dimy 24 #1 Публикувано 1 Април, 2012 Имам следният проблем ,поради метановата бутилка в багажника колата е легнала доста и искам да я изравня с предницата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rumen 2 #2 Отговорено 1 Април, 2012 И аз съм с метан. За 5год. ми клекна задницата. Аз имам 6ген. японка хеч и сложих пружини от 6ген. седан. Като размер са същите но са малко по-здрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #3 Отговорено 2 Април, 2012 Ако сменяш окачване отзад сложи допълнителни гумени тампони които продават- задницата с тях е по-здрава и значително поемат ударите когато е по-голямо теглото. Продават се по магазините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #4 Отговорено 2 Април, 2012 исках да сложа тампони , но казаха че нямало място от сервиза, а дали ще станат пружини от комби ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petjo 0 #5 Отговорено 2 Април, 2012 Здравей колега.И аз съм с голяма метанова бутилка 14кг и гледам ,че има сложена в долната част под пружината метална пластина около 1 см. и задницата ми стои доста по високо.Тази пластина така е направена ,че да ляга в нея добре пружината.Така я купих не съм я слагал аз.Иди до някой сервиз където поставят метанови уредби и питай там.Може да ти кажат нещо по-добро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #6 Отговорено 5 Април, 2012 добре де прожини от сивик комби 6-та дали ще станат на купето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rumen 2 #7 Отговорено 5 Април, 2012 Колега ако караш японка пружини от англичанка няма да станат. Разликата в пружините е доста голяма (и като диаметър и като вид - на японката последната навивка на пружината е свита). Ако си с английски сивик от комби трябва да станат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #8 Отговорено 6 Април, 2012 американка е /но май е като японката/ ,благодаря за инфото сега ще видя какви има в авто частите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Go4y 9 #9 Отговорено 6 Април, 2012 аз съм чувал за т.нар. подложки, колегата petjo може би за това говори, но поразпитай тъй акто не знам как стоят нещата с тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rumen 2 #10 Отговорено 7 Април, 2012 (Редактирано) Ако Хондата ти е тази от снимката и е хеч, пружини от седан ще станат. Те са същите по размер (брой навивки и диаметър), но са малко по яки. Хеч-а е около 1040 кг. (така пише на моя талон), а седана е около 1100кг. Така че спокойно издържат 60кг. товар. А когато бях решил да правя тази манипулация доста хора ми казаха, че е по добре с по-здрави пружини отколкото с подложки. Но все пак с подложки колата се повдига повече. Ти решаваш все пак. Само за информация 1.4(EJ9), 1.5(EK3), 1.6(EK1,EK4)+VTEC са с едни и същи амортесьори (примерно KAYABA - задни 341198, предни 341203).P.S. Ако си карал доста с метана виж да не би и амортесьорите да са за смяна. Моите не бяха изпуснали но се бяха смачкали. Аз смених и тях и тампоните. Редактирано 7 Април, 2012 от Rumen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #11 Отговорено 7 Април, 2012 и 2-те хонди са мой, черната е хеч японка, сивата е купе американска -тя е на метан . Минати са и около 60 000 км на метан.другата седмица ще я разглобя с един приятел и ще пробваме с подложки ,такму ще сваля и пружините да видя какви са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insomniac.. 0 #12 Отговорено 25 Април, 2012 Здравей!!!Аз карам сивик седан 92 японка, немога да се сетя коя серия двг е но няма зн.Имах същият проблем с увисналата задница,1 година четях форуми гледах снимки,накрая ми писна отидох в една морга взех 2 пружини от предните макферсони на сивик англичанка 94 или 95 год беше,непомня.И така,прибрах се резнах им х2 навивки и се оспа 14мм или 16 бяха дебели ще те излъжа незнам провери си сам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #13 Отговорено 26 Април, 2012 Здравей, dimy. При мен повдигането си го направих сам след като сложих едни втулки на самите амортисьори. Хватката е такава, че пружината ляга върху втулката и така се повдига нивото. Вече близо 5 години си карам колата без проблеми, дори возенето стана по- меко . Аз карам сивик купе 5-та, надявам се и при теб възможността да си повдигнеш задницата да е същата както при мен. При мен се наложи отпред и от зад да я повдигам, защото беше много ниска и закачаше по-легналите полицаи. Пожелавам ти успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fobiqm 1 #14 Отговорено 19 Април, 2019 Колега,аз съм с комби и мисля да я вдигам. Отзад с гума от ГТЛ. Знам как. Отпред как повдигна твоята? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #15 Отговорено 19 Април, 2019 (Редактирано) С подложки м/у купето и амортисьора. Най елементарния начин. Редактирано 19 Април, 2019 от zlobar4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #16 Отговорено 19 Април, 2019 Със замяната му с АГУ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fobiqm 1 #17 Отговорено 24 Април, 2019 На 19.04.2019 г. at 20:09, zlobar4e написа: С подложки м/у купето и амортисьора. Най елементарния начин. Там няма ли шок тампони с лагери? Над тях ли? Правил ли си го? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #18 Отговорено 25 Април, 2019 Преди 8 часа, fobiqm написа: Там няма ли шок тампони с лагери? Над тях ли? Правил ли си го? Представлява нещо такова.Тези са за Субару. Поставят се над амортисьора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fobiqm 1 #19 Отговорено 22 Май, 2019 Благодаря ти колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #20 Отговорено 23 Май, 2019 Преди 17 часа, fobiqm написа: Благодаря ти колега По-късно ще пусна снимки на подложките които аз си направих, за моята кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #21 Отговорено 23 Май, 2019 Бях писал в друга тема, подложките се слагат м/у пружината и чашката, така натягаш и самата пружина и задницата не ляга много като е пълна колата. Трябват скоби за пружината и някакъв твърд материал с дебелина до 1см. Така при мен се повдигна почти 3см. цялата задница. Нямам снимки, правено е преди 10г. и промяна няма и до сега. Успех в начинанието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #22 Отговорено 27 Май, 2019 На 23.05.2019 г. at 10:51, zlobar4e написа: По-късно ще пусна снимки на подложките които аз си направих, за моята кола. В ляво са металните подложки които се слагат над амортисьора, без нужда да се разглабя. А в дясно са полиамидните подложки които се слагат между пружината и капачката на амортисьора, но там трябва да се разглабя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tihichko 0 #23 Отговорено 25 Август, 2021 Привет, някъде няма ли ги готови тези железните подложки за повдигане на Хонда Сивик 2008 г 2.2 140 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове