Jump to content
embata1990

проблем с температурата

Recommended Posts

Колеги от извесно време моята хондиЧка ми дава проблеми с температурата . Та колата загрява на нормалната работна температура и парното ми е не особенно добро но като подам малко газ и задуржа в 3-4 хил. и температурата ми рязко спада .След като пусна газта стрелката се вдига сЪЩо толкова рязко . Забелязах Че като го направя този номер с газта и парното изведнЪж си осилва топлината . Кои може да ми каже приЧината за това . Благодаря ви предварително.

Редактирано от kytila
2. Забранено е писането с латински букви ("методиевица"/"шлякавица"), както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и др. с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си нивото на охладителната течност като начало както ти е казал колегата.А когато шофираш , пада ли темературата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивото в добре нямам проблеми със загряване и така н. просто стрелката се мести рязко .Примерно колата ми е загряла до средата нормално за една д15б2 и ако подам рязко газ и стрелката на моменти влиза в '' C '' тоест нали наи дол в скалата :Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за колко време ти достига работна температура ? Според мен термостата е виновен за тези аномалии :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми на място тръдно и е да достигне работна температура трябва да я подкарам и след има няма 5 километра и е загряла .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 Километра са много.Най-много за 2км трябва вече да е загряла или почти загряла до работна температура.Най-вероятно е термостат както казаха другите колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...просто стрелката се мести рязко...

Признак или за въздух в системата / твърде вероятно, свързано със слабо парно / или нещо по табло, ток, датчик....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за проблем с тоците.Ако примерно датчика му е прецакан и при повишаване на температурата прекъсва ще става точно неговия проблем, а за парното по-скоро има запушен радиатор или кранчето не се отваря докрай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е проблем с токовете, няма да ги има тези аномалии само при промяна на оборотите (при него високи обороти - температурата пада, ниски - вдига се). Аз също мисля, че кранчето за парното не отваря достатъчно. Ако ти прави този номер само зимата (при използване на отоплението) провери кранчето. При по-високи обороти помпата завърта по-лесно водата през радиатора в купето - пада температурата на двигателя и ти духа по-топло вентилатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом стрелката му се мести рязко при вдигане на обороти едва ли е от изстиване на течността.

Редактирано от jokera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стрелката на уреда играе рязко нагоре-надолу, най вероятно е свързано нещо с токовете ,както предположи колегата по нагоре.Може да се е скапал и датчика. Температурния датчик, не може да отчита толкова рязко темрературните разлики и от това да играе стрелката.А за парното:може да има въздушна възглавница,запушено радиаторче,прецакан кран и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да не си преписваме мненията, моля? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да не си преписваме мненията, моля? :rolleyes:

Ако това което си написал, се отнася за мен,ти обяснявам бавно,без да се заяждам, за да ме разбереш правилно:1.Всеки може да изкаже мнението си по даден въпрос,пък дори и то да съвпада с нечие друго. 2.Смятам, че колкото повече еднакви мнения, толкова по-близко е истината,за разрешаването на дадения проблем. 3.Позволявам си,да изказвам мнения по въпроси на колеги,само ако съм се сблъсквал с даден проблем, а не от любов към спорта. 4.Форума е да си помагаме, а не да се правиме на велики разбирачи. 5.Ако съм те засегнал, по някакъв начин, извинявай, моля?:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,температурата на двигателя не пада и не се вдига.Всички знаем защо,не е възможно да се променя толкова много и толкова бързо.Възможно е термостата да не е добре,но това не е основния проблем.Според мен просто датчика за температура не отчита вярно.Или е повреден или се влияе от някакви паразитни тоци (индукции).Оголени,пропукани изолации на кабели биха могли да доветът до този ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата на колегата,аз също имам проблем с прегряване.D16W3 на метан, сменен термостат и капачка на радиатора,антифриз и обезвъздушаване.Проблема е че като и дам повече ръчка изхвърля водата през разширителния съд докато радиатора остане на сухо и тогава рязко качва температурата за секунди,разбира се не я оставям да ходи в червеното, но е доста обезпокоително.Мерихме няколко пъти за въглероден оксид в охладителната система и все е отрицателно.Обикалях сервизите и всеки вдига раменете,сега предлагат да махнем катализатора.Другото което ми прави впечатлени че се чува водата как тече в казанчето на парното и все се съмнявам да няма някаква въздушна тапа да прави проблем,но ми казват че не е от това.Моля за съвет ако някои има идея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни допълнителните маркучи към изпарителя да остене само оригиналната водна инсталация и пробвай на бензин след като обезвъздушиш да не метана да ти прави мизерий.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези които се интересуват какво е развитието- скъсана гарнитура при трети цилиндър при което надува в охладителната система и ми изхвърля антифриза по малко и накрая загрее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да ползвам темата на колегата. Става въпрос за Сивик Д14А8 (Англичанка).На магистралата със скорост 110-130 всичко наред.По пътя Чепеларе-Смолян (планински участък), нормално каране без ръчки температурата почва да се покачва да половината над нормалната,след което пак си пада до нормална работна температура. Има ли идея някой каква е причината.Няма теч от радиатор.Когато спряхме антифриза беше 1см над максимума.В колата бяхме 2-ма човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеи колеги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то и аз като тръгна по прохода Шипка и стрелката ми минава средата ама това е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам дали е нормално.Колата навсякъде си върви на 3 и 4 предавка.п.п. Само за информация когато съм с Акорд-а стрелката никога не минава половина (какъвто и "зор" да и давам).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравни радиатора на сивика и акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка Хонда трябва да закове стрелката на температурата и да не мърда от там.За загряването - не отворил до край термостат, не включваща се перка за принудително охлаждане, задръстен радиатор...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз мисля, че датчика за температурата може да не ти отчита правилно или термостата да задържа и да ти покачва температурата на водата, аз моя термостат го смених поради подобна причина и сега загрява и охлажда перфектно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мисля си че е въздушна възглавница, изчоти антифриза, налей и обезвъздуши. Ако има пак проблем си погледни термостата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нормално японска кола да не е заковала температурата.Карам 3та японска и всичките при студ и жеги си държат температурата на едно и също ниво независимо от натоварването.А това , че като караш бързо и температурата е добре е затова , че се охлажда доста по-бързо заради скоростта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят случай с тези симптоми на D14A7 на англичанката.My linkРешението при мен е в последния пост и се изпълнява много лесно - аз се справих сам, въпреки, че след една "изцепка" преди време избягвам да "трупам опит" на мойта кола. :)

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...