Jump to content
porn@abv.bg

Възможно ли е на двигател д15б2 да се сложи глава д16

Recommended Posts

Здравейте колеги :) Искам да попитам чух че на двигатела Д15Б2 може да се сложи глава и още незнам кво и ефекта бил много по агресивна кола :) моля разяснете ми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това за което си чул е така нареченото мини ми даже в момента и аз съм тръгнал по този път и от разговори в много хора мога да ти кажа ,че колата си става доста приятна за каране и не малко злобна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме какво точно се прави какво точно се сменя и колко горе доло излиза тая процедура :)Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябвати глава от малак(vtec),примерно от д16з6 или d16y8. комплект с : смукателен колектор,делко,раздвижна ролка(тъикато главата се сгъстява т.е. се смалява обема на горивната камера),изпускател и друго ЕКУ ,примерно п28. а разликата е значително значително по-голямя :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глава - 250/300Раздвижна ролка - 80 втора ръка/ 100+ новаСмукател оборудван - около 150Компа и той там някъде около 150 се въртиЗа делкото нямам идея но няма да е под 100 със сигурностСметни си допълнително цена за работа и задължително настройка, според както се спазариш. Другото което е, хубаво е като отвориш двигателя да го сервизираш, тей като ще ти се посгъсти колата и ако не е в перфектно състояните... От там се почват сегменти,гарнитура и т.н.П.П: pipon4o87, защо му е друг изпускател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети това,то е за пълен инжекцион.Ще ти е полезно.My link

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://honda-tech.com/showthread.php?t=554053 във форума също има писано ;)П.П:Ролката трябва за друго нещо,не заради камерата. Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен, вземи си цял двигател 1.6 витек, сложи си го и си карай. Ще ти дойде по-изгодно, и ще стане бързо. Има оферти в раздел продава ;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен, вземи си цял двигател 1.6 витек, сложи си го и си карай. Ще ти дойде по-изгодно, и ще стане бързо. Има оферти в раздел продава ;)

Кала,то по изгодно,ама по спънато.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно вземи цял мотор, за д16з6 има много афтърмаркет съппорт сгъсти го малки и си имаш 100 кубика повече :) и ще вървиш пре-доволно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) а за какво е ? поради намаляването на горивната камера се измества градоса на запалване , което е причина да се сложи раздвижна ролка за да може да се коригира !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: а блоковете са еднакви нали ? Кой ремък ползваш тогава ,заради камерата ? Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брат ми мина по целия този път ето и темата http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=58568&st=0&p=1057195532&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057195532 най накрая смени двигателя скъпо излиза да знаеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си слагяй цял двигател д16, често изтропват. Д15 блока е по-издръжлив и с главата от д16 ще е по-бърза. Вярно че занимавката е повече и по-скъпо, но след това ще си заслужава.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

¬

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за офф-а ама просто не се здържахКак така изтропват :D би ли дефинирал това твърдение и по-важното как стигна до него :)п.п. Както колегите са споменали по горе новия мотор е по малко разправия и евентуално може да ти излезе горе долу на същите пари (като земеш на предвид грозната кутия на Д15-ката) ... но ако нямаш всичките на куп може малко по малко(днеска MPFI утре ВТЕК глава, 4-2-1 колекторче, някой по хуваби зъбки(предавки за кутията), по кораво съединителче , по лек маховик , олекотени шайбички да не изключваме и друга изпускателна система(по голяма) и някой друга шукария и.т.н.) хем че понаучиш това онова :) в крайна сметка всичко опира до джоба :)

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,не вси4ко става както си го мислиш.аз си взех цял двигател д16з9-900лв.уговорих се с 4овек с реномиран сервиз за хонда.уговорката-доставям им колата с моя си мотор(д15)и целия нов суап (д16з9)смяна на глава,делко комп,всм.колектор,ремьк и колектора4-2-1(на д16з9 зажодски е такьв),сьотвтно с настроиките.уж 2-3 дни,стана за седмица.отивам в софия да си е взема и ми викат 1000 лева струва.изпаднах в шок.закво бе хора-ами на купето нямало задна 4иста4ка,били преправяли буксата,ремька бил геитс,гарнитурата била нова ик т.н.принудих се да си оставя ск.кутия от з9,дето ми остана и мислех да продам,и да избия някои лев.единствено не смених целия мотор,за да ми останат инициалите от д15б2,за да нямам проблеми при продажбата и евентуално с кат.та,ве4е година и косур от как суапвах,нямам никви дертове.колата вьрви малко пове4е от мальк витек и така.направи си хубава сметка и се уговори с този,които ще ти прави колата за парите.накрая ще ти кажа както казваха в един филм:совите не са това което са :o след година ще ти омрьзне и ще искаш б 16 или б 18.б 16 е по високооборотен и е по добьр от б 18.дали да не избереш него направо преди да по4неш суапа,реши ти.

Редактирано от dufosvti2
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: :lol: :lol: Кой B18 е по-нискооборотен от B16? Ц4? Ами type R дето върти до 8700 фабрично? Уточнявай ги тези неща. Оборотите не винаги са всичко ;) Замисли се защо смотаните Б18 суапове са по-скъпи от Б16. Покажи ми фабрична Б16ка дето само с генерация и ремап (без да отваря мотора) ще докара 147кс на гумите, както доста Б18ки от темата Дино Графики на вашите автомобили.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P до колкото сам запознат, Б16 развива повече обороти от Б18. поради по късите биели! и еднакъв диаметър на буталото. НО Б18 е двигател с по-големи възможности драстично от Б16!:) а специално за Б16 има случаи и то не един кадето добре направени Д16 даже и Д15 с vtec глава СА по бързи, но всичко зависи от парите който вкарваш в една кола:lol: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ли си мисля, че хода на един двигател с вътрешно горене се определя от коляновия вал, а не от биелата(мотовилката).За да не съм оф, колега аз съм тръгнал по този път и смея да твърдя, че смяна на глава на д15 блок, ако го имаш наличен си заслужава повече отколкото готов суап с д16. С д15 ше имаш един обслужен мотор, а в другия случай нещо неясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote name='chris_barnes' timestamp=' Замисли се защо смотаните Б18 суапове са по-скъпи от Б16.

 

 

защо ли си мисла,че b18c4 с b16 глава е много по сполучлив от сток b18c4.да не говорим,ако се сложи и всмукател от b16.

а ти защо минаваш на всмукател от b16?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не минавам на смукател от Б16. Това беше лек майтап. Това е афтърмаркет смукател, специално за моята P72 глава :) Защо минавам, ще се разбере рано или късно. Б18 с Б16 глава прави доста ниска степен, която трябва да се коригира с бутала и тн. Нека не се отклоняваме от темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:huh: ok ,искаш да кажеш ,че биелите на д15 и д16 са едни и сащи ! а за саупа сам съгласен ! :) не сам сигурен за биелите за това питам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека пита за едно вие съвсем се отклонявате.... темата загуби всякакав смисъл ...п.п. направете си нова д15 вс б16/18

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз мога да ти дам два примера:Аз карам Д16-ка и в момента ще минавам на Б18Ц4, като имах вариант да сложа и Д15 блок.Брат ми кара Д15Б2 на който са сложени:-в-тек глава от Д16З6-вмукател от Д16З6-дросел от Х22-изпускателна система 4-2-1 до края на 63мм-редени скорости и т.н.Сигорен съм, че която и да е Б18Ц4 в 5-та генерация няма да може да бие така направена кола като на брат ми на 400м.Удоволствието да караш кола 1.5 и да минаваш коли на над 200+ е несравнимо, но и парите минават много повече от една Б16/18

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно как на д15 като наслагаш части от д16, става по-бърза от нея? Главата ли сгъстява, че да има разлика. Защото иначе само се свалят 100цц и тва е. Откакто чета такива теми, никой не можа да обясни от къде идва толкова сила от единия блок.

заслужава повече отколкото готов суап с д16. С д15 ше имаш един обслужен мотор, а в другия случай нещо неясно.

Колега, обслужването няма връзка. Ако искаш да си обслужиш д16, ще се отвори и ще се дадат пари, ако искаш да си обслужиш д15 пак ще се отваря и пак ще се дадат пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@spas21 на колегата K1r1L Б18ката май е дала 14.0 на Сливен (седан). Аз в Бг Д15ка да дава такова време не съм чул :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кало аз говорих за стокова. Не знам на Кирил да ли е такава само той може да каже.Другия месец като сложа Б18-ката ще видим с колко ще падна от брат ми :lol: п.п.като дойдат новите бонуси за Д15-ката може и да се доближим до това време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D Ще паднеш, щото брат ти ще е изкарал целия интериор и ще кара с патерици, а твойта кола ще е с музиките и климатиците :) Споко, не са толкова бавни Ц4ките колкото ги мислят всички ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цената на една Б-серия може да се направи ал мотор Д-серия. Гледам че стигат до 200 коня на вала, така с малко повече средства, ще вади силата на пипана Б-серия. В и-бей се продават вал стейдж 3 и пружини с тарелки за 650$, ако се сложат б20 биели и д13 или д16а1 бутала дават доста добра компресия по разни калкулатори. Един пристърган маховик, хибридна кутия, смукателна система, изпускателна система, недай боже кадърен порт на главата и малко настройки. Според мен тва си е сила.Ако не бях хвърлил толкова пари за двувалов двигател, така бих направил.

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цената на една Б-серия може да се направи ал мотор Д-серия.

Не можеш на тая цена да направиш all-motor D няма да ти стигнат парите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе, за 2500-3000 точно ще си направи д-алл мотор дето ще мачка яко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също видях, че на д15 компресията става 10.22 с глава и гарнитура на д16з6, което обяснява, защо може да е по-жива от сток д16.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ryuugan - и аз си мисля, че това е причината. Просто се сравнява сгъстен 1.5 с витек срещу фабричен 1.6. Ако се изравни степента, не се знае кой кого.@rulemaker - само шпер, смукател, регулатор и вал с пружинки/талерки струват толкова. А парите дето ще ги даде за да събере от 3 кутии една...Ами парите по ревизиране - сегменти, лагери и тн. За да е истински бърза тая Д серия (особено в 5 хеч) трябва да се сложи по-агресивен вал. Там обаче не се знае как стоят нещата с износването, празният ход, настройките и тн. Да не говорим че хубаво ще е 1.5 бърза, ама като е празна колата. Като няма нютони всяко килце се отразява много повече, от колкото на по-големият мотор;) А и защо да правиш експерименти с неясен резултат, като може за тия пари да сложиш фабричен мотор, който ще даяни много хил км, и в крайна сметка мощността му ще е гарантирана. И накрая - максимума на тая Д серия ще са фабричните коне на Б серията. Заслужава ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпер не мисля че е толкова необходим, всмукател, регулатор и вал с пружинки и талерки - около 2000лв (при това на хубава марка), шлайф + порт + препасване на клапани - 100лв, 3 кутии - 400лв. И тая кола ще препарира Б-сериите все едно изобщо не участват в гонката и все още не сме стигнали цената на Б-серия мотор, а него след като го вуап-нем тепърва следва обсужване и леки напъни за засилване, защото пък на него афтърмаркет частите са му доста по-скъпи и в крайна сметка излиза, че засилената д-серия си бие и леко засилена б-серия, на която след като и теглиш чертата след обслужване и леки модове ти излиза около 4000, а позасилената д-серия е малко над половината от тоя бюджет. Все пак всеки сам си решава за себе си какво му харесва повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истина си е,че от Б серия могат да се изкарат повече коне,от Д серията,но за дубъл пари.Затва и у наша Бг има много засилени Д серии,които се репчат на стокови и леко пипани Б-атковци.Аз лично,ако не се бях зарибил с тва мини ми и да налея около 1500-1700 лв в него,щях да направя ол мотор...Тогава искам да видя и колко и доста засилени Б мотори ще му стъпят.Истината е следната-ОТ ПАРИТЕ ИДВАТ КОНЕТЕ....п.с. И Кало,лека поправчица-за хубава Д кутия тряат 2 кутии,не 3-Една с хубав файнал и 5-та и друга от ЦРХ...На мен тая гимнастика ми стъпи 200лв с поставянето

Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова - 2 кутии купуваш и една си имаш твоя. Ама ако е куцичка както на Д15Б2 тогава...:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак от тези две кутии не можеш да докараш предавките на едно Б :P А относно това,че няма нужда от шпер......Темата май се обърна пак, Д срещу Б :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно ще Ви кажа момчета, за парите за едно Б абсурд да направиш Д серия All Motor (от личен опит Ви го казвам, смея да твърдя че разбирам малко от D серията и от правенето и) преди да ме нападнете да кажа, че и аз имам правено Д16 в моята кола. After market частите и за D и Б са еднакво скъпи :). В света хората отдавна забравиха какво е D серия мотор ние тук още ги обсъждаме, разберете, че един B мотор винаги ще е И е по-добър от всяко D :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май наистина взе нещо такова да се получава. Смятам че тази тема се ичерпа като цяло спрямо това което колегата пита за д15б2+з6 глава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...