Jump to content
LsD

Civic D15Z6 VTEC-E

Recommended Posts

Аз генерация имам вече, CAI също.Смятам да сменя кутията с S20 (+съединител (може би)), вала+кобилиците както колегата HONDA TEAM, по-големи инжектори, компютър и дросел от b16. + раздвижена ролкаЗа друго не се сещам. И аз се интересувам от цената на вала :)/>Мерси!

Редактирано от www.spirit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията като ще я сменяш по-добре направо редена. Не излиза толкова скъпо и си заслужава от всякъде. С такива къси предавки върви доволно. А за дросела, по-добре не го пипай. Инфо тук: http://www.d-series.org/forums/engine-building/70926-do-i-need-bigger-tb-2.html#post925255 Може да прочетеш и цялата тема, но точно в този пост е обяснено най-подробно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя малко интересна информация. С редена кутия забелязах следното: На 3та "еконо" лампата не светва, на 4та свети до 2500 оборота или 60 км/ч. До тук всичко е нормално, но интересното е, че на 5та свети до 120 км/ч или 3500 оборота :blink: Не съм чувал при друг да свети до толкова високи обороти, защо е така при мен не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В уйкипедиа пише за икономика, че на 5та предавка еконо-то е до 3500 оборота. Причината рядко да свети до тогава или хич може би е, че зависи и колко е натиснат педала на газта... При теб вероятно колата върви по-леко и не натискаш много до 3500 и затова свети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз колкото и да съм пробвал, над 3050 (поне така си мисля) оборота на 5та ECONO-то загасва. Рядко да стигне до 125 км, с попътен вятър, преди да спре лампичката.Да не би пък да е направено така, че на 5та да е до 120 км/ч без значение оборотите :dry::huh: А как ви се вижда Турбо проект за икономайзер? С кобилици/валове (колянов и разпределителен) y8/z6, по-големи инжектори, друг съединител, р28, естествено ковани бутала и биели + още други неща необходими за направата...?? :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Дойде време да си търсим Хонда Сивик 7-мо поколение 1.6 бензин и ви моля за мнения и съвети. В събота гледах една,но се учудих,защо няма подкалници на предните колела и си тръгнах,а той май ,ще се окаже,че така си е фабрично. Търся авт.ск.кутия и четири врати. Дайте съвети от какво най-често страдат и каде са им болежките и ми кажете моля ви имат ли тия hatchback -ци под калници отпред и отвътре към двигатея?Благодаря и поздрави...

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Объркал си темата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък искам да питам дали някой е пробвал на д15-скова глава да сложи изпускателен колектор от Б16 , чувал съм че на Д16 са слагали от Б16 .... даже има една 6та в обявите на 1 от нашите продавачи във форума с д14 блок д16з6 глава и изп. колектор от б16 ....Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм запознат не пасват, или поне не директно :D Може с някое преправяне да паснат, но пак не намирам смисъл от мод-а, като от d16 работи супер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и аз съм с д15з6 икономик като смяна всички ремъци ролката на агренажа масло и филтрите радвах и се на колицата за6тото си върви супер за тоя двигател но в един момент ми се сцепи колектора а той заводски с катализатор и разбрах че мога да го сменя с 4 2 1 от д16 з6 и това и направих след известно време смених всички тръби до задното гърне на ф 50 като сложих и един резонатор на края съм и със спортно гърне извади много готино глас4е :) друго центровка на клапани чистене на иацевето беше ужасно от зад два тампона един вътрешен накрайник на рейката а и един филтър на купето като ремонти това е останалото са разни глезотиики :) имам един въпрос някой знае ли дали пасват седалките от 7 ген на 6 ген харесал съм си едни тайперови седалки но не знам дали ще мога да ги монтирам благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да знам тези седалки дали пасват ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се научи да пишеш грамотно на български език .

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към кого се обръщаш? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте идея за "set up" на генерацията... 4-2-1 от D16Z6 с 2 резонатора 55/70/300 и крайно "Unique" на 55мм като бюджетен вариант как ви се струва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеално ми се вижда! Моята е с ибейски колектор на 50 мм, после генерацията е на 51мм (нямаше 50 мм :) ) с 2 резонатора, идея си нямам какъв размер са обаче, и накрая muffler с вход 63 изход 110. Цялата работа излезе около 620 лв. с труда, малко дебело :(НО, твоя вариант е супер, 55 не са му много, идеално са. И доста по-евтино ще е, и резултата ще е много позитивен. Без катализор колата ще живне много!Успех, ако има друго питай!п.п. седалките дали пасват, няма такъв вариант да не пасват, просто въпроса е колко преправяне ще има за да се вместят в купето. Те хората седалки от интегра и какви ли не слагат, та от 7ма няма да паснат ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами до тук имам всичко. Като извадя цената на катализатора, ще бъде доста прилично, наистина. Остава само да реша дали ще огъвам тръби на тръбогиб или ще ползвам готови коленца... Някой има ли идея каква е цената за гънене на тръбогиб или какви коленца ще ми трябват за седана? Нямам време да кача колата на канал за да я погледна по обстойно. Ще съм благодарен ако някой сподели снимки или градуси на коленца и т.н.

 

П.П. Дайте идея от къде да си намеря хубав интейк за спортния филтър... нещо бюджетно, отново (wasntme) Филтъра е 65х100 на Green... някой, някакви впечатления?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с коленца, маленца, паленца.

За 100лв ще ти огънат и монтират тръбите от точка след резонатор до задно гърне.

На тръбогиб си ги гънат както трябва и си минават където им е мястото.

Моите са алуминизирана тръба от а-я ф50 и съм ного доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде това колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера и аз съм в клуба на икономичните в-теци:) Монтирах на аеродека Д15З8, замених изпускателя с 4-2-1 стоков от Д16з6 и кутия от Д16.Днес го поразкарах стотина километра, върви приятно особено в по-горните обороти.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова... 100лв. ми взеха за челосване и поставяне на колектора, гънене на тръбогиб, заварки на 2та резонатора и крайното гърне с тампони и всичко. Малко шумна се получи, но си мисля, че е от китайчето накрая и търся нещо да го заменя. Общо взето съм доволен. С материали и т.н. г/д 300лв. ми дойде цялата работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитам Сивик 6-та генерация хечбек с двигател 1.5 Vtec (114к.с.) с верига или ремък е двигателя. Конкретната година е 1998-а? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 d15z3 работещ с болтче на вакуума на EGR-а :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква идея как стоят нещата със седалките от англичанка в японките? Захватите /релсите или както искате/ имат ли някакви прилики? Може ли да се ползват седалките от англичанка в японски седан /предни и задни/?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,от няколко месеца се опитвам да вляза в ,,клуба,, на икономиците но е доста трудно да се намери.Има един, но проблема е че е на 300 000 км.Иначе колата си върви доста прилично,има забележки отвън по купето но мисля че са нормални за годините и.97 година е но март месец, което за мен си е 96.Въпроса ми е,мислите ли че след толкова изминати км този двигател може да изкара още или е към края на живота си тази кола?Става въпрос за един черен сивик от Пловдив,мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение,че е на 300 000 км.Важното е как е поддържан,което няма как да разбереш със сигурност,но ето какво да гледаш ориентировъчно.Студен старт да пали от първия път без газ,да няма пушек отзад след палене,държи обороти към 1500 на студено и постепенно намаляват.Гледай да няма тропане,свирене и други паразитни шумове.При изфорсирване на загрял двигател след 5-6000 об. е нормално да има леко препушване,но да не става димна завеса!Като покараш виж как отделя съединтел,ослушай и окачването по дупките как е.Може да я покараш десетина километра по-спортно в града и да провериш за мехурчета в преливника на водата за духнала гарнитура.Ръжди-по калници отвътре пипни с ръка и праговете.

И да ти кажа няма да намериш перфектна кола на тези години,със сигурност ще има забележки.Въпрос на компромиси,мерак и пари :)

Важното е като седнеш вътре да те радва!ивика

Дай снимка на Сивика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилично изглежда Сивичето,заслужава си да се види на място :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ще ползвам темата за едно питане, мисля че тук може да ми се помогне най-много понеже и аз съм с D15Z6.

