Jump to content
rollin

Силов тунинг на Х23 помощ !

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Мда, това не ми беше дошло като идея... ще взема да се поразгледам дали не се продават някъде биели от Х22 макар и 1-2 само от някой счупен мотор понеже аз имам поне 2 читави :)пп... верно че така ще стане... май о тоя вариант нема го бъде тц тц ...

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставяй я на 9,3:1 и сложи една t04e 50 trim на 0.5 бара...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е колата за всеки ден и ме мога да си позволя да я карам с турбо :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава нз....най-лесно е да свалиш 0.7-0.8мм от тая глава да докараш до 10:1 и затваряш мотора... Ще върви добре предполагам..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щеше да върви със стоковите валове, ама не и със скънковете... те си плачат за сгъстяване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е ако поръчаш от ибей(да речем) бутала и сегменти от х22а1 няма ли да стане работата...http://www.ebay.com/itm/93-96-Honda-Prelude-Vtec-2-2L-H22A1-Pistons-with-Rings-/270552897879?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3efe359957&vxp=mtr#ht_3051wt_1058

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с бутала става но блоковете и буталата ни са с 2 стандарта А и БНито знам моя блок кой стандарт е нито тея бутала пише кой са и си е чист късмет да са същите...Е тука е малко по подробно описан проблема с буталатаhttp://preludebg.clan.su/forum/12-386-1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% ли си сигурен,че ако са разменени А бутала и Б блок(или обратното),че няма да станат... защото никъде до сега по сайтове/магазини не съм видял да дават тея спецификации,видях че разликата в големината е незначително малка и предвид хлабините,които се допускат....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами трябва да има определена хлабина... ако е по малка от допустимото би било предпоставка за задиране и всичко ще стане компот, а ако стане прекалено голяма хлабината трябва да си търся спонсор за масло :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете: колата е около 10,5-10,6:1 сгъстяване(може и една идея по-малко), утре ще почва да се слага мотора и при паленето/разработването какво бихте избрали: 95 и стоковия комп. , делкото за аванса както си е стандартно или чипнато П28 и аванс от делкото(до 4градуса макс може да се даде) или аванс+оригиналния комп и евентуално дали ще трябва 100 октана.... че в УСА дават за 0.25мм свалена глава да се дава 1 градус аванс.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега малко снимков материалскунк2 и сток х22-на снимкитеhttp://jivaka.snimka.bg/tuning/skunk2-stok.678207и така ...копираните и скунковетеhttp://jivaka.snimka.bg/tuning/skunk-2-kopir.678209

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По интересното е колко време ще изкарат;):rolleyes: Иначе на вид са ги докарали. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам Кире,ще видим ама според едни слухове които съм чул ,си мисля че ще е повече от скунка :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест над 30-40 хиляди километра;) А дано ;):P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някво развитие с Х сериите имате ли... аз още разработвам .... малко под 400км. до сега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не :( ,още 2-3 седмици поне ще ми трябват лично на мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък смених длъжността във фирмата и сега нямам грам време да бараникам по колата...На всичкото отгоре си поръчах Скънк 2 раздвижни колела и куриерите да вземат да ги изгубят по пътя.... абе каръшка работа, сега пада едно голямо писане и търсене и да видим какво ще стане...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днеска карах без хидравлика,разликата е доста осезаема,особено в средни оборти....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за Прелюдите като наще май механична рейка няма а?Ако има ще се върти в пъти по лесно от колкото при откачена хидравлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора гледаха на правените валове с негативизъм и бяха предубедени в неуспеха им. Днеска Живко мисля че доказа обратното :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в цял свят правят (дори и Bisimoto regrind-ват) валове, защо и в БГ да неможем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко оборота балансирахте олекотения кранк :huh: ?А относно копираните валове - мисля че скънковете ще ядат сухи пасти :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея на какви обороти е балансиран понеже не седях там докато го балансираха, че ми омръзна да вися :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям пропуск според мен, но... дано силата да е с вас :)... Ако има разпечатка пусни я :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето дино графиката, обаче е нямало време да се настрои добре колата и скоро ще се донастройва и мисля, че ще качи още някой и друг кон :)

Публикувано изображение

Редактирано от rollin
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от двете х22-ки трябва да се извадят още коне ...... особено с техните доработки

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали му е тука мястото но защо неоткривам лагери АЦЛ рацинг за х22а има само за а4 на 55мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основни от рейс серията няма да намериш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко инфо за копираните валове, какво трябва за да стане номера и каква пара излиза горе-долу?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво може да се направи по въпроса, ако буталото стърчи над блока с 0.02инча (0.5мм) ?Това е при положение, че се ползва ОЕМ-ската гарнитура(която е дебела 0.66мм)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да видиш дали ще има среща бутало/клапан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви валове ще ползваш?ps. това е по заводски спецификации:Minimum Piston to Valve Clearance Intake Valves: .050”Exhaust Valves: .060”Minimum Valve to Valve “Clicking” Clearance: .040”

Редактирано от murdera
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срещата е ясна дори и да не се подава буталото а да е наравно, за това се издълбава мястото където се заерещат с клапана и всичко става ОКВаловете са копия на Скънк2 стейдж2 Про - тея къде Живко кара с тях и аз имам същите :)/>

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой, който кара с пълния кит на Каизен спийд за премахване на балансиращите валове и ръчен обтегач ? Става въпрос за х22а. Трябва да го поръчвам скоро и искам да чуя отзиви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кита е супер,само че са не са малко парите... Ако ти се дават-взимай го, няма да сбъркаш !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой, който кара с пълния кит на Каизен спийд за премахване на балансиращите валове и ръчен обтегач ? Става въпрос за х22а. Трябва да го поръчвам скоро и искам да чуя отзиви

Сашо какъв е тоя кит на кайзен спийд, :rolleyes:/> карам и с двете но хоум меид и нямам никакви проблемислагай и си свиркай ..но с полиуретановите тампони и без баланс валовете е малко неприятно за евридей

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.kstuned.com/collections/kstuned-products/h22-parts 325+149 $ за това говоря - така или иначе ще го поръчвам скоро, просто питах дали някой в БГ има такова и как е :) и аз мога да си го направя сам, но искам като правя нещо да е най хубавото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е ок ....знам че обичаш всичко да ти е наи хубавото....наистина за пръв път виждам такъв "ръчен" обтегач за х22,останалите ползваме от х23 ,иначе само това ли мислиш да вземеш /тапите и обтегача/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кита за премахване с поставена нова маслена помпа + обтегача + ремъка = с една дума - всичко което се предлага за х22 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за затапване на масленните отвори за лагерите на балансиращите валове има ли нещо в тоя кит

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...