Jump to content
fenabg

Д13б2 към д13 дуал и д15б2 вал -кое как,направи си сам

Recommended Posts

Витек тиква с карбуратори? Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да :D:blink: благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еи не се сдържа да се похвалиш :lol: .Аиде и аз да те изненадам утре конторлера пътува кум Дюпница :P .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... е се съм очаквал, ама такова нещо от тебе NEIN! :blink: :blink: :blink: Как сме го подкарали другата седмица може и да я кратунираме :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така :) п.п. Иване , номера с коленовия вал нема ли да го пробате ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колата е 1.3 ,темата е за 1.3 карб ;) колата ще остане д13 и ще остане карб .Темата е пусната да се обясни кое как за такъв мод и ще се движи в тоя си вид.Номера нестава само с колянов вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега, бързина и коректност. :rolleyes:/>

И малко по малко нещата почват да се понареждат.

Публикувано изображение

на първо четене

Кратуна

ролка

контролер

гарнитура

ремък

за осъществяването на д13 изрудия :blink:

Редактирано от fast_ghost

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една пратка от Жорката-Габровски .

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Некакво контролерче :devil:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде и едни леки джантета 14" само 12 кила :D/>

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

ЕТо малко фотошоп

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 ма с гумите :D аи честито ,ма феднъга ги захвана :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да видим малко повече информация за Д13 с VTEC кратуната :)Искам да видя с този контролер как ще работи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами до тука приготвихме къртуната готова за слагане.

Ето малко снимки как фена чепка по кратуната :D

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добра идея за четиризнаците на снимката :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммм... Фенче тази керамика на Д13-ката ли ще се слага Публикувано изображение

Ако е така идвам да се повозя Публикувано изображение... и без нея искам пак да се повозя Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добра идея за четиризнаците на снимката :D/>/>

Еи па си ги видял бре :D .Ше им доиде ред и на тях нека истормозя докраи дуала.Скоро като се набави и нужната гарнитура ,ще се разметка и колата .Малък видя ли сега как се регулират клапани :D .http://vbox7.com/play:304793624bТука на туи клипче се вижда д13 дуал и другата /черната/ пак с дуал и жокери как вървят .Трифонски обещам се повозиш мноо ясно от вас двамата маи по гилям фен на д13ките няма .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очакваите и клипче :devil:/>/>/>

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

тука вече работи http://vbox7.com/play:965d22243e

спешъл тенкс на Терориста за джаджата http://vbox7.com/play:79189945e8

тука сефте пали :huh:/>/> http://vbox7.com/play:c3d994a8aa

И една неуспешна проба мноо тъмно http://vbox7.com/play:3f62c27f80

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коцка нещо и се плашиш маи ,тръгваи си като преди ;)/> и я мачкаи по смело поне до 8500. Идната събота ше тря си поиграем с ролката малко .Намерил съм пластмаса за тиквата липсващата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не смеем бате заради саединитела и без тва е 190 мм :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако правилно разбирам ? до 8500 оборота .Малък нареди ли жиците ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

наредих жиците :D/> http://www.youtube.com/watch?v=WNM3TqLTUIs2ма в колата

Редактирано от fast_ghost

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://vbox7.com/play:00edee309bТова е за сега .Идва ред на маховик ,съединител щото тоя както се вижда от клипа нестава вече за нищо . и 4.4 с рексови предавки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е тръгнала ,днеска много ме нарадва с Хюндай-я ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво се случва под капандурата :D

Публикувано изображение

Те и контролера от колегата teror1sta (много благодаря, за което!!!!)

Публикувано изображение

Скрих и вързах кабелите стабилно, изчистих и цедката на втек клапанчето и колата стана още по-добре за каране :D

Колата няма никакви признаци на умиране... ама никакви върти до 8 500 без ядове. интересно става след 4900 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда, хайде като се видим ще повозиш Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е казваш му поне до 8500 оборота да я кара, според теб има ли някой изобщо след 7000-7200, защото със стоковия разпределителен вал много ме съмнява :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи един клип 50-180-200км примерно ако я напъваш на такива скорости. :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо сте ми смешни с тея Д13ки. :lol:/>/>/>/>/> Сума ти му време, труд и пари за почти нищо. Разберете, това не е двигател за състезания! И това "ама един турбо дизел падна от д13-ка" вече стана банално. Нищо нямам против колегата, добре я е направил с 2 карба, но няма нужния потенциал на Хонда.

Редактирано от NesTea
  • Надолу 14

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега прав си не е за състезания ;) но за всеки влак си има пътник. Кат нема пара за Б серия си прайме д13-ката. :D

  • Нагоре 5
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разберете, това не е двигател за състезания!

А кой е ? ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за добре направената д13-ка! :ph34r: Много си е хубав д13 мотора, доказал е, че след полагащата се работа дава повече от достойни резултати!За сведение на незнаещите има д13-ка, даваща 1,00 на Калояново, и то в 5-та генерация, време непостижимо за доста по-мощни и уж по-расови автомобили. Истината е, че всеки мотор, ако се направи достатъчно ще тръгне и ще дава резултати!

Редактирано от BLEIN MONO
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо сте ми смешни с тея Д13ки. :lol:/>/>/>/>/>/> Сума ти му време, труд и пари за почти нищо. Разберете, това не е двигател за състезания! И това "ама един турбо дизел падна от д13-ка" вече стана банално. Нищо нямам против колегата, добре я е направил с 2 карба, но няма нужния потенциал на Хонда.

Ти кво голям паралия ли се искара?Сигурно кола нямаш и пишеш!Моля не цапайте на колегата темата,с примерно тва мортор ли е и т.н.Мотора е много здрав даже за 1.3 може да мине доста коли в неговия клас!Всички го знаем вти-то но като е така защо тунинговате вти, като има bugatti veyron, примерно?!
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо ама точно темите за D13-ките са най-интересните във форума... Не се набиват кой знае колко пари, а резултата и удоволствието, което доставя колата след това са несравними. С Б серия всеки може. ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...