Jump to content
dakatash

Д15Б2 Пак пипа антифриза

Recommended Posts

Здравейте колеги, преди около година и половина издухах гарнитура на главата на Сивика и я прегрях. Закарах я на майстор и сменихме доста неща. Биелни лагери, сегменти, гумички (това беше породено от факта, че гореше много масло). Колата оттогава нямаше никакъв проблем, вервеше си добре и всичко си беше нормално. Оня ден тръгвам да паля (на загрял мотор) и започна да работи на 3 цилиндъра. След няколко секунди изчисти и тръгнах. Српях да си купя цигари, паля отново и пак на 3 цилиндъра, погледнах в огледалото и видях белият пушек. Отзад направо изхвърляше антифриза. Предположих, че е конденз, но когато по близнах беше сладко. Карам на газ и си предположих, че може някоя от мембраните на изпарителя да се е скъсала, но се оказа, че и това не е. Общо взето остава да е отново гарнитура или по-страшното да е спукана главата. При този случай мисля направо да сменя мотора мотора или да кача глава от друг. Обаче несъм много запознат какъв двигател мога да кача точно или предполагам по-евтиния вариянт каква глава(ако разбирасе се наложи). Ако може някой колега да даде тема за това какво може да се направи като смяна на мотор(кои мотори пасват на мястото на Д15Б2) или тема за суап ще съм много благодарен. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е чак пък двигател да сменяш заради това. Нали си правил ремонт на твоя, нямаш никаква гаранция на какъв боклук ще се натресеш.Антифриза през ауспуха е вероятно от гарнитурата.Ако си си спестил шлайф на главата, преди да я монтирате с новата гарнитура......Публикувано изображение При следващото сваляне шлайфай/така или иначе те чака това/.Спукана глава е прекалено черен сценарий,но не е невъзможен.Така и така ще смъкваш пак пачата, надуйте я и ще си каже какво е.Все си мисля , че ще е за гарнитура пак...

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прав излезе. Оказа се само гарнитура. Измерихме блока и главата и няма никакво отклонение. Предния път като я отваряхме стъргахме главата, че се беше поокривила от прегряването. Сега обаче като се хвана на време няма проблем. Немога да си защо е издухала гарнитурата. Нито съм я презорвал, нито претоварвал. Може би просто съм случил на калпава гарнитура. Казаха ми една интересна теория защо можело да се получи така. Понеже колата е на газ и ми подхвърлиха, че можело да се получи от каране с прекалено бедна смес, но някак си не ми звучи реално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния път с колко шлайфахте главата,и с каква г-ра я сглоби?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Шлайфахте ли "челото" на блока когато ремонтирахте прегрелия двигател ????

Редактирано от Sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Челото на блока не е шлайфано. От главата смъкна мисля, че около 4-5 десети. А каква марка е старата гарнитура незнам, понеже само ме пита от по-хубавите или от по-евтините да поръчам и аз му казах от по-хубавите. Ще го попитам каква марка е гарнитурата и ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи марката на гарнитурата е NIPPON MOTORS. Незнам какви ще са отзивите. Лично на мен нищо не ми говори и я чувам за първи път. Някакви мнения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като отворите мотора,ударете едно око и на блока,че с тези 4-5 десети шлайф ако е била крива главата и блока може да е мръднал.За г-рата този път сложи метална.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята стара оригинална беше метална и пак се беше сдухала на трети цилиндър,сега съм пак с метална да видим колко ще изкара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох из чужди форуми за Нипон, че били хубави. Сега сложихме такава. Ще видим колко ще издържи и тя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да затворите примерихте ли блока за кривини,и каква е г-рата (метална или клингерит) която сложихте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блока и главата бяха измерени и нямаше отклонения. Гарнитурата е клингерит, просто е различна марка от старата. Доколкото виждам от други колеги и да е метална пак няма гаранция. Дано поне този път съм случил на гарнитура, че аман от боклуци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги чудно стана направо. След смяната на гарнитурата колата не вървеше както преди. Ходих пак до майстора, че се разтропа и аванса, върна малко центровката и уж беше добре. Уж ама не съвсем. Все едно не е мойта кола... така до вчера. Тръгнах малко извън града, тя 120 едвам направи на бензин, викам си да настроя малко газта. Спирам и отново, ама тоя път пушек да се види. Хвърли и водата този път. Направо ще полудея. Гарнитура на няма и 100км. Майстора се съмняваше да не е гарнитурата на колектора, че и там имало магистрала с антифриз. Махнахме я и нищо видимо. Сега ще изчакам др гарнитура и ако не се оправи сигурно пак ще се отваря... Не ми върви нещо тия дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и твойта не е лесна.Откъде си да помислим какво да помогнем,поне да ти препоръчам читав майстор ако си наблизо.Аз също много ядове имах с това прегряване докато я оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от Шумен съм. Майстора ми е един и същ. То чак неудобно му стана на човека, макар, че и той не е виновен. Поръча друга гарнитура, смени я и оправи центровката(предния път все едно не беше мойта кола). Преди около час се обади и я взех. Просто е излязла калпава гарнитурата. Смения с нова, направи центровка и лев не ми взе. Евала за което. Гледам доста колеги със сходен проблем. Nippon Motors е старата гарнитура която издухах за няма и 100км. Уж хубави това онова. И аз вече незнам какво да слагам. Беше си производство в Япония с холо-стикер уж ок. Но някой колега ако реши да слага такава да има просто едно на ум. Дано това да е краят на тия мъки, че взехме да отваряме мотора по-често от на WRC-тата ;). Поздрави и мерси за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега къде шлайфа главата и кой майстор ти я сглобява ?Гарнитура слагай само метална оригинална !Или ако не ти се чака от общата поръчка от USA пробвай с Виктор Рейнц - ама вземай само от официялен дистрибутор !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...