Jump to content
stanny

Смаяна на масло на CRV

Recommended Posts

Имам я от 10 години колата и съм минал с нея 100 000 км, когато я взех беше на 20 000, и ми казват, че имало някакво като раздатъчна кутия между Скоростите(ръчни) и задния Диференциал, на която трябвало да се сменява маслото на определени км., ако може да ми дадете малко инфо за какво става дума каква е таз кутия, какво масло трябва да се сложи и т.н. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше поровил малко щеше да намериш веднага, ама тряя на готово нал :) Отиваш в Хонда и искаш 1 литър масло за дефиринциал,( то се семяна няма такава раздатъчна кутия, тоест има ама е на едно с дифа) на него пише DPF dual pump fluid единствено и само такова масло купуваш , събира 950 грама, може да си смениш и на скоростната кутия щом не е сменяно а може и да не :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раздатъчната кутия е отпред, заедно със диференциала и скоростите. Маслото за трите е общо, не се сменява поотделно. Източваш маслото от скоростите, наливаш ново и тетака. Не знам какво масло, и колко литра е за ръчни скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съжалявам, но не мога вече да редактирам.Autodata казва 1.7 л. В един друг каталог казват 1.7-2.2 л. Не знам защо отива на 2.2, и дали е вярно. Иначе маслото е Honda MTF.А за задния диф Слави го е казал - Honda DPF.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменях на моята (2 ген ) маслото на скоростната кутия и ми събра малко над 2 литра. Не знам раздатъчната кутия дали е на едно място със скоростите. Маслото поръчах от Бултрако

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за задния диф маслото вече е DPF-S както ми каза преди време Краси -мир

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на колко хиляди се сменя маслото за задния диф?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по книга на 50 000 може и по рано никога не е излишно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В руското ръководство, и в autodata, за 1-ва генерация казват на 80 000 км.В ръководството за Канада и USA - 140 000 км.Това се отнася и за ръчна ск.кутия.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах какво масло трябва за задният диференциал същщо и какво количество(дори вече съм го купил от Хонда).Имам въпрос -как най-лесно се сменя маслото , т.е. ясно ми е че се налива в горната пробка след като си изчочил старото масло от долната ,НО как точно става самото наливане ?Има ли достатъчно място да се вкара бутилката с маслото - като гледам едва ли ще има място да вкарам някаква фуниика и под наклон да наливам от тубата Знам посервизите какви инструментиимат , но аз няма да имам време да ги обикалям и сам ще трябва да се справя. Милсех си с някакъв вид пулверизатор катоот течен сапун дали няма да се получи ???Някакви съвети и идеи?Друго да попитам тези пробки както на задният диференциал ,така и на скоростната кутия ги виждам като някакви "четириграми" - с какви размери са и с какво най-лесно се развиват?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пулверизатор от течен сапун ще е много играчка.Трябва ти шприц. Ако няма откъде да го купиш, или е много пари, от най-близката аптека (по възможност ветеринарна) си купуваш най-голямата спринцовка (ако е по-евтина от шприца).Размера на квадрата не го знам, но нещо ми се мота, че ставаше с 1/2" квадрат от "гедоре" (ако не бъркам колите).

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с ХР-В и моето като го сменях си взех една 50 кубикова спринцовка, на която пъхнах отпред около 10-15 см прозрачен силиконов шлаух и така налях маслото в кутията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Нов съм във форума. Но и аз имам какво да споделя по въпроса. На мойто Cr-v II, сменявах маслата сам, и ще споделя с какво се сблъсках. Масло в двигателя - лесно за смяна, няма особености, единствено масления филтър се развива със специална камбана, ако на някой му трябва мога да помогна ако ми е в района. Масло в заден диференциал - източваш и наливаш през горната пробка, аз лично направих дупка на капачката на шишето с маслото сложих една мека тръбичка или маркуче и изолирах отвътре с изолирбанд, завих капачката и налях маслото - събра около 1,4 литра, налваш докато не протече. Маслото в скоростите, което както казват колегите е общо с така наречената раздатка е 2,2 литра, пробката за източване се познава лесно, но трябва да се внимава с КОНТРОЛНАТА, да не отвиете някой фиксатор, че аз точно това направих. Контролната пробка се отвива с ключе 10 (десетка)!!! и се налива през трета пробка, която се намира под акумулатора. Като протече през контролната спираш да наливаш.И задължително за скорости и диференциал масло на ХОНДА!!!!П.С. Моята хонда е Cr-v с ръчни скорости, дизел.Успех и дано съм бил полезен!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос : CR_V 1998 г, 128 к.с - автоматик - за опресняване на маслото на автоматичната скоростна кутия коя пробка трябва да се отвие -всъщност колко има този модел ?за наливането разбрах от къде е и че поема 2,8-2,9 литра , но не разбрах точно колко пробки има тази кутия и коя трябва да се развие за опресняване на кутията За задният диференциал ми е ясно -там пробките са 2 -горна и долна няма как да се сбъркат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробката за източване на автоматичната ск.кутия е отстрани.Отвива се направо с квадрата на гедорето.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимка от руското ръководство

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote name='cucy'

Здравейте, колеги. Нов съм във форума.

 

Здрсти,CUCY !Аз съм със същото CR-V и ме интересува за смяната на маслото на задния диференциал,а и за маслото на скоростите.....изисква ли се при стягането на пробката/болта някакъв специален инструмент ,който да указва колко да се натегне и ако не ....как разбираш колко трябва да се стегне....и още нещо от къде се купуват тези дифтунги(може ли от Бултрако)Бих искал да си сменя маслото и на задния диференциал и на скоростите ,обаче не съм сигурен дали съм достатъчно в час за тая работа!Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. За дифтунгите, може да си ги купиш от където искаш, стига да знаеш диаметъра, и от бултрако и от всяко магазинче за масло. Аз примерно си ползвах старите. Целта на тези дифтунги е да не тече масло от пробката. За натягането нямам специален инструмент, и аз я отвих и завих с квадрата на гедорето, за сила на стягане не знам колко трябва да е, според мен единственото условие е да не тече масло, стягаш по усет, не много да не скъсаш пробката, и проверяваш след няколко дни дали не капе, ако капе притягаш, ако не си караш....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско...!Хубави и щастливи празници!

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам пробката на кутията има нещо като магнит на нея . Стори ми се че е обмазана снещо като грес по нея с деребни стружки ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е "нещо като", а си е магнит ;) Не е обмазана, а е събрала всички метални частици, получени в следствие на триенето на металните части в кутията.Почистваш я хубаво, и я завиваш обратно на картера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Имам следния проблем: Honda CR V2008 - смених маслото, но при комп. диагностика се оказа, че излиза грешка във връзка с маслото. Трябвало да се рестартира с RESET бутона, но при мен няма меню за маслото..., а софтуерно не може да се изчисти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте,
нов съм във форума и имам следното питане относно модела с 128 к.с. 1999 година - моята е автоматик.
При покупката на въпросната кола видяхме, че кардана е свален.
Зашо може да е свален, възможно ли е да е виел задният диф примерно или да има проблеми с раздатката(която до колкото разбирам не е точно раздатка на този модел)?
Какво ще ме посъветвате? При качването на кардана обратно на колата, да сменя ли маслото на скорости(автоматични 4 степенни) и дифовете.Прочетох за специфичното масло и ше поръчам от Бултрако такова?

Благодаря предварително на всички отзовали се.

Поздрави!
Тони

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...