Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Питах в сервиза, казаха, че в само краен случай го сменят, щото постоянно бил напоен с гориво и шансът да се задръсти е много малък...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Прочетох на едно място, че се сменя на 120 хиляди км или 6 години. Това за коли в гаранция.Някой има ли сервизно упътване за нашите колички? Искам да мога да си сменям поне въздушните филтри сам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздушния се сменя мега лесно , като отвориш капака ще видиш, че е на шест клипси. Махаш капака сменяш и слагаш клипсите. За горивния ... до сега два пъти го сменях (веднъж като взех колата) и после пак на 15 000 км и майстора ми каза да прескачам, че било яко работа .. и като гледах се сваляше доооста за да се смени ... около 40-50 минути работа си беше. Според Хонда се сменя на голямо обслужване т.е на 40 000/ 60 000 км :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дават го на 120К да се сменя по принцип (поне за CR-V 3та ген 2.0 бензин).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздушния за двигателя се сменя лесно. За купето е зад жабката нали?

Има ли други въздушни филтри освен за двигателя.и купето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се похваля като горд собственик на Civic 2007 1.8 i-shift

Вярно скоросната кутия е страно животно но един пат като и свикнеш е голям айляк

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъп въпрос. Колеги сменяте ли горивния филтър?

 

Имам някакъв минимален лаг, като натисна или върна газта. Колата си ускорява и намалява плавно, но понякога се усеща леко трепване преди да ускори или намали. Не бих го определил, като придърпване. Чудя се дали горивния не е за смяна или просто не съм свикнал на кола с електронна газ?

На бензиновия мотор 1.8 не се сменя. Горивния филтър е в резервоара и се сменя заедно с помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Тъп въпрос. Колеги сменяте ли горивния филтър?

 

Имам някакъв минимален лаг, като натисна или върна газта. Колата си ускорява и намалява плавно, но понякога се усеща леко трепване преди да ускори или намали. Не бих го определил, като придърпване. Чудя се дали горивния не е за смяна или просто не съм свикнал на кола с електронна газ?

На бензиновия мотор 1.8 не се сменя. Горивния филтър е в резервоара и се сменя заедно с помпата.

 

 

Това го чух от доста места. Няма да сменям горивния значи.

 

Знаете ли начин как може да се видят реалните километри на колата?

Знам, че на повечето коли се сменя лесно километража, но се запаметява на още доста места където са read-only.

 

Имам ODBII към bluetooth конвертор. Дали ще стане с него.

Редактирано от revenue

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При някой да се е получавала следната ситуация: Като запаля сутрин колата на инфо дисплея се появява знак спираки с удивителна и изпиуква веднъж. Заедно с този сигнал светват и лампите на АБС и ЕСП, всичко е за секунда - две и после угасват. Спирачна течност имам, ръчната е спусната, спирачките държат, АБС и ЕСП работят, от какво може да е ............ :huh: Не го прави при всяко палене, а само сутрин и то не всеки път.

слаб акумолатор.сменяи го и проблема ще изчезне

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При някой да се е получавала следната ситуация: Като запаля сутрин колата на инфо дисплея се появява знак спираки с удивителна и изпиуква веднъж. Заедно с този сигнал светват и лампите на АБС и ЕСП, всичко е за секунда - две и после угасват. Спирачна течност имам, ръчната е спусната, спирачките държат, АБС и ЕСП работят, от какво може да е ............ :huh: Не го прави при всяко палене, а само сутрин и то не всеки път.слаб акумолатор.сменяи го и проблема ще изчезне

Понеже, съм на вълна акумулатори в момента, заради просволутата утечка, която имам, може би вече сте разбрало от другите теми, не бързай да сменяш дирекно акумулатора. Измери си го в покой, с включени консумативи, виж как зарежда алтернатора, провери за паразити...ако всичко е ок, но видиш че държи слаб ток, пробвай го със зареждане. На следващата седмица или там когато го замериш отново, ако отново отчита под 12,5V, тогава купувай нов. Не бързай да ходиш да хвърлиш едни 100 лв ей така. Аз така бих направил, но всеки си знае. Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, едно такова въпросче.

 

на схемата по-долу, бушони 7 и 37 са дадени за дневни светлини, като и двете са отбелязани със звездичка и пояснение За някои модели. Въпросът ми е ако и "бодна" бушони на тези гнезда, понеже в момента точно на тези 2 позиции, аз нямам бушони, ще имам ли дневни светлини и ако реша да пробвам, какъв е начина на активирането и деактивирането им? Предполагам някаква комбинация от светлинния ключ?? Някой с такава функция ако има, нека да се включи.

