janyivanov 0 #1 Публикувано 1 Февруари, 2012 (Редактирано) Става въпрос за Honda Concerto 1.5 моно инжекция Бензин/Газ като е ледена колата и я припаля държи около 1200-1800 оборота а лошото е,че след като загрее колата оборотите пък падат като изключа светлините парното и нагревателите за задния прозорец се повдигат до към 1000 а иначе като е добре загряна държат около 500-700 , ходих при майстор за газта той ми я центрова и след има няма някакво време пак сменях си акумулатора сменявах си и алтернатора моля ви дайте някакви предложения как да оправим тази работа ? Редактирано 1 Февруари, 2012 от janyivanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 1 Февруари, 2012 А като ходи да ти я центрова беше ли пуснал пак всичките обичайно работещи консуматори? В смисъл- при обикновената газова ако не си ги пуснал после ти падат оборотите. Както и когато въздушния филтър остарее или пък смуче въздух. Отделно, че е адски студено. Това също си има значение. Виж и дали има антифриз. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #3 Отговорено 2 Февруари, 2012 Филтъра на газта(пропан бутана) сменял ли си ? Много често проблема с оборотите при работа на газ започват от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #4 Отговорено 2 Февруари, 2012 И аз съм на газ Кончерто 1.6 и при мен от когато ми сложиха газта държи ниски обороти 900 някой път падат и на по-малко и като спря на някой светофар е дразнещо ,но пробвахме всякви начини и няма оправия . Въздушен филтър сменях катализатора махнах и ефекта беше нулев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
janyivanov 0 #5 Отговорено 3 Февруари, 2012 Не съм сменял единствено газовия филтър, да бях пуснал на 4 да работи парното, включени фарове дълги , радио , задни нагреватели иии известно време е добре но после я няма никакви мисля си за смяна на мембрани и на филтър 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #6 Отговорено 3 Февруари, 2012 Много е важно също така свещите да са ви по каталог а не няки четери полюсни,че много често те създават главоболие на ниските ,от опита си мога само да ви препоръчвам да са иридиум и да са си еднполюсни а към колегата( ianiovski ) колега намали си прихода на газ към плочката и всичко ще е ок ако неможеш или незнаеш от каде и колко иди до някой който се разбира от газачийски работи и го помоли да ти намали газта до толкова че колата да може да си пълни обортомера 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
savata84 0 #7 Отговорено 18 Февруари, 2012 Колега за смяна на мембрани си и добър реглаж на ниските обороти при включени консуматори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Десислава Г. 0 #8 Отговорено 6 Юли, 2012 Здравейте, вече сигурно припадате от смях, но все пак да си попитам хихиХондичката ми е: Хонда сивик 95г. 1,4 16VБившия ми, взе решение да сложим газова уредба, за да е по-евтино. Сложи обикновена испанска ( на мястото на резервната гума ), изпарителя е Ловато. Ужким всичко "6", като я взехме покарахме малко, след това направихме реглаж. Сега обаче положение е много зле по отношение на две неща: разход и обороти.Обороти: Нещо страшно направи, м/у 800 и 900. Когато изкл.от скорост и направо до долу, а от няколко дни насам и се случва да изгасне направо!Разход: Ходих до морето 10-11/100 това според мен не е нормално, толкова ми дава и градско, не трябва ли да е поне 8-9/100?Ако можете и някакъв читав сервиз да ми препоръчате няма да се разсърдя. Предварително благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 6 Юли, 2012 Разхода ти за обикновенна газова е нормален. И аз имам д14а2/такава ти е колата, нали?/ и точно по тези причини минах на ГИ. Мойта даваше пак толкова и си правеше оборотите както и е кеф. Лошото е, че и колата не върви като хората. Читав сервиз"София Газ Комерс". Представители са на БРЦ и Ловато.Намира се в градинката с/у Института по заразни болести.На български:Стигаш до "Паметника Левски" и тръгваш по "Янко Сакъзов". На 2рия светофар/отсреща е Малкия театър/ правиш лев завой. След наказателния паркинг пак лев покрай сградата. 100м по надолу има един "Пертол". И там си на ляво. После 1вата в дясно и след 300-400м от дясно ще ги видиш. Едни сини гаражи. Утре бачкат до към 12, но гледай да си там към 10ч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Десислава Г. 0 #10 Отговорено 9 Юли, 2012 (Редактирано) Ами не го разбрах това: "д14а2"За сервиза благодаря, дано ми оправят оборотите.А пък иначе за ГИ, значи може да мина от обик.газова на ГИ, така ли!? Каква ли е примерната сумичка, която трябва да снеса? Разхода ти за обикновенна газова е нормален. И аз имам д14а2/такава ти е колата, нали?/ и точно по тези причини минах на ГИ. Мойта даваше пак толкова и си правеше оборотите както и е кеф. Лошото е, че и колата не върви като хората. Читав сервиз"София Газ Комерс". Представители са на БРЦ и Ловато.Намира се в градинката с/у Института по заразни болести.На български:Стигаш до "Паметника Левски" и тръгваш по "Янко Сакъзов". На 2рия светофар/отсреща е Малкия театър/ правиш лев завой. След наказателния паркинг пак лев покрай сградата. 100м по надолу има един "Пертол". И там си на ляво. После 1вата в дясно и след 300-400м от дясно ще ги видиш. Едни сини гаражи. Утре бачкат до към 12, но гледай да си там към 10ч. Редактирано 9 Юли, 2012 от Десислава Г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lukov 11 #11 Отговорено 10 Юли, 2012 Нормалния разход при мен 6-та д14а3 е около 7/100. Ако я мачкаш и не пипваш 5-та стига 10-11/100. В момента върви почти еднакво с на бензин, почти не се усеща разлика.Относно оборотите - падат когато не е добре настроена или изпаритела е стар (след 20-30 000 км прави тия номера) оправя се със смяна на платната. Незнам как е направено при моноинжекцията ама при мен има нещо като клапан, дето му викаме стъпков мотор, с тъкно входове и изходи които се запушват с годините и когато е на бензин освен моторчето ECU-to променя и времето за пръскане на инжекторите обаче на газ няма как да контролира количеството газ и от там падат и оборотите.Ако някой искам мога да обясня и правилната методология за настройване на изпаритела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове