Jump to content
rollin

Силов тунинг на Х23 помощ !

Recommended Posts

Точно това ти трябва :thumbs1:/> :thumbs1:/> :thumbs1:/> И клипа е много добър,за колегите които ще го правят ;)/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе стига с това портване на маслени помпи:) или се взема нова помпа или се ревизира старата помпа.ако е работила много помпата и е износена колкото и както да я портвате няма да има ефект.

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яжка....майко,майко..ти на колко ракий си ве...........къде видя портане на помпи и т.н. :lol:/>

Редактирано от jivaka
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малииии на много бях:) хаха

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батки,според вас ще удържи ли 75 шота нитро (мокро) ОЕМ екседи-то.... и бензиновата помпа сигурно ще трябва да се смени с такава с по-голям дебит ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не го пускаш преди 5000, ще удържи. Стейдж 1 ограник на ексейди държи 350 whp близо 2 години

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-много на първа след 3500 об. да види целата газ...ама ще видим дали няма да се тръгне първо от 50 шот...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото те разбирам не е 1-во ниво ексидито или??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не,обикновено стандартно е....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам до 2-3 седмици ще поръчам универсален нитро кит от ибей и след като го монтирам ще пиша отзиви. Идва с 3 размера дюзи 55,65 и 75 к.с. За сега ще се кара с най-малките, да видим как ще го понесе мотора и съединителя.Помпата не би трябвало да има ядове....ps. приемам всякакви съвети от хора дето са карали/слагали нитро....

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко кг.е бутилката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 lbs или 4.5 кг. Днес почнах с монтирането,намерих удобно място в багажника и пуснах линията отдолу и прокарах тоците през firewall-a. Тия дни ще дигам колата да пристягам нитро линията и ще се дава газзззззз :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удобно ли е да направиш 1 клип съчетаващ два старта онборд видео - един без нитро и един със, за да добият колегите представа за ефекта :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде ще пълниш Н2О и за колко пари си намерил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Клипчета ще има.А разликата ще е доста голяма,сега карам на +3.5 аванс,а с нитрото ще го върна с 3* от стоковия,т.е -7.5* от сегашния. Т.е в атмосферен режим колата ще е спрела много хаха . пс. Живко, имам 2 места за сега,ако имаш някакви оферти или предположения-може да драснеш 1 лично :)/>пс2. бутилката още е празна,но като всичко е инсталирано ще и дойде времето и на нея :)/>

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска монтирах всичко,остана само да напълня бутилката и да настроя фуел джетовете колко коня/гориво да пръскат.Грубо време за монтаж от сам човек-8 ч. Ако има стенд или канал времето ще е 5-6 ч.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първото даване на газ е факт.Много приятно дърпа на 55 шот.Ама май е малко богата 11.2-6 държи... ще се настройва тея дни и с по-големите дюзи :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Още малко инфо с 55 шот: 0-60 mph 5.4s. 0-120 km/h 7.8s. 0-140 km/h 10.1s. Това с някакъв базов старт от 1500 оборота. Ще трябват яки гуми то се е видело(не ми се мисли с като се оправят смесите и се увеличи шота къв ще е wheel spina)

Редактирано от murdera
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браро, браво, другия път ако може снимай клипче :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно,ама старта е много базов и лош,смяната също,даже е по лек баир :) Преди малко направих 1 рън на един малък сух участък с 65 шот...смесите бяха 12.1-2(още е леко богата) и ефекта е УАУ... 3000 об на 3та и кат дам целата газ-колата пощурява.Ще направя едно хубаво клипче,най накрая с 75 шот и идеални смеси(12.5) + времето да е по-добро,че много върти гуми пущинака ....

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано не съм много OFF, само като идея да дам, защо не си направиш един чип 512 с 2бин-а един без и един с нитро, които да се превключват при включена и активна нитро система ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя колата се кара само за драг.иначе имам един чип със старите настройки,ако някой иска да караме без да пускам нитрото.Реално махам едния и слагам другия-10 сек работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и обещаните клипчета:0-170 65 shot доста богата:http://vbox7.com/play:065dc3bd9a0-100 6.3с.0-120 8.01с.0-140 10.05с.0-160 13.01 с.50-180 75 шот:http://vbox7.com/play:01b6efb02dСъс 75цата върти многоооо на 2ра... на 1ва не съм и пробвал. 0-160 с хубава гума ще падне под 12с. с големия шот.... Живот и здраве да е здрав мотора ще видим какво време ще даде на 400м....

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво мислите за стедйж 1 валове...дали ще и се отрази добре докато пръскам нитро с върнатия аванс или ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 коня шот ;):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Над 75 не отивам....ноу уейпс. а за някакъв всмукател марков кво ще кажете...

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОТ каквото прочетох колата има сила;) и не и трябва засега още - иска сцепление за да може да се кара и да е конкурентна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пораздвижим малко темата :)

Малко подобрения по главата

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко, айде вдигни темата колата е мапната вече... Обясни малко за вървежа, че на мен ми се стори слаба като я мапихме ама май съм се объркал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре да я кара на кондофрей и ще се види :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам гуми за даване на газ... сега първа и втора ги прескача...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно клипче макар, че хич не е хубаво да давам газ, че вчера ми се прецака 4ВС-а и колата на висока скорост е почти неуправляема...С едната ръка държа телефона и волана за това ни старт се получи ни нищо ама нали бях обещал... :)http://www.youtube.com/watch?v=n_ZpRR8WAhM&feature=youtu.be

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре е .... мисли за полу-сликове иначе ......пс. каква е тая кутия ...доста къса 2ра има?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

M2F5 която заводски е с 4.062 файнъл, ама аз и сложих 4.266 и 5-та предавка от Х23 кутия за икономия на магистралата :)Общо взето Хибридна кутия понеже за да се сложи 5-тата предавка се шлайфа самата зъбчатка и и се правят нови канали за смазването.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля да поръчам по-големи дюзи за спреляка... 85,95 и 105 шот.... как ще го понесе мотора според вас>?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен от 100 почва риска вече;):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че не си струва, най малкото не гониш нито времена нито нищо, няма смисъл да я чупиш назорлен, така поне си върви здраво колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...