Jump to content
rudolfff

Газов инжекцион, Honda Prelude 5th Gen.

  

27 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Здравейте,

 

Нов съм във форума, първа тема ми е и се надявам да не се препокривам с някой друг, но не намерих нищо конкретно по въпроса.

Скоро се сдобих с един Сивик, който вече карам 2-3 седмици, но трябва да го връщам след още толкова. Така и се зарибих по Хондите, наистина карал съм много марки коли до момента но удоволствието при Хонда си е един път. Понеже ми се налага да се сдобия с кола скоро и сериозно обмислям Honda Prelude 5th Generation 2.0i. Тук идва момента обаче с разхода и цените на горивата, заради това съм се решил каквото и да взема да инвестирам в един хубав газов инжекцион. Знам че много хора от форум са твърдо против слагането на газ на по спортни автомобили, но не търся критика а обективно мнение по въпроса реално дали ще спестя от това или ще си блъскам главата да я правя през седмица като сложа газта.

 

Ще се радвам ако всеки който има опит сподели мнение по въпроса, препоръча марка, място за слагане и така.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Нов съм във форума, първа тема ми е и се надявам да не се препокривам с някой друг, но не намерих нищо конкретно по въпроса.

Е какво да се препокриваш с друг, препокриваш се с цял раздел :D не намери нищо конкретно по кои въпрос? кажи си регистрациония номер на колата и ще ти кажа точно за тая кола каква уредба трябва щом в форума нищо не се намира :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Еми препокривам се явно, ко да правя... Кажи в такъв случай каква е правилната газова за този мотор и защо?

Редактирано от Dragi4
Не цитирайте предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова понятие- правилна газова, мотора ти не е по различен от на която и да друг, или пък с нещо по специфичен. Всяка една газова ще му пасне зависи мастора колко е кадърен. другия фактор които пак не е зависим от мотора е финансовия, ако имаш кинти си слагаш БРЦ, Ренцо,Ловато, Заволи, Аг-зенит и тем подобни по скъпи марки с хубави реики. Ако нямаш толкова кинти си избираш някъква към 1000 лева или под 1000 те там всички са един дол дренки с различни имена но пак си карат без проблем доста километри само искат по често обслужване на реиката, и имат някои недостатъци че в високи обороти заради бавната реика не могат да хранят мотора и тои автоматично минава на бензин, което при скъпите Ги не е така.Така че правиш си сметка на кинтите слагаш си един евтин Фобос, доплащаш някои лев за по хубава реика и си ти. Ако пък си мангизлия плащаш 1500 за БРЦ и така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за коментара. Мисълта ми беше че съм решил да е БРЦ, Ландиренцо или Ловато, и понеже и трите ми дадоха оферти с разлика от 150-200 лв една от друга се чудех дали реално има някаква разлика в качеството.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тва трябваше да започнеш. Естествено че има разлика в качеството, ако имаш пари слагаи БРЦ и ще забравиш, още повече че софт за БРЦ има на воля кабела се прави лесно и ако си мераклия после сам можеш да си я чоплиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега замисли се и за АГУ, защото ако въртиш само градско на колата и трябва време да мине на газ и си се включва първо на бензин докато вдигне градуси.Ако я караш градско по за 5 км. отиване до работа и 5км. на врущане по добре АГУ ако я търкаляш извънградско по добре инжекцион :)Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно тъка . От 1 седмица съм с инжекцион . Сутрин като я запаля и докато я изкарам от гаража и затворя и след като тръгна максимум 1 минута и съм на газ . След обед като е топло като се прибирам от работа що запаля и обръща на газ . Какъвто и инжекцион да е ще е по добре от обикновената газова . Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мойта кучка е уличница и не е в гараж, зимата найш ли кога ще ти обарне толкова бързо...на ку ко во лято :)мин. 3-4 км имаш преди да ти обърне даже много хора си ги правят да им обръщат на по 80 градуса като загреят че то иначе не се трае.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един мърмот завива шоколада в калници от хлопел...Защо на 80гр и кое не се трае?Англичанката ми е направена на 25гр и 5сек и на студен мотор и на -15 я паля и след 2-3 мин като дръгна и до 1км обръща. Никакви проблеми няма с това. А е Фобос и не обръща на бенз на високи обороти. :D п.п. При изправна кола няма проблеми. Един термостат да имаш да сменяваш и цяла зима може да зареждаш газ. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не трябва да се замисляш за обикновена и без пари да ти я дават. Аз имам две коли едната с Ги другата с обикновена, нямам проблеми и с двете, но и няма никакво място за сравнение между двете, обикновената все нещо и е криво, я газта по лоша, а филтъра и позапушен, жив ташак. Факта че в годината ще изгоря да кажем 20 литра повече бензин зимата за обръщане на газ не е предпоставка да избера допутопна и не-прецизна система. Единственото и хубаво е че няма компове няма дявол и мога да си я чопля когато и квото си искам, ама пък що тряя чопля, ГИ от как съм го сложил само веднъж се закачах към него да си оправя градусите на прехвърляне и чувствителноста за преминаване от газ на бензин и тва беше от тогава съм забравил че имам газова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай PRINS VSI-LPG към 1600лв с keihin дюзи с гаранция 240 000км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,най-добре преди да уточниш каква уредба искаш да монтираш на колата всички трябва да знаем какъв цвят е Хондата и оттам нататък трябва да градим всичко останало!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай PRINS VSI-LPG към 1600лв с keihin дюзи с гаранция 240 000км

Верно ли за тази цена се предлага тва бижу? я кажи къде монтират?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай PRINS VSI-LPG към 1600лв с keihin дюзи с гаранция 240 000км

Верно ли за тази цена се предлага тва бижу? я кажи къде монтират?
Ама и аз искам такава Оферта - къде ги дават ??? :D Най ефтините PRINS преди време бях търсил ги дават по 1900 лв но не знам дали само не е с етикети на PRINS , той като тази цена беше мноого евтина. Предлага я една варненска фирма Печенек. До колкот разбрах обаче тогава от други официални дистрибутори цената е към 2700 лв. Това говоря за преди година и повече !Инъче в момента Zavoli с ОБД е на цена 1300 лв и странно защо през 15 000 км подръжка докато е гаранционна - явно да барат повече пара от тебе ? А не на 20 000 км.а БРЦ - 24 на цена 1300 лв ми обясниха че не била мноо хубава , по добре било да се слага BRC Plug i drive на цена 1600 щото била с мап сензор и повече настройки имала - така каза оторизирания представител.Обаче някъде четох че има вариант 24 на БРЦ да се съвмести с оригиналния МАП сензора на колата - макар да не пишеше как точно става.Който е по наясно да каже. Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай смело ГИ и да не ти пука.И само да те поправя - Прелюд съвсем не е спортен автомобил:)Може би спортен 'wanna be', който го карат студенти и ученици:)Особено като е с 2.0 под капака. Просто приятна нормална кола.ГИ-то ми е от фирма BSM на мен и струваше 1200лв някъде.Минах бързи 70 000км за две години и съм много доволен.Преди няма и месец почистих рейката от мизериите само,след което я закачихме и настроихме че имаше нужда.Моята ГИ обръща на газ на 40 градуса,но не знам къде ги мери щото го прави когато охладителната ми течност е 60 градуса.Както и да е, доста бързо загрява до тази температура.Зимата като я изкарам от гаража и за 300-400м е готова.Сега лятото понякога и доста по-бързо.Та не го мисли това със загряването,да не говорим че има причина поради която е хубаво да е вдигната определена температура преди да й пуснеш алтернативното гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сложи ли си ГИ. Ако не си недей си дава парите за много скъп този двигател ще работи добре и с по-евтин.Най-важното е дати го настроят и поставят кадърно.Аз съм с Prelude 5th gen с 2.0 двигател и АГ зенит ГИ с Валтек рейка (малко е шумна), но по безшумните като MATRIX са по скъпи и не могат да се ремонтират поне така ми казаха.

Редактирано от wancata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам вече отворената тема, аз съм с 4 ген Прелюд с Х23 мотор и се бях насочил към най-евтините ГИ за към 800, но от Фобос ми обясняваха , че ми трябва с-ма за мазане на клапаните, за да не вкопавали и още разни щуротии , та мисълта ми е , струва ли си да рискувам с евтин ГИ или да събирам пари за нещо от този сорт?ПС:Колата ще се кара по 20-30к на този етап годишно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^Тия неща с мазането са пълен ташак.Моят Акорд е F-серия двигател, т.е. серията набедена за най-неподходяща за каране на газ.Като излезнаха тия системи за смазване поразпитах тук-там ама ме отказаха, пък и от опит ти казвам че няма ядове само колата да е в добро здраве и да се прави реглаж на клапани редовно(20 000км).Моята е вече на 80 000км на газ и не беше мръднала преди 30 000км, като й правих реглажа.Сега го позабавих защото искам да съвпадне с ангренажа и другите неща за правене,за да не отварям капака за глупости да ми тече после масло от там примерно.А и дали е евтин или скъп ГИ-то няма отношение към вкопаването на клапаните, заради което ти говорят да си купиш и въпросната ненужна система за смазване.Да не говорим че Н23 е с различни клапани от всички останали Хонда двигатели.Само Н23,В20(на Прелюд) и двуваловите на CRX май бяха с по-дебелите клапани.Всички други Хонди са с по-тънки стебла.Та предполагам че клапаните ти ще издържат доста повече от останалите на газ.Та не мисли за система за мазане,но не е лошо да заложиш на по-качествен ГИ защото с времето ще ти се изплати.Макар че май Фобос са прилични,та просто слагай и поддържай колата откъм свещи,кабели,капачка,палец и т.н.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега тези от Фобос ще ти предложат да подпишеш декларация, че ги освобождаваш от отговорност ако ти стане нещо с клапаните.Ти им кажи, че си съгласен да ти сложат такава система ако те ти подпишат декларация, че нищо няма да им се случи на клапаните и поемат отговорност ако все пак стане нещо да ти оправят колата без пари. Ще им издължиш физиономиите.:D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам вече отворената тема, аз съм с 4 ген Прелюд с Х23 мотор и се бях насочил към най-евтините ГИ за към 800, но от Фобос ми обясняваха , че ми трябва с-ма за мазане на клапаните, за да не вкопавали и още разни щуротии , та мисълта ми е , струва ли си да рискувам с евтин ГИ или да събирам пари за нещо от този сорт?ПС:Колата ще се кара по 20-30к на този етап годишно.

Как се опитват да те "мажат на филия" тия не е истина. Няма никакви проблеми с клапаните, тия системи за мазане са нема такива плацебо шуротии. Редовен реглаж на клапани му е майката. Отделно на това и Фобус 4 се справя с болшинството 4 цилиндрови мотори без проблеми. Моята е с такъв и нямам забележки. Пък и за цената от 800 кинта какво му плащаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...