Окич 69 #1 Публикувано 4 Март, 2012 Привет, колеги ! Хондата ми с аларма, но е изключена по някакъв начин и не ми работи дистанционното за централното. Затова съм си купил едно модулче Giordon за 20 левчета. Имам схемите на хондата, но нещо не ми е ясно, кое къде да вържа. Моля за едно рамо ! За улеснение качвам схемите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimiter 106 #2 Отговорено 4 Март, 2012 Най- вероятно знаеш, но все пак да кажа.Като зимахме нашата, алармата беше изключена.На връзката с ключа имаше още едно малко ключе, което включваше и изключваше алармата от една кутийка под капака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #3 Отговорено 4 Март, 2012 Привет, колеги ! Хондата ми с аларма, но е изключена по някакъв начин и не ми работи дистанционното за централното. Затова съм си купил едно модулче Giordon за 20 левчета. Имам схемите на хондата, но нещо не ми е ясно, кое къде да вържа. Моля за едно рамо ! За улеснение качвам схемите А централното ти работи ли с ключ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #4 Отговорено 4 Март, 2012 Да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #5 Отговорено 4 Март, 2012 Първо провери дали имаш машинка за управление на откл/закл на шофьорската врата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1574 #6 Отговорено 4 Март, 2012 Явно има моторче! Привет, колеги !Хондата ми с аларма, но е изключена по някакъв начин и не ми работи дистанционното за централното. ... Свързваш така - кафяв на постоянен минус, жълт и розов на постоянен плюс. После в шофьорската врата намираш кабелите (заводските), които отиват в моторчето. Срязваш жълто-червения и бяло-червения и към тях свързваш белия и синия от новия модул. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 5 Март, 2012 (Редактирано) И да допълня темата за свързването:при фабрична маш.във вратата синия и зеления кабел на модула за управл.на централното се връзват с бяло/червения и жълто/червения които идват от машинката на шоф.врата и последните се прекъсват към купето.От жиците на модула се ползват синия, зеления,червения и черния кабел.Синия и зеления кабел писах къде се връзват ,на червения се подава +,а на черния -.Общо 4 кабела се ползват,другите 4 остават във въздуха-те са 2бели и 2 кафяви.Ако има нещо неясно питайте. Модула е китайски някакъв,везможно е да има разлика в цветовете с другите марки модули. Редактирано 5 Март, 2012 от kvd74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #8 Отговорено 6 Март, 2012 (Редактирано) Такааа... вече имам централно. В колата намерих неработеща аларма Gemini, махнах я. Имаше прекарани кабели за ток, за мигачи и за моторчето в шофьорската врата. По принцип е нямало машинка на шофьорската, но съм имал късмет и колата е била с монтирана машинка (много некадърно прекарани кабели, които оправих). А сега обяснявам как закачих моя модул: ЧЕРВЕН, ЖЪЛТ и ЧЕРВЕН на постоянен ПЛЮС. ЧЕРЕН и КАФЯВ на постоянен МИНУС. СИН и БЯЛ към машинката на шофьорската. Ако са обърнати, машинката отключва вместо да заключва. Жълтия и розовия пускат напрежения за другите машинки, но в случая не ни трябват, тъй като управлението на останалите машинки става чрез вграденото централно на колата, а то взема сигнал за закл\откл през ключалката на шофьорската. На една от снимките се виждат едни зелени кабели. към които има закачени оранжевите от модула. През тях светват мигачите при откл.\закл. . Свързват се през отделни диоди, защото ако са окъсени след диодите при даване на ляв или десен мигач ще светят всичките. П.П. На третата снимка се вижда една бяла клема (над педала за газта) свързваща едни черни кабели. Не знам дали ги има при другите англичанки, но на тях излиза минус при отваряне на някоя от вратите. Ползва се при алармите. Въпросите са добре дошли Редактирано 6 Март, 2012 от Окич Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #9 Отговорено 7 Март, 2012 Колега откъде прекара кабелите на машинката от купето към вратата!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #10 Отговорено 7 Март, 2012 Колега откъде прекара кабелите на машинката от купето към вратата!?На вратата има една букса, която се маха с щипка, намираще се в долната част на буксата. Махаш я от вратата като сваляш и говорителя, за да имаш достъп до там. Сваляш тази букса и режеш от страни малко пластмаса, колкото да минат кабелите без да се заклещят между ламарината на вратата и буксата. На първата снимка се вижда долу горе какво съм направил. После я връщаш пак там и пъхаш буксата идваща от купето. Без да се реже буксата на вратата не става добре, даже никак не става. Идиотите бяха пуснали буксата във вратата и дупката си седеше там и влизаше вода и шум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
greengrass 12 #11 Отговорено 10 Март, 2012 Браво за темата колега! Утре ми предстои същата задача. Дано се управя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasen78 0 #12 Отговорено 9 Ноември, 2012 Здравейте,да попитам и аз си сложих модулче на централното работи без проблем,но имам два оранжеви кабела но несъм сигурен да ли са за мигачите. Защото един приятел ми каза че не за мигачите но аз не съм сигурен,за какво друго може да са ако не са на мигачите. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #13 Отговорено 10 Ноември, 2012 За вдигане на прозорците,примерно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #14 Отговорено 10 Ноември, 2012 Да или са за прозорците или за светлинният сигнал, който прави колата когато я закл. и откл. (демек премигването на аварийните ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #15 Отговорено 4 Декември, 2012 Оказа се, че има грешка в моето свързване... няма да обяснявам как разбрах, а просто ще обясня как трябва да се навържат кабелите Колата ми не е имала фабрична аларма, но е имала централно заключване през шофьорската врата с ключ. От заключващия механизъм на вратата излизат три кабелчета, които управляват моторчетата на трите врати без шофьорската-тя не е имала моторче, а са монтирали в последствие.От модула СИНИЯТ и БЕЛИЯТ кабели към машинката на шофьорската. Ако са обърнати, машинката отключва при команда заключване или обратно.ЧЕРВЕНИЯТ е плюс, ЧЕРНИЯТ е минус. РОЗОВИЯТ И ЖЪЛТИЯТ не се ползват. На една от снимките се виждат зелени кабели от фабричното окабеляване на колата. към които има закачени оранжеви от модула. През тях светват мигачите при откл.\закл. . Свързват се през отделни диоди, защото ако са окъсени след диодите, при подаване на ляв или десен мигач ще светят всичките като аварийни.Грешката при мен беше, че кафевият беше вързан към минус, розовият и жълтият към плюс, при което незнайно защо, след време централното спря да работи и имаше изгорели предпазители. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladoe 1 #16 Отговорено 21 Ноември, 2013 Колеги имам проблем купих същия модул за централното и искам да го монтирам на Лагуна 1 .Като за по лесно искам да ползвам копчето до ръчната за отключване и заключване ,и проблема е следния - като вържа червения кабел на + и черния на - там където са дадени ножичките едната е м/у жълтата бялата ,а другата синята с розовата там имам постоянна верига и при цъкване с дистанционното прекъсва за момент,а на мен ми трябва обратното за да го вържа към копчето и да дава верига само за момент и да отключи или заключи колата.Дайте съвет бъркам ли някаде или има друг начин виждам че вие сте се сблъсквали с този модул Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stepoff@abv.bg 0 #17 Отговорено 4 Декември, 2023 На 21.11.2013 г. at 14:04, vladoe написа: Колеги имам проблем купих същия модул за централното и искам да го монтирам на Лагуна 1 .Като за по лесно искам да ползвам копчето до ръчната за отключване и заключване ,и проблема е следния - като вържа червения кабел на + и черния на - там където са дадени ножичките едната е м/у жълтата бялата ,а другата синята с розовата там имам постоянна верига и при цъкване с дистанционното прекъсва за момент,а на мен ми трябва обратното за да го вържа към копчето и да дава верига само за момент и да отключи или заключи колата.Дайте съвет бъркам ли някаде или има друг начин виждам че вие сте се сблъсквали с този модул Здравей, би ли споделил как реши проблема с този модул. Имам абсолютно същата ситуация като твоята. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове