Jump to content
CLERO

въпрос за долна разпънка

Recommended Posts

каже те ми как да реголирам долен заден.стрът бар след като го захвана на дупките на моста кадето се ловят носачите трябва така да навивам че да свивам колелата на вътре или да стягам така сякаш изкам да ги отдалеча едно от друго благодаря предваеително пп изкам да помоля.модераторите да не ми трият темата защото търсих в търаачката та дори и в гоогле и нищо не намерих благодаря от сега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е зле да споделиш за каква кола става въпрос все пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво значение има за каква кола е? предназначението е еднакво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 5ген. хеч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене трябва да стягаш така се едно събираш колелата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои които има такава бих желал да даде мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я вземи дай една снимка да видим за какво става въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно разпънката е регулируема (тръба на резба) с накрайници. Не трябва да натягаш много, а просто леко да обереш луфта така, че стръта да не ти свива колелата, иначе ще се получи негативен ефект.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е такова, каквото си мисля по-добре въобще не се занимавай. Хвърлил си си парите на вятъра и от това нещо ефект няма. Ако търсиш стабилност ето това е нещото което ти трябва:

 

Публикувано изображение

 

Ето ти още едно, това на което пише BEAKS е твоето нещо и то не би трябвало да се регулира.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да същото като това БЕАКС виждал съм и други такива но са какрая с резби и гаика за реголация това щом няма явно е тчно изчислено това ме навежда на мисалта че колегата е прав че трябва да обера луфта за да подсила задния мост нали все пак тва е целта за да няма усукване или поне така мисля все пак чакам мнения на хора които са вряли и кипяли повече от ме все пак много ви благодаря колеги за експедетивните отговори ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стабилност ти трябват хубави щанги ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта заводски няма стабилизиращи щанги никакви и няма каде да се захване затова си сложих предна разпънка от ВТИ и сига тази отзад и като пукне пролета спортно окачване щото не е удобно в тоя сняг да съм нисък пък ако си намеря и задна за бомбетата(разпънка)и три разпънки и окачване смятам че ще стане рамотата щото немога да намеря предна долна оначе ми се ще четири разпънки и окачване :) (злобен ли съм) :D и така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има как да се хване, Но ти трябват и долните носачи с отворите за щангите. Само с разпънки пак става, но щангата си истината. :cool: Предна не знам дали имаш, но ако нямаш само долните носачи+ щангата и готово.Задната е баси филма, ама си заслужава. На едната кола няма разпънки за сега, но след 2те щанги не мога да я позная.Та за задната- става и от англичанка. Трябва ти телоподаващо и тръба за гърнето.Сменяваш носачите, махаш задното гърне, слагаш щангата на биалетките и гледаш къде ще ти дойдат планките за щангата. Заваряваш ги и после гласиш крайното гърне. При мен го удължаваха с около 8 см. Сега е като картинг. Снимки на процеса нямам, а на тоя сняг няма да легна под колата и да ти направя. Ако се решиш пиши- комара е пред блока и ще ти я снимам.п.п. По темата- обери луфтовете на разпънката и не изменяй геометрията на окачването.п.п.2 Може и на лично- с каква сума се раздели за нея и за другите, че и аз проучвам как да стана злобен :D ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо имат разпънките (които укрепват купето) със стабилизиращите щанги (които държат окачването) ? :blink::huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все железа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе общо взето да

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги от скоро имам сивик 6-та генерация хеч с Д14А3 двигател и не съм гледал дали има стабилизиращи щанги отпред и одзад. Смятам да си сложа горни предна и задна разпънка, за долна задна се замислям дали да си сложа защото си мисля че с нея колата ще опира като я качвам на бордюра пред нас. Мисълта ми е следната ако нямам стабилизиращи щанги, по-добре първо тях да си взема и да ги сложа и тогава да слагам разпънките или няма да окажат голяма разлика стабилизиращите щанги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрътбара (разпънката) ти щом е с резби, най-вероятно просто е универсален модел, предназначен да се регулира за да пасва на различни модели автомобили. Резбата не е с цел да натягаш мост(между другото сивиците до 7ген нямат мостове, това на което казваш мост - на което се държат долните носачи, май му се вика магаре) или камбъра на колата, а за да си напаснеш дължината на разпънката спрямо твоя автомобил. Нейната роля е да не позволява усукване на каросерията.

 

П.С. Крис я обясни каква е функцията на тоя Беакс стърт, при положение че вече има сложена АСР греда. Колкото до това че ще опира колата, този Беакс от снимката подвежда. Има модели които не висят така. Ето един, който на мен ми допада:

Публикувано изображение

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този на снимката е добре направен и не е много нисък :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

задната долна разпънка е елементарна аз лично сам си я направих утре ще я снимам и ще я покажа но мойта е по сложна ако може така да се каже а пък,тази синята е елементарна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакаме снимки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

m.facebook.com/media/set/?set=a.268647003160279.69398.100000449452439&type=1&op=1&v&refid=17вижте снимката в фейсбук че неможах да кача че с тоя андроид не мооа се оправя:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pics.data.bg/categories/1/общи/3bfb80b34063a9ccfa3f2dc2c3e9de8b/img125

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ZaRRicK - Beaks са евтини копия на ASR. Ако имаш ASR SUbframe не ти трябва нищо друго (като разпънки). А този дето си показал ти, е за коли без задна щанга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По нагоре някой спомена , че със задна стаб щанга щял да опира в бордюра..... :lol: Subframe се слага и за подсилване на така нареченото задно магаре,особеннно когато се слагат дебели стабилизиращи щанги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

My link

:rolleyes:в галерията ми има снимка на моята разпънка ,извинявам се ама не мога да кача снимка тук.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=13641

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая конфигурация кат я глеам ,почти нищо не си направил .Опорна точка на един болт трудно ще постигнеш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с тая разпънка не е голям ефекта, но съвкупност от задна долна + горна + стаб щанга + амортесьори ефекта е мн добър за мен,ако се лъжа ме поправете. п.п благодария за инфото колега за качване на снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се е получило доста добре;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колегата CLERO, колега последно какво направи с долната разпънка, на къде се натяга в посока да събира колелата на вътре или на вън (както казаха колегите без промяна на геометрията). Просто искам да знам в коя посока трябва да се навие резбата.Искам да попитам и за предната долна разпънка ли важи същия принцип, в смисъл навива се пак в посока свиване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай хубави амортесьори, пружини, стаб щанги, твърди тампони. Разпънките може и чак когато усетиш, че в завой нищо друго не се огъва освен купето. Няма никакъв смисъл от разпънки ако си с износени тампони, колата ти се накланя по завоите като икарус и не си с прекалено големи щанги, които да ти отпорят гредата. Единствено предна горна ще има някакъв ефект на стоково окачване. Плюса е, че като си го направиш сам не струва почти нищо и си носи радост :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по окачването съм само със по-твърди пружини. щанги и разпънки нямам никакви и започвам малко по малко да слагам, на скоро пристигнаха предна горна разпънка и задна стабилизираща щанга от ВТИ които ще бъдат монтирани скоро. Гледам просто че разпънките са по-ефтини и за това. По принцип следващата стъпка ще е да си намеря предна стабилизираща щанга с носачите. Тампоните за сега са добре, колата и така си се държи добре в завоите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...