Jump to content
NOS

D13B2 пилена на главата?

Recommended Posts

По принцип исках да сложа глава от D16,но е доста парички а и разбрах че ще са вкарам в филм с делкото и бензиновата помпа.Казаха ми ,че ще постигна същия ефект ако пилна малко моята глава и по този начин ще си спестя помпи и настройки на делко.та въпросите ми са:Колко милиметра да се вземе от главата на civic 5 gen D13B2 за да се получи максимален ефект?Разхода ще се вдигне ли от това?Какви са негативните последствия от това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да я пилнеш,да я пилнеш колко да я пилнеш -малко преди маркерите .Ма по добре и сложи от д15 тиква поне да има сми цялата операция .За разхода не мисля /поне аз/ че ще се вдигне осезаемо .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кочинката е с 4-2-1 от D16z6 и с махнат ограничител на втория дросел.Вариянт смяна на главата го изключваме.някой който е правил това да каже колко се взима от главата?Между другота преди 5 години сменях водната помпа на кочинката (единственият ремонт за 5 години по колата) и човекът който направи процедурата ми каза че агренажният ремък не е на белезите.Проблеми не съм имал,но от това което ми каза човека изхождам че главата може да е от Д15,до колкото знам при смяна на главата се сменя и ремъка отговарящ на съответната глава.Има ли начин как да разбера дали главата си е оригиналната или е сменяна с друга?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така , филма е следния колкото да пилиш и да стържеш се тая .. най-много да тръгне маааалко по-добре.. по добре не се занивамай...

 

колкто до д15 глава няма да може да сложиш поради простата причина че няма къде да си сложиш бензиновата помпа ...

 

освен ако главата не е от д15 карб :) пък и нема никъв смисъл от тая операция ... според мен

 

най добре търси си 2 карба от д14а1 или нещо еквивалент (най-малко разправий) , 4-2-1 спортно или от д16-ка ... айде вече може да я пилнеш малко тая глава кат толкоз много искаш както и да портнеш вход/изход и да се радваш на малко по живнала колици :)

 

Но с пръдня боя не става :) тъй че ако нямаш кинти не се вкарвай във филми а си карай така докато събереш някой лев ... Щото като свалиш главата се почва ....

 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

колкто до д15 глава няма да може да сложиш поради простата причина че няма къде да си сложиш бензиновата помпа ...

 

 

Страшна логика :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука нещо неразбрах :blink: .Хем ще сваляш главата да я пилиш хем тая от де15 няма се сложи .То от пилене само нема да стне .С това на дроселе се едно нищо шот тоя карб. става само за донор :D .А за тиква от д16.. ше тря и ролка . И кат са ти казали че ластика не е каде тябва що не сте я зацепили досега каде и е местото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка някой запознат ще отговори ли на въпросите ми или само псевдо разбирачи ще ми развиват тъпите си теории?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

колкто до д15 глава няма да може да сложиш поради простата причина че няма къде да си сложиш бензиновата помпа ...

 

 

Страшна логика :D

 

Ми страшна е и е прав каде е на д13ката помпата ???

 

В крайна сметка някой запознат ще отговори ли на въпросите ми или само псевдо разбирачи ще ми развиват тъпите си теории?

 

Е ми ти кат си мноо разбирач що не си отговориш бе?
  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

мани ги бе фене :)

напрао почвам да се разочаровам вече ... винаги има някой да исере по-някой свръх логика ..

 

колкото до бързия НОС аре 1мм няма ядове ... незнам как ше се опраиш само с детонацийте при високата степен и как ще настройваш карба ...щото тва си е доста трудна работа ...

 

пък и при сериозно пилене си е препоръчително раздвижна ролка.. тука работата не е само да фанеш и да го напраиш тва нещото щото си чувал че така ставало "нещо" .. не се впрягай виж че искаме да ти помогнем ..

 

Да ти подскажа малко

 

Публикувано изображение

Редактирано от R-Racing
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В крайна сметка някой запознат ще отговори ли на въпросите ми или само псевдо разбирачи ще ми развиват тъпите си теории?

Ае малко по-спокойно с тона и епитетите. Намери ми темата в раздела и искам да ти кажа, че ако не беше Фенабг, тая кола нямаше да я има. Може да е сопнат малко, ама като те мързи да четеш е така...Ще ти отговоря и аз като псевдо разбирач/една гайка не мога да завия/.Искаш да направиш кола от 1.3 ,псевдо карб- е това е мисия невъзможна почти.Поне не и с тоя карб.Или си купи дуал-че от д14 или инжекция, чип и дино накрая, с всичките нерви и пари, дето са ти необходими.Относно главата- ангренажа на д13 и д15 е еднакъв. Разликата е само в карантията/кол. вал, биели и бутала/. По-добре си експериментирай с д15кова тиква, отколкото да си съсипеш твоята. Има един метод в една тема в "Тунинг бг", който пак е от нашата банда на спевдотата, та той беше казал следното:1во-махаш главата.2ро-слагаш ,малко пластелин на буталото.3то-гласиш на съответния цилиндър клапаните.4то-слагаш главата и я стягаш/не е нужно да е на 100%/.5то-монтираш ангренажа/веригата на белези.6то- въртиш на ръка 1-2 оборота. 7мо- разкостваш всичко.Гледаш какво се случва. Трябва ти поне 1мм разтояние. Ако пластелина е 3мм, значи можеш да махнеш 2мм, без да се цунат буталото и клапана.Това не съм го тествал, амам ти си разбирач и искаш макса. Ако останеш с д13ковата тиква, сложи си от д15б2 вал и външна помпа. От там- натам ти си знаеш кое и как. Редактирано от barsi
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@barsi

Идеята с пластелина е много добра,благодарско колегаПубликувано изображение

Коляновия вал от Д15 пасвали директно без допълнителни доработки,добавки и циганийки?

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Fenabg го слага. Той да каже по въпроса ако пожелае :cool: . п.п. Хубаво ще я пилиш, ама детонацийте после? С какво захранване ще е ? Окачване нещо ще се прави ли?

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fenabg го слага. Той да каже по въпроса ако пожелае :cool: . п.п. Хубаво ще я пилиш, ама детонацийте после? С какво захранване ще е ? Окачване нещо ще се прави ли?

Само пилене - всичко друго сток :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами брат пили там, портвай с раш пила :) колата ще стане огън

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се внимава при шлайфането и меренето с пластелина,че ъгъла м/у клапан бутало се изменяПубликувано изображениеТ.е. с едно мерене не става,а ще има доста меренеПубликувано изображениеИ един съвета от мен:-Ако искаш ефект смени мотора,ще си съсипеш твоя и пак ще го смениш след време,само ще хвърлиш нерви и пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислял ли си се да изпилиш всмукателния колектор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отказах се, стига акъл вече! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързо се отказа, не ти трябваше много увещаване. Иначе в началото тръгна силно, с нападки и обиди към член на екипа, похвално, страшна тема. Поне кажи кое те отказа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моя съвет е не си давай парите излишно за някакви минимални подобрения от който ще искараш максимум 5-10коня.Ако искаш да караш силен мотор си сложи силен мотор а не изцеждай мотор който е 75 коня.Сметни си целия проект който си намислил да правиш колко пари ще ти стъпи и виж дали не е по добре да си купиш цял мотор д16з6 или б16а и да го бутнеш в коша и като дадеш газ да си доволен от целия труд който ще си вложил.Все пак това е мое мнение,ти най-добре си знаеш.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моя съвет е не си давай парите излишно за някакви минимални подобрения от който ще искараш максимум 5-10коня.Ако искаш да караш силен мотор си сложи силен мотор а не изцеждай мотор който е 75 коня.Сметни си целия проект който си намислил да правиш колко пари ще ти стъпи и виж дали не е по добре да си купиш цял мотор д16з6 или б16а и да го бутнеш в коша и като дадеш газ да си доволен от целия труд който ще си вложил.Все пак това е мое мнение,ти най-добре си знаеш.Успех.

Не всеки има вазможност да си сложи в коша б16 или б18...... иначе що да няма смисал от тук 5 магарета от там 10 и още 2,3 ако неса избягали :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще има ефект пиленето, но ще си остане 13-ка, проблемът на тези коли е карбът, който е правен за икономия, а не за ряз. Ако твръдо си решил - разумното е до маркер, затова е сложен там. Над тази граница е възможно клапаните да не срещнат буталата, ама зацепването на ангренажа ще ти избяга със сигурност.

Карбът ще изхрани пилената глава, вероятно ще има някои дребни аномалии като леееко придърпване на определени обороти, което ще създава компа, като се включва в регулирането на сместа с вакуумите и ЕАЦВ-то.

Големия проблем обаче са възможните детонации - щото до маркера теоретично може да се пили, ама наш'то 95 не е всъщност 95. Така че след цялата операция ще трябва да направиш прецизна настройка предварението от делкото. Ако пилиш много, много прецизна. С кнок-сензор еко трябва.

Но проблем на кочината ще си остане карба - конкретния карб става както Фена каза само за донор. Или за стокова 13-ка...

Редактирано от nonamed

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...