stand 3 #1 Публикувано 30 Януари, 2012 здравеите от скоро карам црв 2.4 160 к.с и от както паднаха температурите на -15 -20 ми се налага да въртя повечко на стартер докато запали. Колата е с АГУ внос от щатите поне така ми казаха де. Та ниакои може ли да каже има ли и нещо и какво. Че ще е тъпо зимата да си оставям джипа под снега. Благодаря предварително. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #2 Отговорено 30 Януари, 2012 аз имах същия проблем и се оказа че газовия клапан ми изпуска по малко и меши бензин с газ и иска повече въртене за да запали. след ремонт на клапана всичко е ок. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 30 Януари, 2012 (Редактирано) Колко повечеко да въртиш? трябва да запали от първия път, виу-виу-виу максимум още едно виу и арее няма за къде повече. Свещите от кога са ти? Газовата не я намесваи за момента. Иколко време преди тва не е палена? Редактирано 30 Януари, 2012 от Слави CR-V 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stand 3 #4 Отговорено 30 Януари, 2012 Ами вартя по 6-7 пъти като всеки път има по 4-5 виу виу. А от палене до палене говорим за една вечер около 12 часа не повече. Свещите само ги погледнах един път и забелязах, че са много странни, някакви тънки и остри отпред и май ще трябва първо от тях да почна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 30 Януари, 2012 Aaaa хич не са странни, по скоро са много скъпи и моите са същите- глезотиика но това което описваш ми се струва че не е от тях, по скоро другаде е проблема. Пробваи другия път да дадеш контакт изчакваш 5 сек и махаш контакта и така 3-4 пъти , идеята е ако ти пада бензина в резервоара помпата да го качи пак. Не знам обаче тва кво общо може да има с студеното време. Колко стари са свещите може да определиш по големия електрод колко е износен те карат по 50 000км в зависимост от модела ако са TOUGH карат по 100 000 някои се е грижил добре за колата. Друго което се сещам е ниско налягане на бензина, надявам се си сменял бензиновия филтър, и трето което се сещам е стар бензин, земи и сипи 20 лева 100 октана ако заради тая газова последните 2-3 месеца не си наливал бензин. Просто няма причина да не пали при толкова много въртене, барем при тея няколко опита не припалва ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stand 3 #6 Отговорено 30 Януари, 2012 (Редактирано) Ами бензина не ми е много стар сипвам всеки месец даже и по-често, но за филтъра и представа си нямам колко е стар. А пък ако е от помпата си мисля че няма и да върви като хората.Проблема ми е само при мнооого студена кола под -10, после няма ядове с докосването и пали.Опитва се да припалва на 3-4 опит но за много кратко. Редактирано 30 Януари, 2012 от stand Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 31 Януари, 2012 (Редактирано) Значи, ако ти се занимава свали една свещ и ми я снимаи да я видя, ако сам не можеш да определиш състоянието и, ама снимаи на макро режим на апарата (има едно цветенце иконка) отпред електродите. И другото освен да си смениш бенз филтъра щом не го знаеш от кога е. А помпата няма общо с въртенето, пробваи както ти казах няколко пъти контакт за да игнорираме евентуално клапана които не позволява да се върне бензина в резервоара. Друго не се сещам какво може да ти прави такъв проблем че да не пали заради студа. А, и още нещо се сетих свали дистрибуторната капачка и почисти вътре електродите и евентуална влага ако има щото и тя може да е виновник. Редактирано 31 Януари, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv-fan 3 #8 Отговорено 31 Януари, 2012 И моята върти бавно когато е студено. Прави 5-6 оборота преди да запали зависи колко е студено. Мислих си че е от акумулатора и взех нов Варта 45Ач с усилен стартов ток и нямаше никаква разлика със стария - върти по същия начин. Само сега тоя при -15 върти докато другия не можеше. Един път като запали дори и веднага да изгася и да запаля веднага вече няма проблем - пали си както пали когато е загряла, затова ми се струва да няма нещо електронно ограничение. Моята е с мотор 2000 куб. 150 кс и е с газова пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stand 3 #9 Отговорено 31 Януари, 2012 Значи, ако ти се занимава свали една свещ и ми я снимаи да я видя, ако сам не можеш да определиш състоянието и, ама снимаи на макро режим на апарата (има едно цветенце иконка) отпред електродите. И другото освен да си смениш бенз филтъра щом не го знаеш от кога е. А помпата няма общо с въртенето, пробваи както ти казах няколко пъти контакт за да игнорираме евентуално клапана които не позволява да се върне бензина в резервоара. Друго не се сещам какво може да ти прави такъв проблем че да не пали заради студа. А, и още нещо се сетих свали дистрибуторната капачка и почисти вътре електродите и евентуална влага ако има щото и тя може да е виновник.ако е клапанчето ще го прави и в топлите дни маи, а не само в студа, мисля да пробвам първо с филтъра. А снимка ми е малко трудно да ти пратя сега , може би събота ще имам повече време и ще пробвам да ти пратя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 31 Януари, 2012 А никои не е казал в тоя студ да снимаш, когато можеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stand 3 #11 Отговорено 31 Януари, 2012 е да де но целта ми е да я оправя да пали сега в студа. Че от толкоз въртене сутрин докато запали ще си скапя акумолатора. Според мен някаде нещо позамръзва. А има ли някакъв смукач и каде се намира. На предната ми кола пежо 406 купе имаше едно допалнително клапанче което се беше зацапало много и не отваряше достатачно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #12 Отговорено 31 Януари, 2012 Мой,познат купи преди 2г. същата кола с газ от Италия и трудно палеше,та го пратих тогава при Омбре и му я оправиха,но не знам подробности,та може да пробваш да се свържеш с него за съвет... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 31 Януари, 2012 е да де но целта ми е да я оправя да пали сега в студа. Че от толкоз въртене сутрин докато запали ще си скапя акумолатора. Според мен някаде нещо позамръзва. А има ли някакъв смукач и каде се намира. На предната ми кола пежо 406 купе имаше едно допалнително клапанче което се беше зацапало много и не отваряше достатачно.Има, от зад на колектора е , малко по различно е от твоето на пежото представлява алуминиево тяло и бучната букса в него, там има една мрежичка дето яко се задръства с боклуци особено ако си с обикновена АГУ, та не е лошо даго свалиш инего да го почистиш. То чистенето му е малко трудно щото не се разглабя ама пръскаи с разни ВД и тем подобни ще се изчисти, наи важна му е мрежичката. Ако ти се е запушил тоя клапан нема от де да вземе въздух завалията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #14 Отговорено 31 Януари, 2012 Можеш да разбереш дали помпата не подкачва като хората като дадеш 3/4 пъти на контакт преди да запалиш така че помпата да подкачи няколко пъти. При мен е по същия начин и ако първо дам 3 или 4 пъти контакт пали по бързо отколкото ако паля от 1вия път Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #15 Отговорено 31 Януари, 2012 Това с няколкото пъти на контакт досега мислех,че го практикуват само тия с дизеловите коли....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stand 3 #16 Отговорено 31 Януари, 2012 днес след работа пробвах да дам 4-5 пъти на контакт но пак неиска да пали. Ще пробвам да сменя филтъра , а каде се намира горе долу че помпата маи ми е от долу под купето а не вътре под седалката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #17 Отговорено 31 Януари, 2012 (Редактирано) До акумулатора е в дясно.Опааааааааааатва е ЦРВ 2005 бре, незнам къде е сигурно и дистрибуторна капачка нямаш, аз през цялото време си мисля за ЦРВ 1 сори Редактирано 31 Януари, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #18 Отговорено 31 Януари, 2012 (Редактирано) Колега 'nag', направи разлика между подгряването няколко пъти и проверката как подкачва помпата с подаването на контакт няколко пъти Редактирано 31 Януари, 2012 от Clinku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stand 3 #19 Отговорено 31 Януари, 2012 До акумулатора е в дясно.Опааааааааааатва е ЦРВ 2005 бре, незнам къде е сигурно и дистрибуторна капачка нямаш, аз през цялото време си мисля за ЦРВ 1 сори Ми маи нямам капачка , всяка свещ си има бобина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #20 Отговорено 31 Януари, 2012 тъи тъи, баси ЦРВ 2005 и не пали, при тебе нещата са по сложни, признавам си не познавам този мотор, незнам къде му е и моторчето за празния ход. Тука има бая повече електроника, но като начало даи да почнем с свещите да ги видиш на къв хал са когато можеш, да не излезе че са на 200 000 км и горния електрод не е останало нищо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stand 3 #21 Отговорено 1 Февруари, 2012 еее не са чак толкова зле, преди да доиде зимата ги погледнах, не са като нови но според мен стават. И все пак се надявам събота да имам време да ги снимам и да ги покажа. Днес сипах за 30 лв 98 екто, че беше останал много малко в резервоара и ще видя след работа ще има ли разлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #22 Отговорено 3 Февруари, 2012 Кво стана бре момко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stand 3 #23 Отговорено 3 Февруари, 2012 ами вчера сипах 100 грама спирт надявах се , че тази сутрин ще е по - добре но уви почти същото. Запали малко по - лесно но пък то и навън е малко по - топло. Надиавам се ,че утре ще имам време да погледна каде и какъв е филтъра. Защото в един магазин питах и неможаха да го намерят в каталозите . Излиза само европеиският вариянт на колата с 2 литровия мотор а незнам дали са еднакви филтрите.Ако някои има инфо къде се намира горивният филтър нека сподели моля - 2.4 160 к.с 2005 година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #24 Отговорено 3 Февруари, 2012 (Редактирано) За филтъра, може и да нямаш такъв, доста от марките след 2000 година нямат филтър на бензина, тоест имат де но тои е центробежен и седи в кошницата на помпата и реално докато е жива помпата филтър не се сменя. Друго нещо се сещам, да не би температурния ти датчик да лъже. Ако подава грешно ионфо на компа примерно вън е -15 а тои казва че е -2 компа си прави различна сметка и за тва е затруднено запалването. Но тоя датчик само на диагностика може да се види, или може да се замери с мултицет какво показва и да се изрови в тех док кви са му параметрите за да се сравни.п.п. сега проверих в аутодата но няма информация за тоя сензор, лошото е че проблема може да е много неща и трудно се локализира. Редактирано 3 Февруари, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stand 3 #25 Отговорено 4 Февруари, 2012 Мисля, че решението в домашни условия е само едно, пореда на изключването. Утре сутрин ниама да бързам за работа и като сляза при колата първо ще извадя маркуча на бензина да видя, като дам на контакт дали ще хвърля достатачно гориво, ако всичко е наред ще сменя свещите и ако не се оправи, на сервиз. Но сервизът сигорно ще изчака заплата, че мисля да е в София, може би при омбре - мисля че беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #26 Отговорено 5 Февруари, 2012 Тя бензин ще хвърля няма начин, въпроса е като налягане дали е в нужните параметри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stand 3 #27 Отговорено 6 Февруари, 2012 Е времето се стопли и тя взе да си пали. Ха сега иди разбери какво и беше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #28 Отговорено 23 Януари, 2016 Здравейте, подновявам темата с паленето, като се има предвид че навън е -15 След дълго търсене се здобих c Crv 2, 2.0 ivitec, 2005y. Executive. Вече я карам месец....,много е яка! Имам обаче същия проблем като на колегата. Сутринта много трудно пали. Говоря за поне 10-15 секунди въртене. След като един път е запалила, след това пали от четвърт оборот. Колата е само на бензин. Обслуженa със сменени свещи. Дайте акъл..,някой сблъсквал ли се е с този проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #29 Отговорено 24 Януари, 2016 Колеги помагайте! Днес още по зле. Все едно пали на 3 цилиндъра и то с 300 зора. След като запали всичко се оправи и си пали после от раз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #30 Отговорено 24 Януари, 2016 Aaaa хич не са странни, по скоро са много скъпи и моите са същите- глезотиика но това което описваш ми се струва че не е от тях, по скоро другаде е проблема. Пробваи другия път да дадеш контакт изчакваш 5 сек и махаш контакта и така 3-4 пъти , идеята е ако ти пада бензина в резервоара помпата да го качи пак. Не знам обаче тва кво общо може да има с студеното време. Колко стари са свещите може да определиш по