stanny 0 #1 Публикувано 28 Март, 2012 Имам я от 10 години колата и съм минал с нея 100 000 км, когато я взех беше на 20 000, и ми казват, че имало някакво като раздатъчна кутия между Скоростите(ръчни) и задния Диференциал, на която трябвало да се сменява маслото на определени км., ако може да ми дадете малко инфо за какво става дума каква е таз кутия, какво масло трябва да се сложи и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 29 Март, 2012 Ако беше поровил малко щеше да намериш веднага, ама тряя на готово нал Отиваш в Хонда и искаш 1 литър масло за дефиринциал,( то се семяна няма такава раздатъчна кутия, тоест има ама е на едно с дифа) на него пише DPF dual pump fluid единствено и само такова масло купуваш , събира 950 грама, може да си смениш и на скоростната кутия щом не е сменяно а може и да не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #3 Отговорено 29 Март, 2012 Раздатъчната кутия е отпред, заедно със диференциала и скоростите. Маслото за трите е общо, не се сменява поотделно. Източваш маслото от скоростите, наливаш ново и тетака. Не знам какво масло, и колко литра е за ръчни скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #4 Отговорено 29 Март, 2012 (Редактирано) Съжалявам, но не мога вече да редактирам.Autodata казва 1.7 л. В един друг каталог казват 1.7-2.2 л. Не знам защо отива на 2.2, и дали е вярно. Иначе маслото е Honda MTF.А за задния диф Слави го е казал - Honda DPF. Редактирано 29 Март, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv-fan 3 #5 Отговорено 29 Март, 2012 Сменях на моята (2 ген ) маслото на скоростната кутия и ми събра малко над 2 литра. Не знам раздатъчната кутия дали е на едно място със скоростите. Маслото поръчах от Бултрако Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emsi 6 #6 Отговорено 29 Март, 2012 за задния диф маслото вече е DPF-S както ми каза преди време Краси -мир Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilia_60 0 #7 Отговорено 30 Март, 2012 а на колко хиляди се сменя маслото за задния диф? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 30 Март, 2012 по книга на 50 000 може и по рано никога не е излишно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #9 Отговорено 30 Март, 2012 (Редактирано) В руското ръководство, и в autodata, за 1-ва генерация казват на 80 000 км.В ръководството за Канада и USA - 140 000 км.Това се отнася и за ръчна ск.кутия. Редактирано 30 Март, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stm 4 #10 Отговорено 9 Декември, 2013 Разбрах какво масло трябва за задният диференциал същщо и какво количество(дори вече съм го купил от Хонда).Имам въпрос -как най-лесно се сменя маслото , т.е. ясно ми е че се налива в горната пробка след като си изчочил старото масло от долната ,НО как точно става самото наливане ?Има ли достатъчно място да се вкара бутилката с маслото - като гледам едва ли ще има място да вкарам някаква фуниика и под наклон да наливам от тубата Знам посервизите какви инструментиимат , но аз няма да имам време да ги обикалям и сам ще трябва да се справя. Милсех си с някакъв вид пулверизатор катоот течен сапун дали няма да се получи ???Някакви съвети и идеи?Друго да попитам тези пробки както на задният диференциал ,така и на скоростната кутия ги виждам като някакви "четириграми" - с какви размери са и с какво най-лесно се развиват? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #11 Отговорено 9 Декември, 2013 (Редактирано) С пулверизатор от течен сапун ще е много играчка.Трябва ти шприц. Ако няма откъде да го купиш, или е много пари, от най-близката аптека (по възможност ветеринарна) си купуваш най-голямата спринцовка (ако е по-евтина от шприца).Размера на квадрата не го знам, но нещо ми се мота, че ставаше с 1/2" квадрат от "гедоре" (ако не бъркам колите). Редактирано 9 Декември, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #12 Отговорено 10 Декември, 2013 аз съм с ХР-В и моето като го сменях си взех една 50 кубикова спринцовка, на която пъхнах отпред около 10-15 см прозрачен силиконов шлаух и така налях маслото в кутията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #13 Отговорено 10 Декември, 2013 Здравейте, колеги. Нов съм във форума. Но и аз имам какво да споделя по въпроса. На мойто Cr-v II, сменявах маслата сам, и ще споделя с какво се сблъсках. Масло в двигателя - лесно за смяна, няма особености, единствено масления филтър се развива със специална камбана, ако на някой му трябва мога да помогна ако ми е в района. Масло в заден диференциал - източваш и наливаш през горната пробка, аз лично направих дупка на капачката на шишето с маслото сложих една мека тръбичка или маркуче и изолирах отвътре с изолирбанд, завих капачката и налях маслото - събра около 1,4 литра, налваш докато не протече. Маслото в скоростите, което както казват колегите е общо с така наречената раздатка е 2,2 литра, пробката за източване се познава лесно, но трябва да се внимава с КОНТРОЛНАТА, да не отвиете някой фиксатор, че аз точно това направих. Контролната пробка се отвива с ключе 10 (десетка)!!! и се налива през трета пробка, която се намира под акумулатора. Като протече през контролната спираш да наливаш.