Сложих 4-2-1 спортен колектор и нова генерация на 50мм с 2 резонаторни гърнета и крайно от 7ма генерация TypeR. Преди бях със оригиналата генерация, 4-1 коелектор без катализатор и горе споменатото крайно гърне и колата си имаше нормален звук. Сега обаче около 4000 оборота при движение се получава един доста дразнещ за мен звук - пърдящ. При подаване на газ на място няма такъв звук, явно го има само при натоварване. Препологам се получава някакъв резонанс и пробвах и с оригиналния филтър и със спортен конусен, но звука не се променя.

 

Питането ми е дали има някаква възможност да премахна или поне намаля този звук?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята като я карам на около 3500, особено по инерция, такъв звук вади, че ще паднат стъклата на сградите наоколо... чак е прекалено :DИ моята е 51 мм с 2 резонатора и крайно гърне което преди имаше тапа, с нея беше доста по тиха, но я загубих, ама гърнето е с 63 вход и 110 изход по спомен.За обезшумяване се ползват резонаторите и крайното гърне, зависи много какъв размер са. Варианти са да пробваш друго крайно и/или други резонатори :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би трябва да опитм с друго крайно гърне. Моето обаче доста си ми харесва и е оригинално от 7ма генерация typeR и си върви с липа отзад.Все пак най-вероятно от него идва дразнещия за мен звук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,весели празници първо.И аз съм с икономик,но от 2 седмици забелязвам че на втора след 3-4000 оборота го няма ритането от в тека.Преди беше доста осезаемо,направо си се усещаше като ритник и ускоряване на колата.Не ми дава грешки и не свети таблото,всичко е нормално но просто като с магическа пръчка изчезна това усещане.Масло не гори грам,никога не е форсирана студена...абе гледам си я много.Някой има ли идея как да проверя какъв може да е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.

Преди няколко дена си купих изпускателен колектор 4-2-1 от Сивик D16Z6 и следва да го монтирам на моят икономик.Целта ми,както на повечето от нас е,да премахна катализатора.Като начало не смятам да променям размера на генерацията и да си остана със стоковото гърне поне до лятото.На самият колектор има гнездо за лампда сонда.Въпросът ми е,какво се прави със втората Ламбда сонда,която е от долу на тръбата след катализатора?Трябва ли да правя гнездо,или просто я изрязвам и си карам с една сонда само и тази,която е на колектора трябва ли да правя втулка?И тези,които сте направили интервенцията,правен ли ви е вторият резонатор или си го купувате от някъде?

Благодаря предварително.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без сонда ще свети чека!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си караш само със сондата на колектора.Втората сонда не те бърка,и на мястото на катализатора слагаш резонаторно гърне.Поне аз бях по същия начин и нямах проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.

Преди няколко дена си купих изпускателен колектор 4-2-1 от Сивик D16Z6 и следва да го монтирам на моят икономик.Целта ми,както на повечето от нас е,да премахна катализатора.Като начало не смятам да променям размера на генерацията и да си остана със стоковото гърне поне до лятото.На самият колектор има гнездо за лампда сонда.Въпросът ми е,какво се прави със втората Ламбда сонда,която е от долу на тръбата след катализатора?Трябва ли да правя гнездо,или просто я изрязвам и си карам с една сонда само и тази,която е на колектора трябва ли да правя втулка?И тези,които сте направили интервенцията,правен ли ви е вторият резонатор или си го купувате от някъде?

Благодаря предварително.

Здравей колега и аз съм с д15з6 също така сложих 4-2-1 колектор,колата е с една сонда предкатализаторна няма 2-ра сонда само се мести на гнездото на новия колектор и нямаш проблеми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички. Като начало може би да се извиня за въпроса, но не съм толкова навътре в нещата, дори и след като прочетох цялата тема. Имам хонда D15Z6 японка. Искам да си я "постегна" малко. Прочетох , че за целта трябва да сменя генерация, колектор и филтър, но не разбрах дали трябва да се пренастройва нещо по самия компютър на колата.

Благодаря предварително за информацията и приемам критики , ако не съм разбрала информацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, компютъра няма смисъл да се бара след тези интервенции.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...