krishakat 0 #1 Публикувано 29 Март, 2012 (Редактирано) Здравейте на всички. Имам нужда от малко по подробно обяснение относно Honda Prelude 2.0i 133к.с. 93-та година 4та генерация. Скоро мисля да си взимам този модел, до колкото знам гори 9-10 градско, нормално каране. Извън градско пада към 7-8 :? (ако греша, поправете ме). Интересува ме, данъка колко е за тези 133 коня? Със 700 лева заплата дали ще мога да се оправям с нея, а не цялата заплата да отива само за нея :? Поддръжката как е? Изчетох бая теми, но друго си е да ми се обясни по подробно. Благодаря ви предварително за отделеното внимание Редактирано 29 Март, 2012 от krishakat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #2 Отговорено 29 Март, 2012 Данък за Пловдив... 133кс горе-долу 100лв (може и повечко да е). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #3 Отговорено 30 Март, 2012 Максималната скорост 201 km / h Ускорение (0-100 км / ч) 9,2 Комбиниран разход на гориво 8,6 л/100 км Капацитет на горивния резервоар 60 л Шаси и окачване 1220 кг Общо тегло 1720 кг Големина на гуми 195/65 R14 на маздата,която ми беше 107 коня,1.6 мотор плащах над 150 лева преди 3 години.твоя данък би трябвало да е по висок.по горе съм ти дал каталожни данни,да видиш разхода на колата.според мен в пловдив ще ти гори поне 10-11 в града.ако е караш от вкъщи на работа и обратно,още повече.здрава машина.няма да си харчеш цялата заплата за нея,но със сигурност ще харчиш доста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #4 Отговорено 30 Март, 2012 (Редактирано) Здрасти,за разхода си прав, толкова е горе-долу. Имало е случаи, да падне и повече - когато ме е мързяло да пътувам и съм карал с 90-100 км/ч на извънградско, но иначе е там някъде към 7/100 при нормално каране. Иначе ако натискаш т.е. караш с над 140 км/ч ще ти даде повече от 7/100 според мен.Аз съм със този двигател (133 к. с.) и мисля, че е доста здрав (така съм чувал и от други колеги). Не съм имал пролеми с него. Окачването на колата е доста твърдо, но не вози зле и е удоволствие да я караш. Според мен не е за много високи скорости. Поне в моята след 150 км/ч много се усеща скоростта. Иначе си дърпа и нагоре.Аз плащам 130 лв данък.Смяна на ремъци и ролки (в сервиз с труд) около 300 лв. - преди да ги сменяш проучи и си намери свестен майстор, ако си от София, аз лично ти препоръчвам http://forums.hondab...showtopic=12278. Двигателя е интерферентен и удря клапани при скъсан ремък.Лека. Редактирано 30 Март, 2012 от archer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #5 Отговорено 30 Март, 2012 (Редактирано) Колеги с прелюди , недейте така да подвеждате човека Незнам къде ще го караш т.е дали работиш в София или в Пловдив както си написал под мястото за снимка но този разход от 8-9 го забрави за градско.Тя по книжка харчи 12.7 в града и хайде с по-леко каране да падне до към 10-11 но с МНОГО леко каране , без задръствания от типа тръгни-спри и така 40 мин.На който му харчи 8/100 прелюда в града може да прати писмо до Япония и може да научи инжинерите на нещо което не са знаели пък белким им изпратят като подарък и някой NSX.Иначе извън града със спазване на ограниченията и изправен автомобил си около 7/100.Ако тръгнеш да я ръчкаш забрави разхода защото стрелката на резервоара пада бързо.За 300 лева незнам какво е това обслужване честно казано.Имаш 2 ролки , 4 ремъка и водна помпа по мотора и читави неоригинални такива части , само те струват около 220-250лв , че и малко отгоре.Ако не ги сменяш сам ремъците , за 20 лв няма кой да ти обслужи колата Имаш двигателно масло , антифриз , спирачна и хидравлична течност , масло на скорости , филтри и свещи които също трябва да закупиш ако искаш всичко да си направил като хората.Не пиша за дискове и накладки защото зависи на какво попаднеш.Приготви си още 700-800лв + цената на колата освен ако не я взимаш от добър приятел и да си сигурен какво е сменял преди това.Данъка за София е около 130лв.Не е много маневрена и за натоварено градско каране по малки улички не е удобна.Иначе е корав автомобил който ако го поддържаш с добри консумативи няма да те разочарова.