И задължително за скорости и диференциал масло на ХОНДА!!!!П.С. Моята хонда е Cr-v с ръчни скорости, дизел.Успех и дано съм бил полезен!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stm 4 #14 Отговорено 10 Декември, 2013 Въпрос : CR_V 1998 г, 128 к.с - автоматик - за опресняване на маслото на автоматичната скоростна кутия коя пробка трябва да се отвие -всъщност колко има този модел ?за наливането разбрах от къде е и че поема 2,8-2,9 литра , но не разбрах точно колко пробки има тази кутия и коя трябва да се развие за опресняване на кутията За задният диференциал ми е ясно -там пробките са 2 -горна и долна няма как да се сбъркат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #15 Отговорено 10 Декември, 2013 (Редактирано) Пробката за източване на автоматичната ск.кутия е отстрани.Отвива се направо с квадрата на гедорето. Редактирано 10 Декември, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #16 Отговорено 11 Декември, 2013 Снимка от руското ръководство Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #17 Отговорено 13 Декември, 2013 [quote name='cucy' Здравейте, колеги. Нов съм във форума. Здрсти,CUCY !Аз съм със същото CR-V и ме интересува за смяната на маслото на задния диференциал,а и за маслото на скоростите.....изисква ли се при стягането на пробката/болта някакъв специален инструмент ,който да указва колко да се натегне и ако не ....как разбираш колко трябва да се стегне....и още нещо от къде се купуват тези дифтунги(може ли от Бултрако)Бих искал да си сменя маслото и на задния диференциал и на скоростите ,обаче не съм сигурен дали съм достатъчно в час за тая работа!Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #18 Отговорено 17 Декември, 2013 Здравей, колега. За дифтунгите, може да си ги купиш от където искаш, стига да знаеш диаметъра, и от бултрако и от всяко магазинче за масло. Аз примерно си ползвах старите. Целта на тези дифтунги е да не тече масло от пробката. За натягането нямам специален инструмент, и аз я отвих и завих с квадрата на гедорето, за сила на стягане не знам колко трябва да е, според мен единственото условие е да не тече масло, стягаш по усет, не много да не скъсаш пробката, и проверяваш след няколко дни дали не капе, ако капе притягаш, ако не си караш.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #19 Отговорено 17 Декември, 2013 (Редактирано) Благодарско...!Хубави и щастливи празници! Редактирано 17 Декември, 2013 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stm 4 #20 Отговорено 19 Декември, 2013 Да попитам пробката на кутията има нещо като магнит на нея . Стори ми се че е обмазана снещо като грес по нея с деребни стружки ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #21 Отговорено 19 Декември, 2013 Не е "нещо като", а си е магнит Не е обмазана, а е събрала всички метални частици, получени в следствие на триенето на металните части в кутията.Почистваш я хубаво, и я завиваш обратно на картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
е вълчев 0 #22 Отговорено 20 Януари, 2014 Здравейте!Имам следния проблем: Honda CR V2008 - смених маслото, но при комп. диагностика се оказа, че излиза грешка във връзка с маслото. Трябвало да се рестартира с RESET бутона, но при мен няма меню за маслото..., а софтуерно не може да се изчисти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Amorphis 0 #23 Отговорено 7 Ноември, 2016 Колеги здравейте,нов съм във форума и имам следното питане относно модела с 128 к.с. 1999 година - моята е автоматик.При покупката на въпросната кола видяхме, че кардана е свален.Зашо може да е свален, възможно ли е да е виел задният диф примерно или да има проблеми с раздатката(която до колкото разбирам не е точно раздатка на този модел)?Какво ще ме посъветвате? При качването на кардана обратно на колата, да сменя ли маслото на скорости(автоматични 4 степенни) и дифовете.Прочетох за специфичното масло и ше поръчам от Бултрако такова?Благодаря предварително на всички отзовали се.Поздрави!Тони Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #24 Отговорено 7 Ноември, 2016 Сменяй Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове