Jump to content
nanizealot

Мнения за Hr-V

Recommended Posts

Честито и от мен много без аварийни км.Помежду другото с коя програма се виждат реалните км ?Те записват ли се в ECU то на HRV

Редактирано от Dragi4
Не цитирайте предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post='1057300250']

[quote name='Markony' timestamp='1344604322'

Няма такава програма.Дори на новите автомобили с 3-4 места за записване на километража се знаят всички тайни.

Редактирано от Dragi4
Не цитирайте предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде честито и от мен.Като свършиш с катаджиите,мини прз сервиза да я закачим на компа,че това 90к километра не е вярно...не че е от значение де :)

Благодаря, вече направих към 600 км, даже успях да я вкарам в рядка кал. Много приятно усещане... А къде е сервиза ти? Ще дойда в първия момент, в който имам възможност!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

От доста време съм хвърлил око на HRV-то, но поради липса на финансови средства изчаквах удобния момент за придобивката му. Прочетох повечето коментари във форума за този модел и определено мога да кажа, че съм очарован защото търся нещо повече от лека кола и по-малко от джип :)

 

Това което ме интересува е HRV-то е следното:

 

- колко излиза като сума първоначалното обслужване

 

- четох някъде, че катализатора е много скъп. Интересува ме може ли да се премахне и да се кара без него или трябва да се търси нов.

 

Последното, което ме интересува и което може би го пише някъде е какво трябва да се гледа при покупката на такава машинка, говорим за 4x4 с 4 врати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300 лв. ти е минимума,за към 1000 лв ще я направиш цвете,добави 800 лв за 4 еднакви гуми.За избора ...то няма кой знае какъв избор.3-4 коли са накръст по обявите.Обиколи ги всичките и си избери едната.Пробвай я задължително на ход по асвалт и малко влез на черно/трева.Не трябва нищо да вие,скърца,трака,хлопа.Прочети темите за задния мост и виж как се изпробва.Пусни климатика,огледай за течове на масло.Всички са измити перфектно,но бръкни с ръка там където не се вижда ,примерно под пълнителния колектор-там водоструйката не може да стигне.Погледни под уплътненията на задните калници.Те са нещо като мини-веждички.Под тях обикновенно е ръждясало,но гледай поне да не е изгнило.Легни под колата.Нямаш нужда от крик.Погледни за удари по картер,скоростна кутия,заден дефернциал,щит на резервоара,кардан,тръба на гърнето под кардана.Носи фенерче.Ръждата отдолу по купето е нещо нормално-да не те притеснява,отстранява се лесно.Фабрично ,почти няма антикор.Огледай състояние на радиаторите през предната решетка.Не трябва да има следи от удари,а там винаги си личи.Провери дали огледалата се прибират от копчето до ел стъклата.Вътре в колата ,на контакт светват всички лампи,след запалване угасват всички.Задължително виж дали светят чека,еърбега и абс-а.Ако не светнат на контакт са "изгорели крушките "умишлено.ДВигателя при затворени врати и стъкла не се чува буквално.На топло и на студено.Студен пали на 1200-1500 оборота и след 3 мин си на 750.Това е късата версия.За дългата...приятел с Хонда заедно с теб или колега-майстор ,дето е виждал и пипвал Хонда.Километража да не те интересува.Желателно е да имаш 2/3 ключа и дистанционно на Хонда.КОлата има имобилайзер.След сделка ,задължително при ключар да изтрие старите ключове от компа.Това е засега .На път си да се разделиш с 7-8к лева.За всяка дреболия хленчи за поне 3-цифрена сума надолу."Знаеш ли колко са скъпи частите на Хонда"обикновенно минава....Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300 лв. ти е минимума,за към 1000 лв ще я направиш цвете,добави 800 лв за 4 еднакви гуми.За избора ...то няма кой знае какъв избор.3-4 коли са накръст по обявите.Обиколи ги всичките и си избери едната.Пробвай я задължително на ход по асвалт и малко влез на черно/трева.Не трябва нищо да вие,скърца,трака,хлопа.Прочети темите за задния мост и виж как се изпробва.Пусни климатика,огледай за течове на масло.Всички са измити перфектно,но бръкни с ръка там където не се вижда ,примерно под пълнителния колектор-там водоструйката не може да стигне.Погледни под уплътненията на задните калници.Те са нещо като мини-веждички.Под тях обикновенно е ръждясало,но гледай поне да не е изгнило.Легни под колата.Нямаш нужда от крик.Погледни за удари по картер,скоростна кутия,заден дефернциал,щит на резервоара,кардан,тръба на гърнето под кардана.Носи фенерче.Ръждата отдолу по купето е нещо нормално-да не те притеснява,отстранява се лесно.Фабрично ,почти няма антикор.Огледай състояние на радиаторите през предната решетка.Не трябва да има следи от удари,а там винаги си личи.Провери дали огледалата се прибират от копчето до ел стъклата.Вътре в колата ,на контакт светват всички лампи,след запалване угасват всички.Задължително виж дали светят чека,еърбега и абс-а.Ако не светнат на контакт са "изгорели крушките "умишлено.ДВигателя при затворени врати и стъкла не се чува буквално.На топло и на студено.Студен пали на 1200-1500 оборота и след 3 мин си на 750.Това е късата версия.За дългата...приятел с Хонда заедно с теб или колега-майстор ,дето е виждал и пипвал Хонда.Километража да не те интересува.Желателно е да имаш 2/3 ключа и дистанционно на Хонда.КОлата има имобилайзер.След сделка ,задължително при ключар да изтрие старите ключове от компа.Това е засега .На път си да се разделиш с 7-8к лева.За всяка дреболия хленчи за поне 3-цифрена сума надолу."Знаеш ли колко са скъпи частите на Хонда"обикновенно минава....Успех с покупката!

Много добре си го написал, и съм съгласен с теб!Обаче, ако колегата следва стъпка по стъпка написаното, никога няма да си купи кола на старо ,а направо да отива и взима една нова :D!Моето мнение е ,че за кола на старо най важното нещо е, да са и здрави ламарините /да е без удари и гнилочи/ -всичко друго се оправя, кое с малко средства ,кое с повечко - ама въпрос на разбиране! Успех в избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, много благодаря за съвета, Колега!Не разбирам много от коли, но определено ако си харесам нещо ще потърся и помощ от някой разбирач, може и във форума да потърся някой, който кара Хонда и разбира от тези машинки, че нямам приятели Хондаджии :)При всички случаи ще си търся четриврата хондичка. В този ред на мисли искам да попитам всички ли четриврати са 4*4 и защо "след сделка ,задължително при ключар да изтрие старите ключове от компа" ??

300 лв. ти е минимума,за към 1000 лв ще я направиш цвете,добави 800 лв за 4 еднакви гуми.За избора ...то няма кой знае какъв избор.3-4 коли са накръст по обявите.Обиколи ги всичките и си избери едната.Пробвай я задължително на ход по асвалт и малко влез на черно/трева.Не трябва нищо да вие,скърца,трака,хлопа.Прочети темите за задния мост и виж как се изпробва.Пусни климатика,огледай за течове на масло.Всички са измити перфектно,но бръкни с ръка там където не се вижда ,примерно под пълнителния колектор-там водоструйката не може да стигне.Погледни под уплътненията на задните калници.Те са нещо като мини-веждички.Под тях обикновенно е ръждясало,но гледай поне да не е изгнило.Легни под колата.Нямаш нужда от крик.Погледни за удари по картер,скоростна кутия,заден дефернциал,щит на резервоара,кардан,тръба на гърнето под кардана.Носи фенерче.Ръждата отдолу по купето е нещо нормално-да не те притеснява,отстранява се лесно.Фабрично ,почти няма антикор.Огледай състояние на радиаторите през предната решетка.Не трябва да има следи от удари,а там винаги си личи.Провери дали огледалата се прибират от копчето до ел стъклата.Вътре в колата ,на контакт светват всички лампи,след запалване угасват всички.Задължително виж дали светят чека,еърбега и абс-а.Ако не светнат на контакт са "изгорели крушките "умишлено.ДВигателя при затворени врати и стъкла не се чува буквално.На топло и на студено.Студен пали на 1200-1500 оборота и след 3 мин си на 750.Това е късата версия.За дългата...приятел с Хонда заедно с теб или колега-майстор ,дето е виждал и пипвал Хонда.Километража да не те интересува.Желателно е да имаш 2/3 ключа и дистанционно на Хонда.КОлата има имобилайзер.След сделка ,задължително при ключар да изтрие старите ключове от компа.Това е засега .На път си да се разделиш с 7-8к лева.За всяка дреболия хленчи за поне 3-цифрена сума надолу."Знаеш ли колко са скъпи частите на Хонда"обикновенно минава....Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, много благодаря за съвета, Колега!

Не разбирам много от коли, но определено ако си харесам нещо ще потърся и помощ от някой разбирач, може и във форума да потърся някой, който кара Хонда и разбира от тези машинки, че нямам приятели Хондаджии :)

При всички случаи ще си търся четриврата хондичка. В този ред на мисли искам да попитам всички ли четриврати са 4*4 и защо "след сделка ,задължително при ключар да изтрие старите ключове от компа" ??

 

Да ти изтрият ключовете от компа, защото ако "случайно" има останал някой ключ в джамбазина да му остане да си го сложи в рамка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес заковах 5000 км.Равносметката е 9,5/100 извънградско на газ 110-130км/ч без климатик.Долях 500 грама масло,което мисля че е добре за кола на 200к километра.Не виждам какво повече мога да направя по разхода освен да намаля гумите и да не изпреварвам.Ама второто е трудно......Свещите са леко кафеникави,клонящи към бяло,динамиката е перфектна,няма чекове и други лампи,освен резервата...Започвам малко по малко обезшумяване и аудио.Липсва ми 6-та скорост :(

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много на хората тук за съветите. Вземах една ХРВ ВТЕК на 130хил. км нов внос от Италия и засега изглежда читава. Тия дни ще я закарам на майстор да я обслужат. Впечатления: В сравнение с лека кола малко се клатушка наляво надясно, нормално, все пак е по-висока. Подрусва си през дупки- долу горе като стария ми голф 3 докато беше в добро състояние окачването му. Сега ще потърся джанти 15ки и ще взема малко по-големи зимни гуми от стандартните- 205/70-15. С тях мисля че ще вози по-меко и по-няма да ме е страх че ще надера джантите в бордюрите. Малко не мога да му свикна с габаритите при паркиране. Не може да се види ръба на предния капак от шофьорската позиция. За отзаде е много зле положението, само в страничните огледала мога да се ориентирам на каква дистанция съм. Задния прозорец е високо и не се вижда капака на задната кола. Мисля да сложа камера над номера и дисплейче някъде по таблото, ще видим къде. Като потеглям не става да тръгна само на полусъединител- трябва да се подаде и малко газ. Мотора е мъничък и няма въртящ момент явно. Скоростите са малко късички и някой път ги прескачам- първа-трета-пета и си карам с 60 в града. Динамиката ми се струва много добра. Извънградско се изпреварва лесно, набира добре. Максимална скорост на магистрала качих 185 , а оборотите бяха на 5та между 6 и 7. Разход София-Варна- 7.3 95 бензин със скорост към 90 на път и към 120 на магистрала с леки настъпванки отвреме навреме. Малко ти надува главата като се кара с 130-140. Отзаде багажника си е доста просторен. Наклона на задните седалки варира и може да избираш повече място в купето отзад или в багажника. Резерваната гума я махам, заедно с пластмасата и слагам един спрей за спукани гуми. Отдолу на мястото на гумата наредих кутия с инструменти, пожарогасители, аптечки и други подобни боклуци. Мисля да слагам газово -малка бутилчица между задния мост и бронята отдолу. Доколкото разбрах задъжлително трябва да има омаслител и е желателно автоматично да минава на бензин над определени обороти. Имаше една шупла на стъклото от камъче- оправих я днеска за 30лв. Трябва да видя къде във Варна перат хубаво тапицеря малко да я освежа. Седалката е малко неудобна като позиция и също и че волана не може да се регулира по дължина, но не е болка за умиране. Не е много маневрена ми се струва- в смисъл че не може да направи много остър завой-недозавива. Май се чува малко трополене отзаде като включва задното- ще сменя маслото да видим. На офроуд я пробвах- изкачва големи баирчета и мина през една разорана нива без да се затрудни. Климатика малко слабичко духа студено- ще видя лятото ако трябва да допълня малко фреон. Има разни дребни неща, примерно пръскалките се чува мотора а пък не пръска и фаровете не се регулират от копчето ама ще ги погледне майстора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговарям подред:1.Чудесен избор2.Не на 130к километра..ще разбереш по-късно защо3.Не трябва дас е клатушка много..може да са амортисьори...ще сравниш с друго Харви4.Подрусва доста и с 15-ки5.За бордюрите не се страхувай....тва си е от шофьорлъка не от джантите.Повечето 15-ки маркови са с предпазен борд за лети джанти.6.Паркирането не ти е проблем.Внимавай с левия завой,че предната лява колонка не е като на колите и малко пречи..да не отнесеш някой пешеходец.7.Махни облегалките за главите на задните седалки.8.Камерата няма смисъл,само ще се набуташ кинти.9. Чудесен разход,над 140 не препоръчвам да се кара.10.Омаслител няма нужда да се слага.11.Климатика е перфектен,смени си филтъра под жабката.Цяла зима си имаш забавление :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е за вярване и не че има значение, обаче колата е имала само един собственик-пенсионер 41 набор. На негово име беше италианския талон дето го занесох в кат. Имам сервизна книжка с неговото име с периодичните прегледи, гаранционна книжка на негово име с удължена гаранцията 3+2 две години и около 15 фактури от същия сервиз за смяна на консумативи и части през годините. Незнам дали на църква я е возил бабата, обаче следите от употреба са по задната дясна седалка- предполагам че я е било страх да се вози отзаде, а за дръпки по сфетофарите да не говорим. Отдолу гледах обстойно с фенерче- няма и една драскотина. За 9 години не си е сменил оригиналната HR-V платняна стелка на шофьорското място и от петата на дясната му обувка стелката се е пробила, че и е пробил и мокета отдолу.

Чудех се с какъв матерял да облицовам ламарината на мястото под резервната гума-хем за шумоизолция, хем да не дрънкат багажериите дето са вътре. Накрая вземах за 5лв един квадратен метър шумоизолираща подложка за ламинат 3мм с алуминиво фолио. Залепих я с двойнозалепващо и я затиснах и с крика и пасна точно. Не съм излизал на магистрала да видя дали след каране с 140 ушите ми пак ще са като след дискотека, обаче има логика да намали малко шума. Ето снимка:Публикувано изображение

Редактирано от vesko1234

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Още една идея за тунинг. Подлакътника е 18лв. Понеже не ми се дупчеше средната конзола купих 1 метър ластик от кинкалерия и планки и самонарязващи за да го хвана към подлакътника.. Вътре може да си слагаш разни неща и не пречи на ръчната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес заковах 5000 км.Равносметката е 9,5/100 извънградско на газ 110-130км/ч без климатик.Долях 500 грама масло,което мисля че е добре за кола на 200к километра.Не виждам какво повече мога да направя по разхода освен да намаля гумите и да не изпреварвам.Ама второто е трудно......Свещите са леко кафеникави,клонящи към бяло,динамиката е перфектна,няма чекове и други лампи,освен резервата...Започвам малко по малко обезшумяване и аудио.Липсва ми 6-та скорост :(

Липсва ми 6-та и на мен - определено. Тия високи обороти не ми харесват хич. Масло долях и на мойта (не знам колко). Свещите ми бяха чисто бели като ги смених, сега съм карал към 500-600 км и трябва да видя пак в какво състояние са. Интересно ми е да видя къде ще сложиш отзад озвучение? Аз разглобих едната кора и място не открих.. ако имаш идеи - давай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за покупката,колега.Дано не ти създава грижи.По едно време и аз се бях зарибил да си взема такова,главно за риболов и излети сред природата.Може да разкарам сеата на жената и да я оборудвам с такова...хем повече хонди в семействто,хем за риба да има с какво да се ходи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и аз съм си харесал харвито живея в Лондон и тук цената не им е голяма , интересувам дали има начин за обръщане на волана и дали си струва ?

Редактирано от светляко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се вкарвай в приключения!Най-евтиното Харви в AutoTrader uk е 950 паунда. За да стигне до БГ номера още около 800.Най-евтиното в Мобиле.БГ е 6000 лв. Сложи части и работа, които никак не са малко, и я спечелил 500 лв., я не.А ако колата е за теб, като направиш някоя хилядарка в мили, изобщо няма да ти е проблем десния волан в Европа :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ли да се нарева?Сифтосах Харвито днес.Както си карах културно един чичко много бързаше и беше твърдо решен да ме накара да се прибера от ляво платно,за да мине.Молбите му бяха съпроводени с дълги и клаксон.Нямах никакъв шанс да му направя път ,нито пък имах желание и все пак на първата дупка м/у тировете го пуснах.До тук стандартна схема...на всеки се е случвало.Екшъна почна ,когато чичкото реши да ме избута от пътя.Удари ме в кланика...бяхме с 80-90 някъде.ДОкато се окопитя бях в с двете колела извън пътя ,но удържах колата и го избутах обратно.И се почна...Ситроен Ксантия Турбодизел.Дръпна ми с около 200 метра и реши че се е спасил.Вкарах оборотомера в лютеницата и докато звънях на 112 го застигнах.Почна една гонка....опитах се да го завъртя с върха на бронята,но Ситроена държеше.Видя ,че няма да се измкне и успя да се шмугне в насрещното,където го зарязах ,защото щеше да стане касапница.Та държи Харвито на такива екшъни.Разминах се само с смачкан ляв калник и малко ожулена броня.Още съм с летните гуми и съм доволен от дръпката.За пръв път му вадя буталата..както се казва.Утре ще подавам жалби,че днес ми е много адреналина.Имам му номера и имената на хубостника вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еба го! И аз съм имал подобен екшън.

Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съболезнования!п.п.Е затва хората имат видеорегистратори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съболезнования!п.п.Е затва хората имат видеорегистратори.

Някои и бухалка си имаме ... Нямам думи просто... Редактирано от Dragijev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лапето днес писало в КАТ,че аз съм го ударил,добре че имам свидетели.Добрата новина ,че вече имам името и адреса му.Ще мина през машината на прокуратурата ,само и само да му вземат книжката завинаги...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лапето днес писало в КАТ,че аз съм го ударил,добре че имам свидетели.Добрата новина ,че вече имам името и адреса му.Ще мина през машината на прокуратурата ,само и само да му вземат книжката завинаги...

Дано успееш да се пребориш! Пиши как се развиват нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сложихте ли вече зимните гуми?Ако някой е купувал нов комплект за HR-V (195/70/R15) скоро, ще се радвам да сподели опит с марки, цени и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, миналата зима купувах гумите. Взех Barum Polaris 4 броя, размер 195/65/15... Цената им беше около 100-10 лв бройката до колкото помня. Останах много доволен миналата зима от тях. Като цена- качество ги препоръчвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех йокохама 205/70-15 http://store.emk-33....-70r15-96t.htmlБлизо двеста лева са с монтажа. По ревютата ги дават да се държат перфектно на сняг, лед, мокро и прочие, издръжливи били. Единствено са малко шумни заради формата на грайфера, но за сметка на това по-мязаш на нещо като джип с тях. Този размер по принцип го дават за ЦРВ да се карат на 1.8. ХРВ-то е с 200 кила по-леко, издух на 1.6, возията сега е перфектна. Дигнаха колата с към сантиметър. Бях се насочил към други, ама избора не е много голям за този размер.

Редактирано от vesko1234

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско мога ли да те попитам защо са ти гуми 205/70/15 , повечето шофьори знаят че по тънките гуми се държат по добре в снега например 195/70/15 или 195/65/15 за да свалиш малко и от цената а височина няма да загубиш кои знае колко . :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мислех за 215/70-15, ама щеше да е вече прекалено :) Ако покараш зимата из улиците на Варна ще можеш да предположиш защо са ми. От хонда не са знаели че ще имаме такъв кавал за кмет. С по-широка гума и по-голям балон може да се кара на по-ниско налягане без да рискуваш да се пререже гумата в някоя голяма дупка. Освен това по-добре катери бордюри, по-висока я прави колата и по-ми харесва визията специално на мене. Знам че може да ми влоши леко спирането на сняг и да ми качи леко разхода и са по-скъпи но не ми е фатално. Друго предимство е че скоростите станаха по-дълги, заради по-големия диаметър на гумата и че на магистрала при 120 ще си на по-ниско обороти и съответно по-малко гюрлотия от двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да попитам дали има някакви проблеми с дефенициала на харвито ако му сложа вериги само одпред или ще трябва и одзад да се слагат :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с бая зор се сдобих с нови Bridgestone blizzak LM18 195/70/15 . 160 кинта парчето , мисля обаче че и 195/65 не би сбъркало много колата , единствено минималната промяна в скоростомера .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да попитам дали има някакви проблеми с дефенициала на харвито ако му сложа вериги само одпред или ще трябва и одзад да се слагат :unsure:/>

Интересен въпрос!Не бях се замислял.Теоретично ти трябва сцепление отпред.Ако загубиш предния мост тогава ти трябва задния.Дефакто кво трябва да стане,че да въртиш вериги отпред..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сложихте ли вече зимните гуми?Ако някой е купувал нов комплект за HR-V (195/70/R15) скоро, ще се радвам да сподели опит с марки, цени и т.н.

Колебая се м/у Barum и Continental с размери 195/70/15. Имат около 30 лв на брой разлика и по-евтиният вариант ми излиза около 145 лв на гума. Ако вземеш гуми - пиши да видим с какво си се обул.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички нови собственици,ощетени от джамбазите:Стандартна М12 дължина на резбата 22мм.Тел дебела 10мм.Диаметър външен 50мм.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Това за какво е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми кука,шегел,теглич...не знам как се казва точно,ама с него се дърпа Харвито.Завива се в предната броня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми кука,шегел,теглич...не знам как се казва точно,ама с него се дърпа Харвито.Завива се в предната броня.

И при мен установих, че липсва. Пък то и крик нямам, и ключ за гумите ... само някакво малко като кука в едно калъвче и резервната патерица :)Та в тоя ред на мисли, от къде да търся крик и трябва ли да е оригинален?!? Аз се чудя за някой бусов крик дали няма да ми свърши работа ?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това все пак не е 3 тона джип, а лека кола с високо окачване :) Всеки обикновен крик ти върши работа, ако ще от голф 2 да е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно щото е с високо окачване, не може всеки крик да я вдигне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...