Jump to content
geci75

Hr-v от Англия какво предстой?

Recommended Posts

Здравейте, предстой ми закупуване на Хонда Hr-v внесена от Англия 1,6i 110кс. дълга база не е регистрирана.Относно документацията с която трябва да е снабдена колата прочетох във форума. Въпросите ми са относно финансовата част 1.Каква е сумата по регистрацията в КАТ/нови номера и талон/и т.н. 2.Данък и Гражданска отговорност.3.Пълно обслужване на мотора /ремъци ,ролки, масло,филтри /.Кой са основните неща на който трябва да обърна внимание по време на огледа,че после да не се налага да ходя по сервизите. Виждам,че като цяло отзивите са повече позитивни. Живея в Габровско село и тук зимата е истинска не само тази година. Всеки ден си карам децата на детска градина сутрин и вечер /40км.на ден/ за това реших да взема нещо по проходимо и икономично тъй като ми е тънак бюджета. Ако някой се сети нещо важно за което не съм споменал да сподели ако иска. Харесва ми добрият тон във форума по въпросите свързани с Хонда и за това реших да питам тук.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Застрахока-160лв.2.Регистрация и еко такса-140лв.3.Данък за година 156лв./според града и годинита на колата/.Друго на съм правил освен масло на двг. който е като на всички коли.Успех...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Застрахока-160лв.2.Регистрация и еко такса-140лв.3.Данък за година 156лв./според града и годината на колата/.Друго на съм правил освен масло на двг. който е като на всички коли.Успех...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега.Ремъци, филтри, масла, водна помпа. Това смених аз след покупката. Приблизително ми излезе около 350лв. 180лв гражданска. Не съм съгласен само за икономичността на автомобила. Мойта в това време си гори 10-11, според задръстването в София, както и пътните условия. Иначе съм повече от доволен от колицата, така че успех и поздравления за избора.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти трябват фарове от ХРВ с ляв волан,за регистрацията в КАТ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти трябват фарове от ХРВ с ляв волан,за регистрацията в КАТ!

Това явно зависи от града в който регистрирате автомобила:rolleyes: Преди две седмици регистрирах моята англичанка във Варна и изобщо нямах никакъв проблем с фаровете:PУспех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво зависи от града, но не пречиш ли хората, които се движат срещу теб, ако не са ти за лява дирекция фаровете или поне не са регулирани ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво зависи от града, но не пречиш ли хората, които се движат срещу теб, ако не са ти за лява дирекция фаровете или поне не са регулирани ?

Не съм казал че не са регулирани, а иначе и като ти карат на дълги ти пречат (въпреки че само лостчето трябва да бутнат) ама караш някак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фаровете хората са измислили лепенки! И да, много зависи от местния шериф в КАТ.п.п. Трябва ли и тази тема да се превръща в спор "за и против обратните"?!п.п.п.Казваш, че не е регистрирана? Това означава ли, че колата вече е в БГ? И от тук - сигурен ли си, че имаш всички необходими (според въпросния шериф) документи да си я регистрираш?!п.п.п.п."... децата на детска градина ..."?! - т.е. преценил ли си добре размерът на колата, включая багажното пространство?!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не мога да редактирам повече:п.п.п.п.п. "... Живея в габровско село, и тук зимата е истинска, не само тази година ... реших да взема нещо по-проходимо ...". С риск да бъда линчуван - Паджеро Пинин 1.8 GDI ECO Super Select. С десен волан със сигурност ще се включи в бюджета ти, гори колкото HRV-то, трудно (по-точно безсмислено) се газифицира. Добрата новина е "Super Select", т.е. бързи/бавни + блокаж. В нормални условия задвижващ е задният мост. Но, трябва търсене, не всички са Super Select.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GDI Моторът НЕ подлежи на газифициране, иначе и аз го обмислях този вариант. Нормалният мотор се намира доста по-трудно..

Редактирано от Dragijev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GDI ПОДЛЕЖИ на газифициране, но, както казах се обезсмисля, защото при каране на газ не можеш да изключиш на 100% бензиновите дюзи. Трябва и те да вкарват по малко бензин. Но за кола с комбиниран разход под 10/100 бензин, газифицирането мисля, че може да се изключи, като вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си доста неща писани във форума на колегите от мицубиши за GDI мотора. Да прав си, подлежи на газифициране, както казват там, ако не ползваш газовата : ) Колата ще работи, но до кога е друг въпрос и всеки сам си преценява : ))Поздрави

Редактирано от Dragijev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте разбрах колко ще ми струва приблизително регистрацията и консумативите за което благодаря. Относно предложението за Мицубиши пинин благодаря на колегата, но съм решил твърдо да е Хонда. Само май от Hr-v ще премина на Сr-v 128к.с. Просто ми се струва по комфортен и с повече обем на багажника което е важно за семеен автомобил. Цената е сходна, разходът на гориво и той, но тук възниква друг въпрос относно скоростната кутия - ръчна или автоматик.Според мен автоматикът ще гори повече и има по-голям риск от счупване,но може и да греша. В момента съм на кръстопът и дано в стремежа си да избера най-оптималният за нас вариант от чувала с това да не хвана онова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси КОЛАТА! Няма голямо значение ръчка или автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен има значение дали ръчка или автомат /лично предпочитам-ръчни скорости/ но това е друга тема.Разликата между ХРВ и СРВ не е кой знае колко голяма в разхода на гориво и подръжка-въпроса е на теб коя ти харесва повече.Тестваи ги и двете и прецени, после ти ще караш избраното.Впрочем аз съм голям противник да се регистрират и карат коли с десен волан в България.Голяма тъпотия но безпаричието какво не прави. Ако можеш да прежалиш някои и друг лев си вземи кола с ляв волан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както сам отбляза в цената е разковничето колега, и на мен след 17 г.шофьорски стаж на ляв волан не ми се преминава на десен, ама какво да направя като бюджета е тънак. Ако и заплатите ни бяха европейски ,а не само цените за работата която работя щях да си взема чисто нова на лизинг,а не втора ръка и още по-малко с десен волан.. Разликата е минимум 1000 лв.То ако ги имам в горница със сигурност няма да се замисля да си взема ляв волан, но за съжаление не е така. В крайна сметка пълно щастие няма.

Редактирано от geci75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, няма да сравнявам двата модела, но ще ти кажа да имаш предвид едни фарове за ляв волан за постоянно поради 3 причини:1.Вече по-трудно минава номера с лепенките ако въобще минава, при мен в Бургас още в края на 2010 не мина, тъй като дори и след регулиране на фаровете отражателя на фара или стъклото му и аз не разбрах пръска светлините в противоположна посока и заслепяваш насрещните. Гледат го с уреда и ако не отговаряш си спрян от движение.2. Още по-трудно става на техническия преглед където всичко се записва и пак ти гледат фаровете. 3. При акция "Светлина" може да извадиш късмет да те проверят на пътя и дори да си минал горните две точки, пак може да те спрат от движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже вчера регистрирах CR-V RD1 128 коня в КАТ София, мога да те светна какви документи ти трябват ако е нов внос(че и колко струват):- оригинален талон (немски, френски, италиански или какъвто и да било)- договор за покупко-продажба от вносителя- гражданска (моята е в лев инс, където ми е и каското) - 205лв- декларация, която се попълва на място (раздават празни бланки)- платена еко такса - моята я плати джамбазът - към 200 кинта- фактура на твое име - договор за покупко продажба (ако е нов внос и няма номера, няма нужда от нотариално изповядване и си спестяваш едни 200 кинта)Таксите в кат: 11,40 е обработката на документите, 68,40 е таксата за талоните и номерата и това е май.Сумарно на мен ми отне под 3 часа.Успех.Що се отнася до колата - аз отдавна бях решил, че искам ЦРВ по ред причини. Обаче още съм само на 120-30 км и ми е рано да дам мнение. Засега съм доволен, пък ще видим :)Дерзай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...