Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Колега Автопилотът се включва като натиснеш първо копчето  CRUISE

 

335315d1323106103-diy-project-cruisemate

 

На таблото светва един зелен правоъгълник с надпис CRUISE MAIN т.е темпоматът е в режим на готовност

 

След като достигнеш скорост над 43 км / ч  натискаш копчето DECEL / SET и на таблото светва още една нотификация CRUISE CONTROL и тогава започва да държи скоростта. Трябва да светят и двете лампички. Ако и след това не става значи имаш проблем. Има тема в която колегите обсъждаха този проблем и може да следиш за развитие

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много благодаря колега,като натиснах и set автопилота се задейства!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги,

 

разход на газ градско 11,56 как ви се струва, R18 двигател, i-shift кутия. По борд ми дава голяма разлика сравнено с колонка. Показваше ми 8,2.

Нямам база за сравнение, а газта ми е от скоро, та търся странично мнение.

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки по разхода ми на бензин - 10.6 , 11.5 газ ми се струва напълно реален. Колегите с газови да се изкажат де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,от къде се сверява часовника,до сидито има копче сверяване, като го задържа започва да мига часовника,но не можах да го сверя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от копчетата за станциите става. не помня точно ама май бяха 5 и 6. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам с или без навигация е Вашата кола.

Ако е без, начина е:

1. Натискате и задържате копче AM/FM от първи ред (със стрелкичка clock) докато даде звукова индикация - 1 бип.

2. С копчета с цифрите от 1 до 6 - втори ред. 1 - час ; 2 - минута. Всяко натскане е +1. Ако преминете желаната стойност превъртате от начало.

3. След като настроите час и минута, отново еднократно БЕЗ задържане натискате clock.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ви колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги !!!! Имам един много много спешен въпрос преди година спря да работи десният ми прозорец носих колата по електричари и в Бултрако Варна стоя цял ден и резултата е никакъв ?!?!?!? казаха ми 99% е от копчето купих копче обаче НЕ!? тестваха системата по кабелите прозорецът работи при пускане на директен ток към него????!@!?@?!? не знам какво да правя Ако някой се сеща за нещо моля помогнете! А и друго след време спря да работи и запалката ми,ако изобщо има някаква връзка!  БЛАГОДАРЯ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само запалката ли не работи или като цяло буксата за запалката няма ток? Провери ли си бушона? Прозорецът само от копчето на дясната врата ли не се смъква или и от шофьорската ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата букса не работи и не е от бушона,а прозореца не се командва и от 2 бутона :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден, искам да попитам какво масло да използвам за моя сивик 2.2 ctdi, до сега ползвах 0w30, но ми казаха няколко човека да помисля да сложа поне 5w30 защото двигател вече е поизносен и се образуват луфтове който по-дебело масло ги обира по-добре,но искам да чуя и други мнения.Благодаря предварително,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не мислете! Продължете да използвате 0W30!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В официалния сервиз обслужват колата ми с 5w30. Не знам защо, не съм попитал, но вече 4-та смяна е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спроед аутодата , дизела не се препоръчва с  5w30 , като за колите с DPF е дори друга АCEA калсификация.

 

image.jpg

 

при бензиновите двигатели се препоръчват и други разновидности (5w30) в зависимост от климата и условията на ползване.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги за 2.2 сдти 2006г как да разбера дали е с дпф или без дпф филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги за 2.2 сдти 2006г как да разбера дали е с дпф или без дпф филтър?

няма дпф от тези години,ако не се лъжа сдти-та с дпф са много малко и са от 2008. След това излиза идтек,който има дпф.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях чел че проверяват ауспуха дали има чернилка или не и по това се ориентирали дали е без ДПФ или е с ДПФ. Моята е 2009 фейстлифтова, и-ЦТДи и също се чудя дали има ДПФ. Някой колега знае ли, дали този показател е коректен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифтовите 8-ци за континенталната част са с дпф.

 

2006-та всички нямат. Всички с десен волан нямат. 2007-2008 в зависимост от пазара, в който са продадени не всички държави за били длъжни да имат и е било опция.

 

Наскоро познат си купи 2007-ма от германия и имаше ретрофит дпф. Явно някой си я купил от магазина без, но в германията облекченията в данъците са били толкова големи, че си е платил да му сложат допълнителен.,.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! От вчера съм притежател на Honda Civic 2.2 cdti - произведена 12 месец 2006 година. Изчетох всичко написано по темата, но искам да задам кратко въпросите си, тъй като имам доста неясни неща. Искам да започна с това, че колата е добре технически, проверена е, направена й е компютърна диагностика и т.н. Въпросите ми са :

1. ДПФ филтър имат ли тези модели, или не (колата е от Италия). Ако  да, как се маха, колко пари струва и може ли просто да се "изолира" софтуерно. Същия въпрос важи и са ЕГР

2. Какво масло да сложа на колата - до колкото разбрах, най-добре е да е 5W40 пълна синтетика. Смяната на маслен и въздушен филтър е задължителна, а да проверя ли някой друг филтър?

Поздрави!
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! От вчера съм притежател на Honda Civic 2.2 cdti - произведена 12 месец 2006 година. Изчетох всичко написано по темата, но искам да задам кратко въпросите си, тъй като имам доста неясни неща. Искам да започна с това, че колата е добре технически, проверена е, направена й е компютърна диагностика и т.н. Въпросите ми са :

 

1. ДПФ филтър имат ли тези модели, или не (колата е от Италия). Ако да, как се маха, колко пари струва и може ли просто да се "изолира" софтуерно. Същия въпрос важи и са ЕГР

 

2. Какво масло да сложа на колата - до колкото разбрах, най-добре е да е 5W40 пълна синтетика. Смяната на маслен и въздушен филтър е задължителна, а да проверя ли някой друг филтър?

 

Поздрави!

 

здравей колега дпф нямаш,егр-а може да го изолираш но не е нужно ,достатъчно е да го почистиш. Маслото 5w40 е добро,но 0w30 или 5w30 е още по добро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор, от един сериз също ми казаха, че 5W30 е най-доброто и мисля такова да поръчам на Кастрол- 160 лева + маслен, въздушен и горивен филтър. Добра ли е цената? И трябва ли да се "внимава" за нещо друго по колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 0/30 е най-добре ;)

 

По-горе колегите са писали,че DPF филтър нямат колите преди 2008.ЕГР-то може да се изключи софтуерно при ремап,но тогава колата започва да пуши като стар дизеляк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор, от един сериз също ми казаха, че 5W30 е най-доброто и мисля такова да поръчам на Кастрол- 160 лева + маслен, въздушен и горивен филтър. Добра ли е цената? И трябва ли да се "внимава" за нещо друго по колата?

като цена не знам дали е добре,но Кастрол в България е менте или почти невъзможно да се намери оригинално масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата с двигателното масло на Хонда стават неспасяеми! Колегите дават спецификациите на Хонда, постват ги, дават линкове, но няма никакъв ефект. Скъп бил Кастрола и бил неоригинален? В оторизираните сервизи си е съвсем оригинален и е на разумни цени. Направете си справка на каква цена бихте могли да си го купите в Западна Европа - CASTROL EDGE PROFESSIONAL H C2 0W-30. Продължавайте да си карате 2.2 дизелите с 5W30 защото били на повечко километри, пък след няколко години минете и на 10W40, за да обирате по добре луфтовете. Помолих преди време да се направи една тема за маслата "Важна", да се постнат препоръките на Хонда (въпреки че ги има на няколко места тук) и всеки да си решава какво да прави, а не всяка втора тема да бъде "какво масло да сложа на ......". Явно в нашия форум колегите разбират по-добре от двигателни масла от производителите.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги открих един лек проблем по колата - капачката за зареждане - металната, мога да я отворя с ръка без изобщо да я отварям отвътре и при отключен, и при заключен автомобил. Прегледах я, всичко по механизма си е здраво, но един вид всеки може да я отвори, да отвърти пластмасовата и да направи беля. Имал ли е някой подобен проблем и знаете ли специалист в София, който може да помогне?

Редактирано от imitsov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, вчера спря да се смъква дясното стъкло от шофьорската врата,а от самата дясна врата се смъква,някакъв съвет?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си кабелите между вратата и колата.Там се прекъсват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега,ще проверя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, извинявам се ако се повтарям, но вече очи не ми останаха на чета .... появи ми се някаква засечка явно... зареждам а индикатора стои пак на резерва, как се оправя, защото адски дразни, не съм я карал на майстор все още... исках 1во да се допитам до вас ... някой да е имал същият проблем ? става въпрос за дизелака, ако има изобщо някакво значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги имам следния проблем автомобила е сивик 1,8 спорт  2006 г имам утечка която черпи 0.20,  а виновника се крие в бушон  N: 3 в купето (IG1  ACG) за съжаление не намирам инфо за въпросния бушон , ако  знае или е открил отговор да помогне  .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IG1 ACG . Намерих нещо на руски, но не искам да гадая.

Бушон № 3 е предохранитель № 3 ;

IG 1 не е ли положение 1 на контактния ключ?

 

http://omanual.ru/Honda/Civic-5D/8/?searchid=1927084&text=предохранитель%203&web=0

 

Може би kokodaf може да помогне с превод.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Благодаря на отзовалите се , Проблема е решен предния собственик е сложил бутон за прекъсване на бензиновата помпа но не беше направен кадърно премахнах всички излишни кабели и релета и сега всичко е ок .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще да е било против кражба ;) Все пак тия коли са доста лесни за крадене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Колеги имам сивик 8-та генерация но немога да си пусна blutooth,да се свържа с телефона. Някои да знае нещо?           Имам и един странен шум в мотора като на разбита ролка,свалях ремъка на пак го има предполагам че  е веригата но не см сигорен. Някои да  е сменял верига ,колко ли пари е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без никакви лоши мисли, но въпросите ти са малко ... във въздуха.

Bluetooth-a, какво означава не се пуска, какво очакваш да се случи? Бутоните на волана активни ли са? Гласовото работи ли? Pair-нал ли си телефона? И още ред въпроси от този сорт, ако ти сам неопишеш проблема.

 

Шум в мотора, добре си свалил ремъка, но освен свалянето тества ли/ смени ли ролките и сложи ли нов ремък? Шума от там ли го локализира или както си написал от мотора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласовите команди работят ок са но бутоните на волана сякаш са не активни,няма никаква рвакция като ги натискам.А за мотора да запалих я след като свалих ремъка и шума си  остана същия.Имах и една разбита ролка смених я ,но проблема ми е че и без ремък колата има този шум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите от 2006-та имат сериен проблем с блутут модула. Едно то момчетата тук ако не и хахо беше пуснал тема как се поправя самия модул. В общо взето има 3 фази на неработене

 

1) Копчетата работят влиза в менюта, но престава да се пеърва

2) И копчетата спират да работят

3) Почва постоянна консумация и разрежда акумулатора.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ за pesss, btw колега впечатлен съм от работата ти в civinfo :)

 

По проблемите на Деко, почти сигурен съм че е от самия модул, когато и моя не работеше, не ми работеха и бутоните на волана. На първо време, най-бързо и евтино, изкараи му платките и с четка ги измии с кореселин. Това ми препоръча друг колега от форума, след което заработи (да за кратко, но поне разбрах, че модула е още жив) скед това презапоих студените спойки и всичко е 6. А ако имаш утечка от модула, вече можеш да потърсиш темата.

 

За двигателя не знам... все си мисля че ако беше веригата проблема много точно би я установил само по шума. Защо не смени и 2те ролки към пистовия? Аз преди 2 дни я правих тази процедура и нямаше нищо общо като ги гледах закачени на двигателя и като я взех в ръце :) Ако не хванеш шума сам, вземи повози малко някой майстор.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок ,Колеги ще опитам тая процедура мс предварително за инфото. А има ли някаква тънкост за сваляне на платките(модула)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...