Публикувано изображение

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дневни светлини или имаш или нямаш такова нещо да имаш и да са изключени може да стане само ако предния собственик го е направил чрез премахване на бушона.

За около 100 лв. в Бултрако ще ти сложат но има и по евтини варианти. Ако си с ксенон е по добре да се сложат на дългите с намален капацитет на около 30%, но имаи предвид че това е малко незаконо.

Но пък ще имаш проблем само ако някои полицаи се заяде с теб. По закон трябва или да са късите или специялни светлини. Има теми във форума потърси ги.

Редактирано от boyandn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с дневни карам в момента (модулите, които се продават на пазара), но се чудих дали ще има фабрични, понеже модула е вързан съпер селско, чрез притискане на кабелите с бушоните. Благодаря все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за тва се чудя дали да не си сложа от Бултрако като се надявам инсталацията да е както трябва. Щото такива работи много ме дразнят. Предложиха ми го за около 100лв. И казаха че и парктроник могат да ми сложат за около 700 но ми се вижда прекалено много за тази екстра. Ако някои може да сложи снимки на парктроник слаган от тях че ако изглежда като китайските въобще да не се занимавам. Питах и за навигация която не е стокова но казаха че не слагат нищо което не е от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядай,

 

ДРЛ на дългите на 30%

 

Публикувано изображение

 

Парктроник, монтиран от мен

 

Публикувано изображение

 

Общо двете ми излязоха 57 лева. Никога не бих дал 800 лв. за тези екстри, каквито и ще кабели да ми прокарват.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А то е ясно че няма кои да им ги даде. А вътре каде сложи екранчето на парктроника че тия китайските много ми грознеят за тоя самолет. И каде или с какво боядиса датчиците. Иначе много добре е станало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка серия от 2.2 дизелите са вкарвани и в Канада, по тяхното законодателство трябва да имат DRL, за това колите имат заготовка (и в ЕCU-то също се споменава тази опция), но колите за европейския пазар самият модул липсва. Като боднеш бушона нищо няма да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А то е ясно че няма кои да им ги даде. А вътре каде сложи екранчето на парктроника че тия китайските много ми грознеят за тоя самолет. И каде или с какво боядиса датчиците. Иначе много добре е станало

 

2 дена търсих парктроник без дисплей, нарочно не исках, първо ми е грозен, второ не ми трябваше да ми се мъндахерца по таблото. Взех си такъв само с пищялка, която така инсталирах, че изобщо не можеш да кажеш, че системата е aftermarket.

Датчиците си ги взех сиви, не съм ги боядисвал, имат разлика с цвета на колата, но изобщо не ми е дразнещо това. Аз също съм доволен как се получи.

 

Към колегата pesss, знаеш ли номера на този модул, както и къде се монтира?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги препоръчайте модул за дневни светлини.

Аз съм с ксенон и LED за габарити. Мога ли да направя дневните да свети габарит и да се изключват като пусна късите. Също така съм с автоматични светлони.

Мислех да затъмня сензора за светлините, но така ще хабя ксеноните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го пробвах това със сензора, само че ефектът беше частичен... на ярко слънце пак се изключваха фаровете. Бях залепил лента изолирбанд върху сензора. При мен също фаровете са ксенон на късите и май най-удачният вариант ми се струва като колегата хахо с модул за дългите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда добре, но дали ще работи добре с автоматично светлини. Ориентирайте ме към читав сервиз където могат да ме консултират за този въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда добре, но дали ще работи добре с автоматично светлини. Ориентирайте ме към читав сервиз където могат да ме консултират за този въпрос.

 

ДРЛа си работи перфектно и по нищо не бърка работата на автоматичните светлини. При включването им си угасват, както си е редно. За сервиз аз не мога да те посъветвам аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е супер. Може ли да ми посочиш модела и откъде си го взел?

 

Поне по електрическата част съм кадърен и мога да се пробвам да се справя сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш PM.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай ся един такъв въпрос. От както имам колата (скоро) карам с изгоряла крушка в жабката. Днеска си я смених. Оставих телефона вътре да снима и установих, че при включено нещо повече от габарит, тази лампа свети постоянно, дори и при затворена жабка. Така ли трябва да бъде? Така ли е при вас?