Тесен е за хората на задните седалки и ако возиш някой по-висок от 170 и по дебел от 70килограма ще му е тегаво ама то такива мацки по 70кг. не се возят а трябва да ходят повече пеша. Редактирано 30 Март, 2012 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #6 Отговорено 30 Март, 2012 Само не превръщайте всяка подобна тема в спор за това колко гори Прелюда. Има си каталожни данни и моя над четири годишен опит с тази кола ми показва, че тези данни са верни, а имено: градско 11-12 на сто, извънградско 7-8 на сто. Всичко останало са надлъгваници и това, че някой с пенсионрско каране го е свалил до 6 на сто или с яко ръчкане го е дигнал над 15 на сто не, че не е възможно, но е изключение, което нищо не доказва Данъка за Пловдив е 130 лв. Ремъците и ролките, без труда са ти около 300 лв. Сменят се на 50-60000 км. Оригиналните изкарват два пъти повече, но са и доста по-скъпи. Двигателя събира 3.8 литра масло, така че и пълна синтетика да му слагаш 100 лв. ще ти стигнат. Филтрите са не по-скъпи от коя да е друга кола от тези години. Колата е много здрава, не се чупи лесно и не създава никакви ядове или ако има такива, то са много редки и не са скъпи за оправяне и в повечето случаи се дължат на замърсяване от продължителна и безхаберна експлоатация, визирам примерно: т.нар.студени спойки на гл.реле, образуване на нагар в клемореда, задръстване на клапана, който регулира празния ход и пр. Носят се легенди, които от личен опит съм склонен да приема за истина, че ходовата част на Прелюда може да изкара без никакви проблеми и ремонти едно 300 000 км., а след този пробег може да се наложи, но не е задължително смяна евентуално на накой тампон, биалетка или накрайник, на които от любопитство погледнах наскоро цините в интернет и бяха от порядъка на 20-40 лв. Двигателя също е железен и при редовна смяна на маслото с качествено такова, просто няма какво да му стане и едни 500 000 км. въобще няма да ги усети Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krishakat 0 #7 Отговорено 30 Март, 2012 Значи до колкото разбирам, 10-12 градско, при нормално каране. Говорим за бензин. Тези ремъци, ролки, и тем подобни често ли се развалят? придобих някаква представа, че със 700 кинта месечно, пак ще ми е зор :? прав ли съм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #8 Отговорено 30 Март, 2012 Ремък и ролка не се развалят, а просто си имат определени километри живот Колегата по-горе ги е написал. Определено ще ти е зор иначе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
antey 1 #9 Отговорено 2 Април, 2012 Единствения недостатък на тази кола са задните седалки, там може да се наместят само две 45-50 килограмови пиченца а за разхода мога да кажа, че харчи 3 пъти по-малко от БМВ 320ИС а вървежа е почти еднакъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galev_90 47 #10 Отговорено 3 Април, 2012 Значи не е от най-евтините авотомобили за поддръжка и каране, ни просто е удоволствие да караш прелюд.Няма какво да се лъжем е колата е тясна отзад няма спор.Просто за мен си е направо двуместна.Аз съм 1,93-4 висок и ми е перфектно отпред,но като се качи някой зад мен просто не мога да карам като хората.Краката ми опират в таблото.Но почти винаги си се возя сам и не ми пука.Пък и на който му е тясно да си върви пеша, като е недоволен За разхода под 10 лично аз не мога да го сваля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #11 Отговорено 4 Април, 2012 Миналата година от склада на Auto Help - двата ремъка Гейтс и двете ролки SKF към 130лв съм ги купувал. С ремъци Континентал дори и по-евтино щеше да ми излезе. Колата е много здрава и консумативите не са никак скъпи, но разходите за гориво и за гуми са си като за автомобил от този клас (имам предвид с двигател 2000см3). Ако те притеснява това и ще ти е първа кола по-добре вземи някакъв запазен Сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
binzina_skapp 32 #12 Отговорено 4 Април, 2012 аз взимам има няма 400лв,и пак го карам-тежко е с тоя бензин,ама ко да се прави,колата си заслужава всяка стотинка похарчена по нея-а двигатела е като Лили Иванова,няма отказване!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове