Jump to content
krishakat

Имам нужда от малко обяснения

Recommended Posts

Здравейте на всички. Имам нужда от малко по подробно обяснение относно Honda Prelude 2.0i 133к.с. 93-та година 4та генерация. Скоро мисля да си взимам този модел, до колкото знам гори 9-10 градско, нормално каране. Извън градско пада към 7-8 :? (ако греша, поправете ме). Интересува ме, данъка колко е за тези 133 коня? Със 700 лева заплата дали ще мога да се оправям с нея, а не цялата заплата да отива само за нея :? Поддръжката как е? Изчетох бая теми, но друго си е да ми се обясни по подробно. Благодаря ви предварително за отделеното внимание :)

Редактирано от krishakat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данък за Пловдив... 133кс горе-долу 100лв (може и повечко да е).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Максималната скорост 201 km / h Ускорение (0-100 км / ч) 9,2 Комбиниран разход на гориво 8,6 л/100 км Капацитет на горивния резервоар 60 л Шаси и окачване 1220 кг Общо тегло 1720 кг Големина на гуми 195/65 R14 на маздата,която ми беше 107 коня,1.6 мотор плащах над 150 лева преди 3 години.твоя данък би трябвало да е по висок.по горе съм ти дал каталожни данни,да видиш разхода на колата.според мен в пловдив ще ти гори поне 10-11 в града.ако е караш от вкъщи на работа и обратно,още повече.здрава машина.няма да си харчеш цялата заплата за нея,но със сигурност ще харчиш доста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здрасти,за разхода си прав, толкова е горе-долу. Имало е случаи, да падне и повече - когато ме е мързяло да пътувам и съм карал с 90-100 км/ч на извънградско, но иначе е там някъде към 7/100 при нормално каране. Иначе ако натискаш т.е. караш с над 140 км/ч ще ти даде повече от 7/100 според мен.Аз съм със този двигател (133 к. с.) и мисля, че е доста здрав (така съм чувал и от други колеги). Не съм имал пролеми с него. Окачването на колата е доста твърдо, но не вози зле и е удоволствие да я караш. Според мен не е за много високи скорости. Поне в моята след 150 км/ч много се усеща скоростта. Иначе си дърпа и нагоре.Аз плащам 130 лв данък.Смяна на ремъци и ролки (в сервиз с труд) около 300 лв. - преди да ги сменяш проучи и си намери свестен майстор, ако си от София, аз лично ти препоръчвам http://forums.hondab...showtopic=12278. Двигателя е интерферентен и удря клапани при скъсан ремък.Лека.

Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги с прелюди , недейте така да подвеждате човека :) Незнам къде ще го караш т.е дали работиш в София или в Пловдив както си написал под мястото за снимка но този разход от 8-9 го забрави за градско.Тя по книжка харчи 12.7 в града и хайде с по-леко каране да падне до към 10-11 но с МНОГО леко каране , без задръствания от типа тръгни-спри и така 40 мин.На който му харчи 8/100 прелюда в града може да прати писмо до Япония и може да научи инжинерите на нещо което не са знаели пък белким им изпратят като подарък и някой NSX.Иначе извън града със спазване на ограниченията и изправен автомобил си около 7/100.Ако тръгнеш да я ръчкаш забрави разхода защото стрелката на резервоара пада бързо.За 300 лева незнам какво е това обслужване честно казано.Имаш 2 ролки , 4 ремъка и водна помпа по мотора и читави неоригинални такива части , само те струват около 220-250лв , че и малко отгоре.Ако не ги сменяш сам ремъците , за 20 лв няма кой да ти обслужи колата :) Имаш двигателно масло , антифриз , спирачна и хидравлична течност , масло на скорости , филтри и свещи които също трябва да закупиш ако искаш всичко да си направил като хората.Не пиша за дискове и накладки защото зависи на какво попаднеш.Приготви си още 700-800лв + цената на колата освен ако не я взимаш от добър приятел и да си сигурен какво е сменял преди това.Данъка за София е около 130лв.Не е много маневрена и за натоварено градско каране по малки улички не е удобна.Иначе е корав автомобил който ако го поддържаш с добри консумативи няма да те разочарова.Тесен е за хората на задните седалки и ако возиш някой по-висок от 170 и по дебел от 70килограма ще му е тегаво ама то такива мацки по 70кг. не се возят а трябва да ходят повече пеша.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не превръщайте всяка подобна тема в спор за това колко гори Прелюда. Има си каталожни данни и моя над четири годишен опит с тази кола ми показва, че тези данни са верни, а имено: градско 11-12 на сто, извънградско 7-8 на сто. Всичко останало са надлъгваници и това, че някой с пенсионрско каране го е свалил до 6 на сто или с яко ръчкане го е дигнал над 15 на сто не, че не е възможно, но е изключение, което нищо не доказва ;) Данъка за Пловдив е 130 лв. Ремъците и ролките, без труда са ти около 300 лв. Сменят се на 50-60000 км. Оригиналните изкарват два пъти повече, но са и доста по-скъпи. Двигателя събира 3.8 литра масло, така че и пълна синтетика да му слагаш 100 лв. ще ти стигнат. Филтрите са не по-скъпи от коя да е друга кола от тези години. Колата е много здрава, не се чупи лесно и не създава никакви ядове или ако има такива, то са много редки и не са скъпи за оправяне и в повечето случаи се дължат на замърсяване от продължителна и безхаберна експлоатация, визирам примерно: т.нар.студени спойки на гл.реле, образуване на нагар в клемореда, задръстване на клапана, който регулира празния ход и пр. Носят се легенди, които от личен опит съм склонен да приема за истина, че ходовата част на Прелюда може да изкара без никакви проблеми и ремонти едно 300 000 км., а след този пробег може да се наложи, но не е задължително смяна евентуално на накой тампон, биалетка или накрайник, на които от любопитство погледнах наскоро цините в интернет и бяха от порядъка на 20-40 лв. Двигателя също е железен и при редовна смяна на маслото с качествено такова, просто няма какво да му стане и едни 500 000 км. въобще няма да ги усети ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи до колкото разбирам, 10-12 градско, при нормално каране. Говорим за бензин. Тези ремъци, ролки, и тем подобни често ли се развалят? придобих някаква представа, че със 700 кинта месечно, пак ще ми е зор :? прав ли съм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремък и ролка не се развалят, а просто си имат определени километри живот :) Колегата по-горе ги е написал. Определено ще ти е зор иначе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения недостатък на тази кола са задните седалки, там може да се наместят само две 45-50 килограмови пиченца Публикувано изображение а за разхода мога да кажа, че харчи 3 пъти по-малко от БМВ 320ИС а вървежа е почти еднакъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не е от най-евтините авотомобили за поддръжка и каране, ни просто е удоволствие да караш прелюд.Няма какво да се лъжем е колата е тясна отзад няма спор.Просто за мен си е направо двуместна.Аз съм 1,93-4 висок и ми е перфектно отпред,но като се качи някой зад мен просто не мога да карам като хората.Краката ми опират в таблото.Но почти винаги си се возя сам и не ми пука.Пък и на който му е тясно да си върви пеша, като е недоволен :)За разхода под 10 лично аз не мога да го сваля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година от склада на Auto Help - двата ремъка Гейтс и двете ролки SKF към 130лв съм ги купувал. С ремъци Континентал дори и по-евтино щеше да ми излезе. Колата е много здрава и консумативите не са никак скъпи, но разходите за гориво и за гуми са си като за автомобил от този клас (имам предвид с двигател 2000см3). Ако те притеснява това и ще ти е първа кола по-добре вземи някакъв запазен Сивик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз взимам има няма 400лв,и пак го карам-тежко е с тоя бензин,ама ко да се прави,колата си заслужава всяка стотинка похарчена по нея-а двигатела е като Лили Иванова,няма отказване!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...