големия електрод колко е износен те карат по 50 000км в зависимост от модела ако са TOUGH карат по 100 000 някои се е грижил добре за колата. Друго което се сещам е ниско налягане на бензина, надявам се си сменял бензиновия филтър, и трето което се сещам е стар бензин, земи и сипи 20 лева 100 октана ако заради тая газова последните 2-3 месеца не си наливал бензин. Просто няма причина да не пали при толкова много въртене, барем при тея няколко опита не припалва ли? Пробва ли частта с даването на контакт както е писал Слави? Даваш на контакт, да чуеш бензиновата помпа как качва бензина, чакаш, изключваш, пак даваш на контакт, чакаш малко и палиш. Може и да припомпиш газта. Без включени консуматори. Може горивните ти пътища да замръзват, вода в резервоара и т.н. Някои доливат спирт в бензина да действа като антифриз, ама аз не съм пробвал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #31 Отговорено 24 Януари, 2016 Пробвах..,няколко пъти дадох на контакт, ама все тая. Възможно ли е да е някоя от бобините на свещите? Имах един сценик преди време с подобен проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #32 Отговорено 25 Януари, 2016 Щом го прави само на студено не ми се вярва, ама винаги можеш да ги замериш. Нали не ти хвърля грешки? М/у другото какви свещи сложи? http://troubleshootmyvehicle.com/honda/2.4L/how-to-test-the-honda-cop-coils-1 http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_4d.htm#158167 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #33 Отговорено 25 Януари, 2016 Мерси за линковете. Ще тествам. Иначе свещите са ngk. А относно грешките, вчера ми светна чека след мега трудното запалване, но след това изгасна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #34 Отговорено 25 Януари, 2016 (Редактирано) Имаш ли с какво да ги прочетеш? Бас хващам, че са били P0300, P0301, P0302, P0303, P0304 Misfire на някой от цилиндрите или на всички Мигаше ли чека или просто си светна? Питам, щото при мене се случваше същото, на празен ход, дори след много каране но недостатъчно загряла кола и то на ГАЗ Реших, че е някой филтър или просто газта замръзва или изпарителят не е работил добре на тея температури. На бензин ги нямах тези мизерии. Тя колата не можеше да стигне оптимална температура от тоя студ Като дигнах капака и сичкото в скреж братче.... ПП. Аз съм с NGK иридиеви. ПП Понеже в нета още хора се съмняват в бобината можеш да пробваш един тест: като запали почвай 1 по 1 да ги откачаш от буксата. Ако при откачането на някоя не усетиш осезаемо двигателя да му паднат оборотите - значи е кофти. Със същия успех може да е и инжектор. Редактирано 25 Януари, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #35 Отговорено 25 Януари, 2016 А при теб какъв се оказа проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #36 Отговорено 25 Януари, 2016 (Редактирано) Не знам, както ти казах при мене го правеше от време на време на празен ход, не при палене. Иначе карах повечко на бензин в големите студове И на повече обороти, че да загрее бързо И аз имам малко бавен старт (но с врътката с контакта го намалих), ама съм и с нов акумулатор. Клапани регулирал ли си? Дори и само на бензин да си препоръчват на 40 000 км. да се погледнат. Редактирано 25 Януари, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #37 Отговорено 25 Януари, 2016 Между другото не са! В сряда имам час за реглаж, дано се окаже от тях. Ще пиша веднага след това. Много благодаря за съдействието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #38 Отговорено 25 Януари, 2016 ПП Понеже в нета още хора се съмняват в бобината можеш да пробваш един тест: като запали почвай 1 по 1 да ги откачаш от буксата. Ако при откачането на някоя не усетиш осезаемо двигателя да му паднат оборотите - значи е кофти. Със същия успех може да е и инжектор. Това не мисля,че е ок да се прави. При мен така ми умря бобината. Да беше на ръба,но втори път не вадя кабели докато работи двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #39 Отговорено 8 Февруари, 2016 извинявам се че не пиша, но времето се стопли и проблема се реши през това време регулирах клапани и сложих газова. никакъв проблем. като застудее отново ще отворя темата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове