Симеон ВП 0 #1 Публикувано 22 Март, 2012 Здравейте колеги, извинявам се ако има подобна тема, но не намерих. Искам да попитам нещо, което ме попитаха, но аз нямам точен отговор. Един приятел ме попита може ли да ползва блок от Д15 и главата от Д13, както е с карборатора. На мен ми се вижда малко нередно, а и ако е можело все пак по-умните от него са щели така да правят двигателите, и все пак ако някои има адекватен отговор моля да каже, че да сложим край на този спор. Благодаря и поздрави на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #2 Отговорено 22 Март, 2012 Здравей,блокът сам по себе си на D15 и D13 е един и същ, не съвместим, не подобен, абсолютно еднакъв.Което ще рече, че главата ще се завие отгоре му ...Карантиите вътре обаче са различни, ако тези от D13-ката се сложат в блока от D15 ще си стане нормална D13-ка с надпис D15.Ако се ползват карантиите от D15-ката трябва да се види на каква степен на сгъстяване ще дойде новата комбинация и ако е в рамките на нормалното ще трябва да се понастрои карбуратора за тази комбинация, ако въобще може да се настройва.С 2 думи само гол блок може да се ползва, ако е оборудван също може и да стане, но аз не мога да кажа със сигурност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kostakiHonda 0 #3 Отговорено 22 Март, 2012 Колега Izanagi , мерси за инфото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #4 Отговорено 24 Март, 2012 (Редактирано) В близкия 1 месец, ще направя същата операция. В блока на Д13, ще сложа карантиите на Д15. Надявам се карбуратора да смогне с пълненето, ако ли не, портване. Редактирано 24 Март, 2012 от vladkoD13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #5 Отговорено 24 Март, 2012 Е има ли ефект от това? В смисъл мощност ли се гони или...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #6 Отговорено 24 Март, 2012 Увеличава обема от 1,3 на 1,5л. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #7 Отговорено 25 Март, 2012 (Редактирано) Увеличава обема от 1,3 на 1,5л.Обем и сгъстяване, защото ще ползвам Д13 бутала. Редактирано 25 Март, 2012 от vladkoD13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 25 Март, 2012 Д13 и д15 кое с кое ? интересно колянов вал и биели от единия другия няма ядове но само компле . Ма на д15 блок и д15 каранти д13 тиква па и нейния карбюратор не .В стоковия му вид твърдо не. Надявам се карбуратора да смогне с пълненето, ако ли не, портване. Колега само информативно питам кое ще портваш ? Displacement : 1,343 cc (82.0 cu in) Bore and Stroke : 75.0 mm × 76.0 mm (2.95 in × 2.99 in) Compression : 9:1 Power : 74.9 hp (55.9 kW, 76.0 ps) @ 6300 rpm Torque : 75.2 ft•lbf (10.4 kg/m, 102 Nm) @ 3100 rpm Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in) Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in) Rod Length : 134 mm Compression : 9.2:1 Power : 92 hp (68.6 kW, 93.3 ps) @ 6000 rpm Torque : 88 ft•lbf (12.2 kg/m, 119 Nm) @ 4500 rpm Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder) Cam Gear : 38 tooth Piston Code : PM3 Fuel Control : OBD-O DPFI/Obd-1 DPFI Redline : 6500 rpm,7200 rpm rev limiter Head Code : PM3 С д15 тиква д13ката се сгъстява още малко ,а обратното на кому е нужно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #9 Отговорено 26 Март, 2012 (Редактирано) Те тиквите не са ли еднакви? Разликата от Д13 и д15 е хода на буталото. Аз като сложа вала и биелите на 15-та на гърбавите бутала, мисля че ще направя по-малка горивна камера, от колкото Д15 сток. Просветлиме, че не съм от разбирачите П.П. Мисля да портна смукателя на карбуратора. Но не съм сигурен. Редактирано 26 Март, 2012 от vladkoD13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #10 Отговорено 26 Март, 2012 Миии не са баш еднакви тиквите. Разпределителния вал е друг. Има и разлика в горивните камери, но да речем че тя е пренебрежимо малка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #11 Отговорено 26 Март, 2012 Да оточня, ако фена не ме е разбрал. В блок Д13 и глава Д13, ще сложа колянов вал с биелите от Д15, разпределителен вал от Д15 и буталата от Д13. Така хем, ще стане 1.5 л., хем горивната камера, ще е по-малка от Д15 сток. Поправетеме ако греша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #12 Отговорено 13 Януари, 2013 Да използвам тази тема да попитам и аз: Ако се сложи колянов вал с буталата и биелите от D15 в блок D13 ще стане ли 1.5 блока или това са само митове? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #13 Отговорено 13 Януари, 2013 Да, ще стане 1.5 , понеже блоковете на 1.5 и 1.3 са еднакви, както е писал Пепи по-горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
НемаСмисъл.... 0 #14 Отговорено 13 Януари, 2013 Да, ще стане 1.5 , понеже блоковете на 1.5 и 1.3 са еднакви, както е писал Пепи по-горе.е ок де и аз мисля да правя подобен проект само че се колебая, от д13 ще използвам блок и бутала евентуално , а от д15 ще ползвам глава,вал и биели,от там пълна инжекция и т.н. карбуратора мисля че няма да може да го пълни добре тоя мотор,ще трябват по големи жигльори според мен.До колкото блоковете на д13 и д15 мисля че имат малка разлика във височината и имат разлика във маслените магистрали,за проекта който ви споменах преди 2-3 реда още се колебая кой блок да използвам понеже чувам разни хора са правили тая операция и казаха било по добре с д15сковия блок не знам по каква идея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #15 Отговорено 13 Януари, 2013 Та пак да питам каде точно е разликата в блоковете че не ми стана ясно :lol:/>/> :lol:/>/> :lol:/>/> има ма не и на посочените по горе места ! а по периферията .И а на бас че карб от 1.3 може да храни 1.5 без да го отварям ;)/>/> . П.П. Мисля да портна смукателя на карбуратора. Но не съм сигурен. Тоя всмукател моо се портва много ама много и лошото е че от него пак нищо няма да става за д13б2 всмукател говоря .П.п и теми се четат от първото мнение към края , не последните 3 мнения . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове