Jump to content
Yuki

Какво причинява подобно отлагане по двигателя?

Recommended Posts

Публикувано изображение

 

Трябва ли да ме притесняват тези олюпени зони по двигателя? Какво причинява подобно падане на покритието? Един приятел си е харесал този Сивик, но искам да попитам тук, дали подобни неща говорят за немърливо отношение на предишния собственик към двигателя или е просто козметичен дефект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам много, ама това ми прилича като предишния собственик да си е боядисал капака на клапаните и сега боята пада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо му няма, просто се люпи боята на капака. Напълно нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коша изглежда доста лъснат, а за капака нормално е 20годишна боя дето се е пекла 200 000км че и отгоре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Странно не бях виждал 6 генерация със такъв капак на клапаните. виждал съм само такъв във 5 генерации... на 6 е по различенСтранно и местата на свещите са от задната страна на капака не от пред...

Редактирано от spezov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По някое време му правят ревизия и свещите минават отпред или отзад. Не си спомням кой е "по-стария" и "по-новия модел". Така ми се мерна някъде като четох

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е моя на 6та.

Публикувано изображение

Този за който пишеш е на 5та . Виж нивото на сервото и на хидравликата как са ;)

Редактирано от 6gen115hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е японско купе от 1998 година. 1.5LS VTEC. И аз не бях виждал такова разположение на 6-а генерация преди тази, но явно на купетата е различно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще е различно при купетата . Няма такова нещо . Този капак или глава не е от 6та .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е японско купе от 1998 година. 1.5LS VTEC. И аз не бях виждал такова разположение на 6-а генерация преди тази, но явно на купетата е различно.

6ген купе нямат 1.5 мотор, а тая глава не е от втек мотор. Така като гледам всмукателя, тая кола е била 1.6 без втек и и е качена глава от 1.5 на 5-та генерация по незнайна причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Главата е сменяна със сигурност. Вижте щеката за маслото как е забучена в изпускателния колектор. А при 6-та ген. било то Д14 или Д16 щеката стои точно пред ангренажа.Колега, ако мислиш да я оглеждаш/купуваш тая кола виж й номера на мотора какъв е.

Редактирано от Георги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз винаги съм си мислел ,че такова олюпване на боята е причинено от прегряване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тва на снимката ми прилича на D15 от 4-та генерация сивик .Обаче пък всмукалеля и филтърната кутия са от D14 на 6-та генерация.Лично мнение, бягай надалече :)

Редактирано от Marcus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...