Jump to content
Art

CR-V ІІ 2005-2007 г. дизел

Recommended Posts

Здравейте , моля ако въпросите които задавам са дискутирани ,кажете къде да прочета.Нов съм във форума . Нямал съм никога автомобил с марката Хонда ,още повече такъв вид.Мисля да си взема дизел CR-V 2005-2007 г.Не съм решил твърдо.Нов внос по възможност от Германия. Моля ви за обективно мнение на собственици на такъв автомобил ,които са минали поне 50 000 км.Не знам нищо за специфичните слабости на конкретния двигател.Имал съм три дизелови автомобила и знам ,че са по капризни и по-скъпи за подръжка.На мен обаче ми харесват повече.Да ви кажа старх ме е да не взема някоя и да почна да я правя.Знам ,че с втората употреба гаранция няма.Но моля поне ме насочете това ли е двигателя на Хонда ,печелил приза двигател на годината /не помня за коя беше. Идеята е да вози четиричленно семейство,с много багаж поне 3-4 години.Няма да се ползва в пресечени местностти.Не ми изглежда кола която ще се разскърца лесно по нашите пътища,ама дори не съм я тествал.Сега не мога да изредя всички въпроси които ми идват на ум,но моля ,кои каквото знае :разход,окачване ,двигател,специфични повреди,какво да гледам катокупувам. Много ви благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...Не знам нищо за специфичните слабости на конкретния двигател....Но моля поне ме насочете това ли е двигателя на Хонда ,печелил приза двигател на годината /не помня за коя беше....

Да, това е двигателят. И тъй като въпросите ти се въртят около него, хвърли едно око на тази темаhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108Тя е за Акорд но двигателят е същия.А колкото до това

...Идеята е да вози четиричленно семейство,с много багаж поне 3-4 години....

бъди сигурен, няма да се изложи! Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря.Малко се поуплаших от писаното за дифа.,съединителя,маховика ,веригата и не разбрах от кога моделае с филтър за твърди частици. Ако е на околоо 200 000 км. дали са прекалено много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено са много и освен ако не знаеш , че не е сменено всичко това - не си заслужава !!! Премисли добре нещата и ако не караш много обмисли варианта за бензинов двигател ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tino, ама тук и особено в Италия няма такива коли, с толкова много навъртяни километри:D, всички са на по 100х.км. и тотално обслужени:D! Виж в Германия е друга работа,там много карат,ама и много подържат. И най-вече си зависи кой душманин е карал и подържал колата! А иначе дизеловия дв. не се плаши от каране,настъпване на газта и хилядите да не кажа милион колометри. Другото се смята за консуматив и рано или късно винаги се налага изваждане! Ама които го е страх от мечки ,не ходи в гората-абе трябва да си отваря очите човек като избира нещо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега - да му имам и консумативите на дизеловия двигател ... Маховици , съединители , изпускателни колектори , шайби колянов вал , вериги ... И всяко нещо е минимум 1000+ лв !!! При бензиновия двигател консумативите се равняват до общоприетите консумативи за една Хонда ;) Свещи , масло , накладки , филтри и май си е това :D Продадох Джазз на над 200 000 км - купен чисто нов със сменен единствено лагер на задната главина . Майка ми кара още Лого на над 300 000 км - сменени два пъти тампони стабилизираща щанга , накрайници на рейката и може би единствения сериозен ремонт дюза и ламбда сонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино неддей така имам познат който си кара CR-V над 240000 км не е сменяна нито верига нито съединител. единствения проблем е с предните дискове.Два пъти са сменяни гаранционно но пак се кривят.Но автомобила е каран само с оригинални масла и не повече от 15000. така че всичко е въпос до подръжка.А дисковете се оправиха след престъргване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама интересно ми е , смениха му ги два пъти до 150 000 км или и след извън гаранционния период ? ;) Ще го кажа така - много хора , които карат такива коли и правят подобни смени на "консумативи" ги е срам да си признаят , че са се прецакали ;) Разбира се фактора финансово състояние е много определящ - на някой да сменя нещо на 1-2 години на стойност над 2000 лв може да му се струва нормално - за мен като управлявал до преди дизеловия Акорд само бензинки - не е нормално , а ако е нормално за дизели - то тогава нека хората знаят истината :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де, ама не знам какво общо имат сп. дискове с дизеловия двигател? Може да си е слабост на самия модел, но поне за сега 170х.км. при мен, няма проблем,освен,че са оргиналните, са и като нови ! И Tino, ти май не си ме разбрал правилно- не виждаш ли :D? А за "консумативите" е приказката за мечката:unsure:, но това важи в пълна сила и за бензиновите, а и там много не си признават за ремонтите, а просто ги "тунинговат"! Да не забравяме,че това е и първия дизелов дв. на Хонда, и е още рано да даваме категорични оценки-времето ще покаже! Това последното ме кара да се замися за нова тема, за да не се получава в тази т.н.спам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета,доколкото разбрах добре е ,да не е на повече от 150к.Да е със сервизна документация и по възможност от Германия,ама от дилър якоина Хонда или от немец.Ако някои има такава да ми пише още нещо моля.

Редактирано от Tino
Не цитирай предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ама от дилър якоина Хонда или от немец....

То в Германия дилърът на Хонда също е немец. ;) Ако искаш да спестиш някой лев, и от наблюденията ми над официалния дилър в UK, търси си кола от немец. По възможност частна обява а не автокъща.Ако не ти пука, че ще е по-скъпа, тогава може да купиш и от официалния дилър, или от автокъща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,мерси !

Редактирано от Tino
Не цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...