CLERO 8 #1 Публикувано 25 Януари, 2012 каже те ми как да реголирам долен заден.стрът бар след като го захвана на дупките на моста кадето се ловят носачите трябва така да навивам че да свивам колелата на вътре или да стягам така сякаш изкам да ги отдалеча едно от друго благодаря предваеително пп изкам да помоля.модераторите да не ми трият темата защото търсих в търаачката та дори и в гоогле и нищо не намерих благодаря от сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #2 Отговорено 25 Януари, 2012 Няма да е зле да споделиш за каква кола става въпрос все пак! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #3 Отговорено 25 Януари, 2012 какво значение има за каква кола е? предназначението е еднакво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #4 Отговорено 25 Януари, 2012 Сивик 5ген. хеч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #5 Отговорено 25 Януари, 2012 Според мене трябва да стягаш така се едно събираш колелата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #6 Отговорено 25 Януари, 2012 някои които има такава бих желал да даде мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #7 Отговорено 25 Януари, 2012 Я вземи дай една снимка да видим за какво става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #8 Отговорено 25 Януари, 2012 Най-вероятно разпънката е регулируема (тръба на резба) с накрайници. Не трябва да натягаш много, а просто леко да обереш луфта така, че стръта да не ти свива колелата, иначе ще се получи негативен ефект. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #9 Отговорено 25 Януари, 2012 Ако е такова, каквото си мисля по-добре въобще не се занимавай. Хвърлил си си парите на вятъра и от това нещо ефект няма. Ако търсиш стабилност ето това е нещото което ти трябва: Ето ти още едно, това на което пише BEAKS е твоето нещо и то не би трябвало да се регулира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #10 Отговорено 25 Януари, 2012 да същото като това БЕАКС виждал съм и други такива но са какрая с резби и гаика за реголация това щом няма явно е тчно изчислено това ме навежда на мисалта че колегата е прав че трябва да обера луфта за да подсила задния мост нали все пак тва е целта за да няма усукване или поне така мисля все пак чакам мнения на хора които са вряли и кипяли повече от ме все пак много ви благодаря колеги за експедетивните отговори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #11 Отговорено 25 Януари, 2012 За стабилност ти трябват хубави щанги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #12 Отговорено 25 Януари, 2012 мойта заводски няма стабилизиращи щанги никакви и няма каде да се захване затова си сложих предна разпънка от ВТИ и сига тази отзад и като пукне пролета спортно окачване щото не е удобно в тоя сняг да съм нисък пък ако си намеря и задна за бомбетата(разпънка)и три разпънки и окачване смятам че ще стане рамотата щото немога да намеря предна долна оначе ми се ще четири разпънки и окачване (злобен ли съм) и така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #13 Отговорено 25 Януари, 2012 Има как да се хване, Но ти трябват и долните носачи с отворите за щангите. Само с разпънки пак става, но щангата си истината. Предна не знам дали имаш, но ако нямаш само долните носачи+ щангата и готово.Задната е баси филма, ама си заслужава. На едната кола няма разпънки за сега, но след 2те щанги не мога да я позная.Та за задната- става и от англичанка. Трябва ти телоподаващо и тръба за гърнето.Сменяваш носачите, махаш задното гърне, слагаш щангата на биалетките и гледаш къде ще ти дойдат планките за щангата. Заваряваш ги и после гласиш крайното гърне. При мен го удължаваха с около 8 см. Сега е като картинг. Снимки на процеса нямам, а на тоя сняг няма да легна под колата и да ти направя. Ако се решиш пиши- комара е пред блока и ще ти я снимам.п.п. По темата- обери луфтовете на разпънката и не изменяй геометрията на окачването.п.п.2 Може и на лично- с каква сума се раздели за нея и за другите, че и аз проучвам как да стана злобен ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #14 Отговорено 25 Януари, 2012 Какво общо имат разпънките (които укрепват купето) със стабилизиращите щанги (които държат окачването) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #15 Отговорено 25 Януари, 2012 Все железа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #16 Отговорено 25 Януари, 2012 бе общо взето да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #17 Отговорено 26 Януари, 2012 колеги от скоро имам сивик 6-та генерация хеч с Д14А3 двигател и не съм гледал дали има стабилизиращи щанги отпред и одзад. Смятам да си сложа горни предна и задна разпънка, за долна задна се замислям дали да си сложа защото си мисля че с нея колата ще опира като я качвам на бордюра пред нас. Мисълта ми е следната ако нямам стабилизиращи щанги, по-добре първо тях да си взема и да ги сложа и тогава да слагам разпънките или няма да окажат голяма разлика стабилизиращите щанги? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #18 Отговорено 26 Януари, 2012 (Редактирано) Стрътбара (разпънката) ти щом е с резби, най-вероятно просто е универсален модел, предназначен да се регулира за да пасва на различни модели автомобили. Резбата не е с цел да натягаш мост(между другото сивиците до 7ген нямат мостове, това на което казваш мост - на което се държат долните носачи, май му се вика магаре) или камбъра на колата, а за да си напаснеш дължината на разпънката спрямо твоя автомобил. Нейната роля е да не позволява усукване на каросерията. П.С. Крис я обясни каква е функцията на тоя Беакс стърт, при положение че вече има сложена АСР греда. Колкото до това че ще опира колата, този Беакс от снимката подвежда. Има модели които не висят така. Ето един, който на мен ми допада: Редактирано 26 Януари, 2012 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #19 Отговорено 26 Януари, 2012 този на снимката е добре направен и не е много нисък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #20 Отговорено 26 Януари, 2012 задната долна разпънка е елементарна аз лично сам си я направих утре ще я снимам и ще я покажа но мойта е по сложна ако може така да се каже а пък,тази синята е елементарна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #21 Отговорено 27 Януари, 2012 чакаме снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #22 Отговорено 27 Януари, 2012 m.facebook.com/media/set/?set=a.268647003160279.69398.100000449452439&type=1&op=1&v&refid=17вижте снимката в фейсбук че неможах да кача че с тоя андроид не мооа се оправя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #23 Отговорено 27 Януари, 2012 pics.data.bg/categories/1/общи/3bfb80b34063a9ccfa3f2dc2c3e9de8b/img125 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #24 Отговорено 27 Януари, 2012 @ZaRRicK - Beaks са евтини копия на ASR. Ако имаш ASR SUbframe не ти трябва нищо друго (като разпънки). А този дето си показал ти, е за коли без задна щанга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #25 Отговорено 27 Януари, 2012 По нагоре някой спомена , че със задна стаб щанга щял да опира в бордюра..... Subframe се слага и за подсилване на така нареченото задно магаре,особеннно когато се слагат дебели стабилизиращи щанги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gendov 31 #26 Отговорено 27 Януари, 2012 My link в галерията ми има снимка на моята разпънка ,извинявам се ама не мога да кача снимка тук. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=13641 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #27 Отговорено 27 Януари, 2012 С тая конфигурация кат я глеам ,почти нищо не си направил .Опорна точка на един болт трудно ще постигнеш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gendov 31 #28 Отговорено 28 Януари, 2012 Само с тая разпънка не е голям ефекта, но съвкупност от задна долна + горна + стаб щанга + амортесьори ефекта е мн добър за мен,ако се лъжа ме поправете. п.п благодария за инфото колега за качване на снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #29 Отговорено 28 Януари, 2012 Според мен се е получило доста добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #30 Отговорено 17 Февруари, 2012 до колегата CLERO, колега последно какво направи с долната разпънка, на къде се натяга в посока да събира колелата на вътре или на вън (както казаха колегите без промяна на геометрията). Просто искам да знам в коя посока трябва да се навие резбата.Искам да попитам и за предната долна разпънка ли важи същия принцип, в смисъл навива се пак в посока свиване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mirchev 29 #31 Отговорено 17 Февруари, 2012 Слагай хубави амортесьори, пружини, стаб щанги, твърди тампони. Разпънките може и чак когато усетиш, че в завой нищо друго не се огъва освен купето. Няма никакъв смисъл от разпънки ако си с износени тампони, колата ти се накланя по завоите като икарус и не си с прекалено големи щанги, които да ти отпорят гредата. Единствено предна горна ще има някакъв ефект на стоково окачване. Плюса е, че като си го направиш сам не струва почти нищо и си носи радост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #32 Отговорено 17 Февруари, 2012 по окачването съм само със по-твърди пружини. щанги и разпънки нямам никакви и започвам малко по малко да слагам, на скоро пристигнаха предна горна разпънка и задна стабилизираща щанга от ВТИ които ще бъдат монтирани скоро. Гледам просто че разпънките са по-ефтини и за това. По принцип следващата стъпка ще е да си намеря предна стабилизираща щанга с носачите. Тампоните за сега са добре, колата и така си се държи добре в завоите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове