Jump to content
B E X 3 M

пълнене на задни тампони с полиуретан

Recommended Posts

някой пълнил ли е задните големи тампони с полиуретаново лепило за да ги заздрави?как ще се отрази на колата тази промяна освен ,че ще вози доста твърдо?колата ще се кара със спортно окачване на D2 и полиуретанови тампони по цялата ходова част...не съм виждал да продават големите полиуретанови и затова питам за силиконаблагодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво се слага в дупката...? Някаква специална втулка или остатък от стоков тампон?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сам си си отговорил ;) Сваляш гумата/каучука от стария (оригиналния) тампон и вече металните втулки и околожки които остават, ги набиваш на полиуретановите тампони...

Редактирано от Petar Petrov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали ще пасне? на мен ми се струва ,че като се набие и може да мърда.... не се ли продават такива тампони с желязото ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет, а и не само мой, стягайте всички възможни тампони по окачването, отпред и отзад с ИЗКЛЮЧЕНИЕ на задните големи тампони на носачите само тях си ползвайте ОЕМ за да нямате проблеми с поведението в завои :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда и аз съм на същото мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега НЕ ПЪЛНИ ГОЛЕМИТЕ ТАМПОНИ,колата става неуправляема :o

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за съветите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моят съвет, а и не само мой, стягайте всички възможни тампони по окачването, отпред и отзад с ИЗКЛЮЧЕНИЕ на задните големи тампони на носачите само тях си ползвайте ОЕМ за да нямате проблеми с поведението в завои :)

Санде, ше ме извиняваш брат ама съм карал автомобил на бърз водач (подписа :D), който е със предни горен и долен стрът, задни горен и долен стрът, спортни пружини и енержи съспеншън големи задни тампони. Колата е БЕТОН, кръговите движения се взимат със 50+ км/ч.А за другият колега, който пита - да, енерджитата се движат, остатъка от стоковия тампон се набива в енержито, и точно движението премахва проблема със късането на тампоните (нали, освен факта че са плътни :lol:), защото хората си сменяват големите тампони с нови, новите ги слагат както са извадили старите, и ако колата е снижена с 40мм примерно този тампон пак си остава усукан/под напрежение и се чудят що аджеба след 6 месеца пак се късат новите тампони. :)Вече ако се напълнят старите тампони и станат абсолютно плътни въпроса е друг, тогава наистина не знам как ще успява да се задържи на пътя. :D Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ако колата е снижена с 40мм примерно този тампон пак си остава усукан/под напрежение и се чудят що аджеба след 6 месеца пак се късат новите тампони. :)

Дъл???Ако знаеш как да го набиеш няма да стои усукан.На таз кола от подписа ти и бях механик доволно дълго време и мога да ти кажа,че никога не е имала такива тампони(ако не греша колата,но едвали)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За моята говори.И мога да подтвърдя думите му.Колата държи завоя докато изпуснат гумите

Редактирано от kiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не само твоята.Общо взето не съм виждал толкова сполучливо окачване по други коли.Яд ме е че на Харвито са минали към стандартно ефтино окачване и торсион/биалетка.Сега като мина през легнал полицай се обръщам да видя кое падна.С сивика минавах без да ги усещам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То да бяха минали само при Харвито :( ... Същия срам сполетя и сивик тайп-ар. Поне за европа.. за другите не знам. Ако и осмата седан за Япония е така (една от най-завиващите сериини с предно), наистина е зле положението..Относно тампоните.. номера с пълненето минава на преден и заден тампон на мотора (от другите няма смисъл, те само "носят") , но за задните на носачите.. през ум не ми минава. Има си комплекти ОЕМ достатъчно добри, има и полиуретанови, който пък принцип на действие изобщо няма общо с ОЕМ-ски напълнен с полиуретан..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааам май май вече всички нови Сивици ще минат с торсион отзад :thumbs2:....Добре че поне Акорда все още е с многоточково......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Санде, ше ме извиняваш брат ама съм карал автомобил на бърз водач (подписа :D/>/>), който е със предни горен и долен стрът, задни горен и долен стрът, спортни пружини и енержи съспеншън големи задни тампони. Колата е БЕТОН, кръговите движения се взимат със 50+ км/ч.

Колега, машинката е при мен. Задните големи не са полиуретанови, ОЕМ-ски са. Взел съм един комплект за тест. Другия сезон ще претърпи известни промени по окачването, ще тествам и ще споделя как е! :)/> PS: Иначе за кръговите... много си прав :D/> Колата е много лоша стрийт-файтърка :D/> На къси отсечки и остри завой няма стигане :)/> А относно колко да е твърда колата за да е "стабилна", ще ви дам една малка насока: всичко зависи от трасето :)/>PS2: Усещането е много различно при твърда и мека кола, ще си сложа и на ежедневката такива тампони и ще ви кажа какъв е резултата. Редактирано от Veid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...