Yuki 0 #1 Публикувано 7 Май, 2012 Трябва ли да ме притесняват тези олюпени зони по двигателя? Какво причинява подобно падане на покритието? Един приятел си е харесал този Сивик, но искам да попитам тук, дали подобни неща говорят за немърливо отношение на предишния собственик към двигателя или е просто козметичен дефект? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #2 Отговорено 7 Май, 2012 Аз не разбирам много, ама това ми прилича като предишния собственик да си е боядисал капака на клапаните и сега боята пада. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #3 Отговорено 7 Май, 2012 Нищо му няма, просто се люпи боята на капака. Напълно нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #4 Отговорено 7 Май, 2012 коша изглежда доста лъснат, а за капака нормално е 20годишна боя дето се е пекла 200 000км че и отгоре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #5 Отговорено 8 Май, 2012 (Редактирано) Странно не бях виждал 6 генерация със такъв капак на клапаните. виждал съм само такъв във 5 генерации... на 6 е по различенСтранно и местата на свещите са от задната страна на капака не от пред... Редактирано 8 Май, 2012 от spezov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #6 Отговорено 8 Май, 2012 По някое време му правят ревизия и свещите минават отпред или отзад. Не си спомням кой е "по-стария" и "по-новия модел". Така ми се мерна някъде като четох Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #7 Отговорено 8 Май, 2012 (Редактирано) Това е моя на 6та. Този за който пишеш е на 5та . Виж нивото на сервото и на хидравликата как са Редактирано 8 Май, 2012 от 6gen115hp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yuki 0 #8 Отговорено 8 Май, 2012 Това е японско купе от 1998 година. 1.5LS VTEC. И аз не бях виждал такова разположение на 6-а генерация преди тази, но явно на купетата е различно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #9 Отговорено 9 Май, 2012 Как ще е различно при купетата . Няма такова нещо . Този капак или глава не е от 6та . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #10 Отговорено 9 Май, 2012 Това е японско купе от 1998 година. 1.5LS VTEC. И аз не бях виждал такова разположение на 6-а генерация преди тази, но явно на купетата е различно.6ген купе нямат 1.5 мотор, а тая глава не е от втек мотор. Така като гледам всмукателя, тая кола е била 1.6 без втек и и е качена глава от 1.5 на 5-та генерация по незнайна причина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #11 Отговорено 9 Май, 2012 (Редактирано) Главата е сменяна със сигурност. Вижте щеката за маслото как е забучена в изпускателния колектор. А при 6-та ген. било то Д14 или Д16 щеката стои точно пред ангренажа.Колега, ако мислиш да я оглеждаш/купуваш тая кола виж й номера на мотора какъв е. Редактирано 9 Май, 2012 от Георги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #12 Отговорено 9 Май, 2012 аз винаги съм си мислел ,че такова олюпване на боята е причинено от прегряване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #13 Отговорено 9 Май, 2012 (Редактирано) Тва на снимката ми прилича на D15 от 4-та генерация сивик .Обаче пък всмукалеля и филтърната кутия са от D14 на 6-та генерация.Лично мнение, бягай надалече Редактирано 9 Май, 2012 от Marcus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове