Jump to content
civic1.5

Хонда ХРВ

Recommended Posts

Здравейте колеги, много четох, но искам конкретен отговор. Имам Хонда ХРВ с дв.D16W5, на който искам да му махна катализатора и да сложа резонансно гърне, това ми е 5та Хонда и до сега само на сивиците 5то поколение сам го правил. Вапроса ми е ще има ли последствия за ЕКУто тъй като имам лабда сонда в катализатора и температурен датчик след него, наясно съм, че трябва да ги монтирам отново в резонансното гърне, Колата ще се газифицира както всички останали до сега.Благодаря Ви за търпението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вземай менението ми за експертно, но смятам, че може всичко да оплескаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи „всичко да оплескаш”?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знам че не е тема за всеки ( не се обиждайте) но наистина питам за последствията, колко човека са го правили и какво да очаквам. Трудно е да се гадае, какви грешки ще възникнат като инфо от ланди сондите, хайде температурния датчик ще показва,че всичко е ок. защото няма да се нагрява толкова много, но ланди сондите...........ще приемат информация за по ниска температура на изгорелите газове, от там богата смес, като ще се стреми да я компенсира с повече въздух, тя ще обеднее в следващия момент и найстина ще вдигне градус но не толкова, че сондата да го приеме като инфо, защото тапата наречена катализатор я нямаи постоянно ще карам на бедна смес с всички последствия от това......чакам мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква газова ще слагаш(АГУ или ГИ)Какво ти е на катализатора че ще го махаш?Със сигурност едната грешка ще ти бъде за подгряване на сондата докато колата е студена.Другата грешка за сондата след катализатора ще може да се излъже с един качествен емулатор,но само на газ,на бензин ще ти дава грешка.Не мисля че ще е проблем за работата на ЕКУ-то най-много да ти качи с малко разхода на бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газова инжекция ще слагам.много малко мнения по темата що така :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си настройките на ГИ преди да махнеш катализатора

Редактирано от Daniel Panayotov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, аз имах HR-V с мотор D16W1 1.6 105 к.с. на газ и да ти кажа нямах никакви проблеми с вървенето на газ, само големи проблеми с горенето на масло. Колата беше взета от Италия с обикновена газ, след което е преправих на газов инжекцион Lovato и вървеше доста по-добре. Катализаторът го отрязах още когато взех колата, сложих някакво гърне колкото да не бучи и проблеми с горенето не съм имал. Промени се звукът, това е ясно и като да не повярваш създаде илюзия че тръгна още повече! http://quarter.snimka.bg/automobiles/hr-v.646859.26090436

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премахването на катализатора на ХОНДА е безсмислено.Ефекта е нулев,защото е различен от другите катализатори и не влияе негативно на работата на двигателя.Ако газаджията Ви е посъветвал така....да прецени размера на тръбата и да си го.........там.Сори за неприличните думи,но простотията е непоносима вече.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премахването на катализатора на ХОНДА е безсмислено.Ефекта е нулев,защото е различен от другите катализатори и не влияе негативно на работата на двигателя.Ако газаджията Ви е посъветвал така....да прецени размера на тръбата и да си го.........там.Сори за неприличните думи,но простотията е непоносима вече.

Омбре, не ме е посаветвал, просто колата е не 250 000 км. и не знам в какво състояние е катализатора, притесняваше ме да не я спъва, не мога да преценя. Това ми е 5та ХОНДА и имам странен проблем, стрелката на температурата се отлепя, преминава второто деление а е още на смукач, не си връща оборотите, чак като подгони нормални градуси тоест средата тогава падат на 800-900. Редактирано от civic1.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омбре, не ме е посаветвал, просто колата е не 250 000 км. и не знам в какво състояние е катализатора, притесняваше ме да не я спъва, не мога да преценя. Това ми е 5та ХОНДА и имам странен проблем, стрелката на температурата се отлепя, преминава второто деление а е още на смукач, не си връща оборотите, чак като подгони нормални градуси тоест средата тогава падат на 800-900.

Намери къде е проблема, не режи части, докато отрежеш прецаканата :lol: Правило: Ако работи - НЕ ГО ПИПАЙ!Пък и човек с ГОЛЯМ опит в областта по-горе ти го каза достатъчно ясно!Ако махнеш катализатора основния резултат може да е проблем със сондите и ЕКУ-то, според статистиката от приятели БЕЗ катализатори :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...