Огледах много щателно за някакво ключе, но никъде не виждам да има такова. Добрата новина е, че ДРЛ модула явно я прескача тази лампичка, та поне няма да ми свети по цял ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос от днес. Играх си с настройките на радиото и включих ТА, TP, всичко каквото имаше, вкл. NEWS опцията. След това натиснах и auto selecta. В момента ми хваща само радио BNR, и news индикатора, мига на малкия дисплей.

Не мога да го сменя, не мога да изключа news-a...изобщо греда. Ще се пенсионирам с BNR.

 

Какъв му е случая на това радио, как да го оправя?

 

За махане на акумулатора се сещам, но ако има друг вариант ще е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиото на тези коли е голям чук. Аз в момента съм на FM1 и всички настройки са изключени. Така хващам почти всички станции. Когато включа RDS хващам само 2-3 станции (винаги се хваща БНР). От всички настройки мисля, че само RDS се подържа в България.

Знаете ли дали FM1 и FM2 са само улеснение за запаметяването на станции или са различни формати?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само за улеснение са.

Редактирано от Dragijev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Оправих си радиото, не знам как, с бая ръчкане взе че заработи както преди, оставих включено всичко освен news опцията.

 

Колеги, споделете за светлинката в жабката. Как е при вас? Постоянно ли свети при включен габарит/къси/дълги?

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега хахо , тъкмо пробвах да видя какво се случва с лампата в жабката и при мен, след като включа светлините свети постоянно. Явно така са направени.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хора, тея сивици 8-ма генерация, с колко ключа излизат от завода - 2 или 3 ?

Редактирано от semigod
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, тея сивици 8-ма генерация, с колко ключа излизат от завода - 2 или 3 ?

С 2 ключа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте :) Отскоро и аз съм собственик на космически кораб. 2.2 cdti

Имам следните проблеми - круиз контрола не работи. Натискам копчето светла зелената лампа и до там.

 

Радиото постоянно губи сигнал, намирам някаква станция и след 30 сек сменя автоматично на следващата.

 

 

Благодаря предварително :)

Редактирано от istarus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :) Отскоро и аз съм собственик на космически кораб. 2.2 cdti

Имам следните проблеми - круиз контрола не работи. Натискам копчето светла зелената лампа и до там.

Здравей колега , честито за новата придобивка. Относно круиз контрола след като го включиш и светла лапата на таблото , натискаш ли и SET ? С него запаметяваш на каква скорост да се движиш и тогава си на круиз контрол като светла още една лапна на таблото точно до тази на круиз контрола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте :) Отскоро и аз съм собственик на космически кораб. 2.2 cdti

Имам следните проблеми - круиз контрола не работи. Натискам копчето светла зелената лампа и до там.

Здравей колега , честито за новата придобивка. Относно круиз контрола след като го включиш и светла лапата на таблото , натискаш ли и SET ? С него запаметяваш на каква скорост да се движиш и тогава си на круиз контрол като светла още една лапна на таблото точно до тази на круиз контрола.

 

 

Проблема е в това, че втора лампа не светва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в Юбико или Омбре да ти направят диагностика.Може да има някакъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

от 1г. имам сивик 2008 ,1.8 бензин с ръчни, "Есклузив" и до скоро нямах никакъв дерт с нищо,но пълно щастие няма!До 4 скорост +задна с включването и изключването няма проблем,5 и 6 включват перфектно и сега идва загатката ИЗКЛЮЧВАНЕТО .5 скорост бясно многократно  дърпане назад,а 6 силни удари с длан напред и молби да изключи и да остане здрав лоста.Кутията няма никакъв шум,хъркане или др. Проблема започна с малко по тежко изключване и имам чуството , че за последните 500км положението се влуши до "да та е яд да е караш".Маслото е сменяно с оргинално за скорости от "Бултрако" и няма никакъв теч,т.е. си е вътре.Дайте някакви предположения или, ако има друг със този проблем как го е решил.

БЛАГОДАРЯ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя може да не отлепва напълно, но това си е предположение. Прегледай го в сервиз преди да си разбил лоста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,от 20 дена съм горд сопственик на сивик 8 генерация 2,2 дизел.много ми харесва колата,изключително динамична и всичко работи без едно.като натисна копчето на автопилота светва на таблото но нищо не се случва.махам си крака от газта и скороста пада.и при 120 км на пета.каква може да е причината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...