Jump to content

Yuki

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Yuki

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    D15Z6 1.5LS VTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Нямаше да е лошо някой колега да ти обясни разликите между двете системи, преди да тръгнеш да слагаш метан на VTI кола. Плюсовете на метана: В момента метана все още е по-евтиният вариант ( по-скъпа инсталационна цена ), но разликата от 1-2 лева на 100км според мен не оправдава убиването на самият мотор. Това, което си свикнал в момента на бензин, няма нищо общо с това, което ще бъде на метан. Метана е много сухо гориво и съсипва двигателя доста по-бързо от пропан-бутана. Подръжката на метана е една идея по-евтина от тази на газта, за сметка на това самият метан и бутилката към него тежат двойно колкото тази на газта, което тотално съсипва задният мост и цялото окачване в задната част на автомобила. Най-големият минус на метана идва, когато трябва да излезнеш извън града. Такситата в София са на метан, поради простата причина, че знаят всички метан станции на изуст. Една покана за сватба в част на България, където не си ходил преди и ще се видиш в огромно чудо да търсиш Метан станция около Кърджали да речем. Газ има на 90% от бензиностанциите.Пропан-бутана е съвсем друга игра. По-високото октаново число му позволява да гори по-бавно от бензина, което спомага за по-голямата продължителност на живота на самият двигател. Самата система е доста по-лека от метана и не натоварва толкова много задният мост. Поддръжката е една идея по-скъпа, заради честата смяна на филтрите, но ако бъде настроен правилно газовият инжекцион е близко до невъзможно да усетиш разликата между бензина и газта. Намери колега с метан и такъв с газов инжекцион, помоли ги да ти дадът да покараш, ако не вярваш на това, което съм написал. Лично за мен, 1100 лева са страхотна цена за газифициране на твоят двигател. При теб ще трябва или голям изпарител или монтирането на два изпарителя, защото стандартните са до 150 коня. Аз съм за газов-инжекцион, задължително италиански.Цените на горивата ще продължават да растат, това е неизбежно, защото те растат в целият свят. Реално цената на бензина, нафтата и газта в България е една идея по-евтина от тази в Европа. Проблема идва от съотношението проценто между заплащането в България и количеството гориво, което можеш да закупиш за това заплащане.
  2. Това е японско купе от 1998 година. 1.5LS VTEC. И аз не бях виждал такова разположение на 6-а генерация преди тази, но явно на купетата е различно.
  3. Трябва ли да ме притесняват тези олюпени зони по двигателя? Какво причинява подобно падане на покритието? Един приятел си е харесал този Сивик, но искам да попитам тук, дали подобни неща говорят за немърливо отношение на предишния собственик към двигателя или е просто козметичен дефект?
  4. Да не ги правят толкова големи, за да товарят и убитите елени в тях? За първи път виждам, толкова тежък Сивик 5-та генерация по документи. Сигурен ли си, че не е максимално допустима маса? Най-тежката, която съм виждал на документи от 5-та серия е 1.6VTi - 1120кг стокова.
  5. Здравейте колеги,след стотици изчетени часове за VTEC, най-накрая считано от днес съм собственик на Civic D15Z6 1.5LSi VTEC 115hp. Мисля, да му сложа газов инжекцион ( с най-високото качество, което намеря ). Финансовата страна не е проблем. Ще се радвам, ако ми препоръчате кадърни майстори на газов инжекцион в София.
×
×
  • Създай нов...