне Акорда все още е с многоточково...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #16 Отговорено 26 Ноември, 2012 (Редактирано) Санде, ше ме извиняваш брат ама съм карал автомобил на бърз водач (подписа :D/>/>), който е със предни горен и долен стрът, задни горен и долен стрът, спортни пружини и енержи съспеншън големи задни тампони. Колата е БЕТОН, кръговите движения се взимат със 50+ км/ч.Колега, машинката е при мен. Задните големи не са полиуретанови, ОЕМ-ски са. Взел съм един комплект за тест. Другия сезон ще претърпи известни промени по окачването, ще тествам и ще споделя как е! :)/> PS: Иначе за кръговите... много си прав :D/> Колата е много лоша стрийт-файтърка :D/> На къси отсечки и остри завой няма стигане :)/> А относно колко да е твърда колата за да е "стабилна", ще ви дам една малка насока: всичко зависи от трасето :)/>PS2: Усещането е много различно при твърда и мека кола, ще си сложа и на ежедневката такива тампони и ще ви кажа какъв е резултата. Редактирано 26 Ноември, 2012 от Veid Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове