Jump to content
stand

Ц-рв 2005 трудно пали при -15°С

Recommended Posts

здравеите от скоро карам црв 2.4 160 к.с и от както паднаха температурите на -15 -20 ми се налага да въртя повечко на стартер докато запали. Колата е с АГУ внос от щатите поне така ми казаха де. Та ниакои може ли да каже има ли и нещо и какво. Че ще е тъпо зимата да си оставям джипа под снега. Благодаря предварително.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах същия проблем и се оказа че газовия клапан ми изпуска по малко и меши бензин с газ и иска повече въртене за да запали. след ремонт на клапана всичко е ок.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко повечеко да въртиш? трябва да запали от първия път, виу-виу-виу максимум още едно виу и арее няма за къде повече. Свещите от кога са ти? Газовата не я намесваи за момента. Иколко време преди тва не е палена?

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вартя по 6-7 пъти като всеки път има по 4-5 виу виу. А от палене до палене говорим за една вечер около 12 часа не повече. Свещите само ги погледнах един път и забелязах, че са много странни, някакви тънки и остри отпред и май ще трябва първо от тях да почна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aaaa хич не са странни, по скоро са много скъпи :) и моите са същите- глезотиика :) но това което описваш ми се струва че не е от тях, по скоро другаде е проблема. Пробваи другия път да дадеш контакт изчакваш 5 сек и махаш контакта и така 3-4 пъти , идеята е ако ти пада бензина в резервоара помпата да го качи пак. Не знам обаче тва кво общо може да има с студеното време. Колко стари са свещите може да определиш по големия електрод колко е износен те карат по 50 000км в зависимост от модела ако са TOUGH карат по 100 000 някои се е грижил добре за колата. Друго което се сещам е ниско налягане на бензина, надявам се си сменял бензиновия филтър, и трето което се сещам е стар бензин, земи и сипи 20 лева 100 октана ако заради тая газова последните 2-3 месеца не си наливал бензин. Просто няма причина да не пали при толкова много въртене, барем при тея няколко опита не припалва ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами бензина не ми е много стар сипвам всеки месец даже и по-често, но за филтъра и представа си нямам колко е стар. А пък ако е от помпата си мисля че няма и да върви като хората.Проблема ми е само при мнооого студена кола под -10, после няма ядове с докосването и пали.Опитва се да припалва на 3-4 опит но за много кратко.

Редактирано от stand

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, ако ти се занимава свали една свещ и ми я снимаи да я видя, ако сам не можеш да определиш състоянието и, ама снимаи на макро режим на апарата (има едно цветенце иконка) отпред електродите. И другото освен да си смениш бенз филтъра щом не го знаеш от кога е. А помпата няма общо с въртенето, пробваи както ти казах няколко пъти контакт за да игнорираме евентуално клапана които не позволява да се върне бензина в резервоара. Друго не се сещам какво може да ти прави такъв проблем че да не пали заради студа. А, и още нещо се сетих свали дистрибуторната капачка и почисти вътре електродите и евентуална влага ако има щото и тя може да е виновник.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята върти бавно когато е студено. Прави 5-6 оборота преди да запали зависи колко е студено. Мислих си че е от акумулатора и взех нов Варта 45Ач с усилен стартов ток и нямаше никаква разлика със стария - върти по същия начин. Само сега тоя при -15 върти докато другия не можеше. Един път като запали дори и веднага да изгася и да запаля веднага вече няма проблем - пали си както пали когато е загряла, затова ми се струва да няма нещо електронно ограничение. Моята е с мотор 2000 куб. 150 кс и е с газова пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, ако ти се занимава свали една свещ и ми я снимаи да я видя, ако сам не можеш да определиш състоянието и, ама снимаи на макро режим на апарата (има едно цветенце иконка) отпред електродите. И другото освен да си смениш бенз филтъра щом не го знаеш от кога е. А помпата няма общо с въртенето, пробваи както ти казах няколко пъти контакт за да игнорираме евентуално клапана които не позволява да се върне бензина в резервоара. Друго не се сещам какво може да ти прави такъв проблем че да не пали заради студа. А, и още нещо се сетих свали дистрибуторната капачка и почисти вътре електродите и евентуална влага ако има щото и тя може да е виновник.

ако е клапанчето ще го прави и в топлите дни маи, а не само в студа, мисля да пробвам първо с филтъра. А снимка ми е малко трудно да ти пратя сега , може би събота ще имам повече време и ще пробвам да ти пратя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А никои не е казал в тоя студ да снимаш, когато можеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да де но целта ми е да я оправя да пали сега в студа. Че от толкоз въртене сутрин докато запали ще си скапя акумолатора. Според мен някаде нещо позамръзва. А има ли някакъв смукач и каде се намира. На предната ми кола пежо 406 купе имаше едно допалнително клапанче което се беше зацапало много и не отваряше достатачно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой,познат купи преди 2г. същата кола с газ от Италия и трудно палеше,та го пратих тогава при Омбре и му я оправиха,но не знам подробности,та може да пробваш да се свържеш с него за съвет... :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да де но целта ми е да я оправя да пали сега в студа. Че от толкоз въртене сутрин докато запали ще си скапя акумолатора. Според мен някаде нещо позамръзва. А има ли някакъв смукач и каде се намира. На предната ми кола пежо 406 купе имаше едно допалнително клапанче което се беше зацапало много и не отваряше достатачно.

Има, от зад на колектора е , малко по различно е от твоето на пежото представлява алуминиево тяло и бучната букса в него, там има една мрежичка дето яко се задръства с боклуци особено ако си с обикновена АГУ, та не е лошо даго свалиш инего да го почистиш. То чистенето му е малко трудно щото не се разглабя ама пръскаи с разни ВД и тем подобни ще се изчисти, наи важна му е мрежичката. Ако ти се е запушил тоя клапан нема от де да вземе въздух завалията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да разбереш дали помпата не подкачва като хората като дадеш 3/4 пъти на контакт преди да запалиш така че помпата да подкачи няколко пъти. При мен е по същия начин и ако първо дам 3 или 4 пъти контакт пали по бързо отколкото ако паля от 1вия път ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с няколкото пъти на контакт досега мислех,че го практикуват само тия с дизеловите коли....... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес след работа пробвах да дам 4-5 пъти на контакт но пак неиска да пали. Ще пробвам да сменя филтъра , а каде се намира горе долу че помпата маи ми е от долу под купето а не вътре под седалката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До акумулатора е в дясно.Опааааааааааатва е ЦРВ 2005 бре, незнам къде е :) сигурно и дистрибуторна капачка нямаш, аз през цялото време си мисля за ЦРВ 1 сори :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 'nag', направи разлика между подгряването няколко пъти и проверката как подкачва помпата с подаването на контакт няколко пъти Публикувано изображение

Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До акумулатора е в дясно.Опааааааааааатва е ЦРВ 2005 бре, незнам къде е :) сигурно и дистрибуторна капачка нямаш, аз през цялото време си мисля за ЦРВ 1 сори :)

Ми маи нямам капачка , всяка свещ си има бобина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъи тъи, баси ЦРВ 2005 и не пали, при тебе нещата са по сложни, признавам си не познавам този мотор, незнам къде му е и моторчето за празния ход. Тука има бая повече електроника, но като начало даи да почнем с свещите да ги видиш на къв хал са когато можеш, да не излезе че са на 200 000 км и горния електрод не е останало нищо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее не са чак толкова зле, преди да доиде зимата ги погледнах, не са като нови но според мен стават. И все пак се надявам събота да имам време да ги снимам и да ги покажа. Днес сипах за 30 лв 98 екто, че беше останал много малко в резервоара и ще видя след работа ще има ли разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами вчера сипах 100 грама спирт надявах се , че тази сутрин ще е по - добре но уви почти същото. Запали малко по - лесно но пък то и навън е малко по - топло. Надиавам се ,че утре ще имам време да погледна каде и какъв е филтъра. Защото в един магазин питах и неможаха да го намерят в каталозите . Излиза само европеиският вариянт на колата с 2 литровия мотор а незнам дали са еднакви филтрите.Ако някои има инфо къде се намира горивният филтър нека сподели моля - 2.4 160 к.с 2005 година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За филтъра, може и да нямаш такъв, доста от марките след 2000 година нямат филтър на бензина, тоест имат де но тои е центробежен и седи в кошницата на помпата и реално докато е жива помпата филтър не се сменя. Друго нещо се сещам, да не би температурния ти датчик да лъже. Ако подава грешно ионфо на компа примерно вън е -15 а тои казва че е -2 компа си прави различна сметка и за тва е затруднено запалването. Но тоя датчик само на диагностика може да се види, или може да се замери с мултицет какво показва и да се изрови в тех док кви са му параметрите за да се сравни.п.п. сега проверих в аутодата но няма информация за тоя сензор, лошото е че проблема може да е много неща и трудно се локализира.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че решението в домашни условия е само едно, пореда на изключването. Утре сутрин ниама да бързам за работа и като сляза при колата първо ще извадя маркуча на бензина да видя, като дам на контакт дали ще хвърля достатачно гориво, ако всичко е наред ще сменя свещите и ако не се оправи, на сервиз. Но сервизът сигорно ще изчака заплата, че мисля да е в София, може би при омбре - мисля че беше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя бензин ще хвърля няма начин, въпроса е като налягане дали е в нужните параметри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е времето се стопли и тя взе да си пали. Ха сега иди разбери какво и беше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, подновявам темата с паленето, като се има предвид че навън е -15

След дълго търсене се здобих c Crv 2, 2.0 ivitec, 2005y. Executive.

Вече я карам месец....,много е яка! :)

Имам обаче същия проблем като на колегата. Сутринта много трудно пали. Говоря за поне 10-15 секунди въртене. След като един път е запалила, след това пали от четвърт оборот.

Колата е само на бензин. Обслуженa със сменени свещи.

Дайте акъл..,някой сблъсквал ли се е с този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте!

Днес още по зле. Все едно пали на 3 цилиндъра и то с 300 зора.

След като запали всичко се оправи и си пали после от раз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aaaa хич не са странни, по скоро са много скъпи :) и моите са същите- глезотиика :) но това което описваш ми се струва че не е от тях, по скоро другаде е проблема. Пробваи другия път да дадеш контакт изчакваш 5 сек и махаш контакта и така 3-4 пъти , идеята е ако ти пада бензина в резервоара помпата да го качи пак. Не знам обаче тва кво общо може да има с студеното време. Колко стари са свещите може да определиш по големия електрод колко е износен те карат по 50 000км в зависимост от модела ако са TOUGH карат по 100 000 някои се е грижил добре за колата. Друго което се сещам е ниско налягане на бензина, надявам се си сменял бензиновия филтър, и трето което се сещам е стар бензин, земи и сипи 20 лева 100 октана ако заради тая газова последните 2-3 месеца не си наливал бензин. Просто няма причина да не пали при толкова много въртене, барем при тея няколко опита не припалва ли?

 

Пробва ли частта с даването на контакт както е писал Слави? Даваш на контакт, да чуеш бензиновата помпа как качва бензина, чакаш, изключваш, пак даваш на контакт, чакаш малко и палиш.

Може и да припомпиш газта. Без включени консуматори.

 

Може горивните ти пътища да замръзват, вода в резервоара и т.н. :) Някои доливат спирт в бензина да действа като антифриз, ама аз не съм пробвал :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах..,няколко пъти дадох на контакт, ама все тая.

Възможно ли е да е някоя от бобините на свещите? Имах един сценик преди време с подобен проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом го прави само на студено не ми се вярва, ама винаги можеш да ги замериш. Нали не ти хвърля грешки? :) 

М/у другото какви свещи сложи?

 

 

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_4d.htm#158167

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за линковете. Ще тествам.

Иначе свещите са ngk.

А относно грешките, вчера ми светна чека след мега трудното запалване, но след това изгасна...:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли с какво да ги прочетеш? Бас хващам, че са били P0300, P0301, P0302, P0303, P0304 Misfire на някой от цилиндрите или на всички :D

Мигаше ли чека или просто си светна?

Питам, щото при мене се случваше същото, на празен ход, дори след много каране но недостатъчно загряла кола и то на ГАЗ :) Реших, че е някой филтър или просто газта замръзва или изпарителят не е работил добре на тея температури.

На бензин ги нямах тези мизерии. Тя колата не можеше да стигне оптимална температура от тоя студ :D Като дигнах капака и сичкото в скреж братче....

 

ПП. Аз съм с NGK иридиеви.

ПП Понеже в нета още хора се съмняват в бобината можеш да пробваш един тест: като запали почвай 1 по 1 да ги откачаш от буксата. Ако при откачането на някоя не усетиш осезаемо двигателя да му паднат оборотите - значи е кофти.

Със същия успех може да е и инжектор.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при теб какъв се оказа проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, както ти казах при мене го правеше от време на време на празен ход, не при палене. Иначе карах повечко на бензин в големите студове :) И на повече обороти, че да загрее бързо :)

И аз имам малко бавен старт (но с врътката с контакта го намалих), ама съм и с нов акумулатор.

Клапани регулирал ли си? Дори и само на бензин да си препоръчват на 40 000 км. да се погледнат.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото не са!

В сряда имам час за реглаж, дано се окаже от тях.

Ще пиша веднага след това.

Много благодаря за съдействието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ПП Понеже в нета още хора се съмняват в бобината можеш да пробваш един тест: като запали почвай 1 по 1 да ги откачаш от буксата. Ако при откачането на някоя не усетиш осезаемо двигателя да му паднат оборотите - значи е кофти.

Със същия успех може да е и инжектор.

Това не мисля,че е ок да се прави. При мен така ми умря бобината.  Да беше на ръба,но втори път не вадя кабели докато работи двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се че не пиша, но времето се стопли и проблема се реши :)

през това време регулирах клапани и сложих газова. никакъв проблем.

като застудее отново ще отворя темата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...