civic1.5 0 #1 Публикувано 24 Декември, 2011 Здравейте колеги, много четох, но искам конкретен отговор. Имам Хонда ХРВ с дв.D16W5, на който искам да му махна катализатора и да сложа резонансно гърне, това ми е 5та Хонда и до сега само на сивиците 5то поколение сам го правил. Вапроса ми е ще има ли последствия за ЕКУто тъй като имам лабда сонда в катализатора и температурен датчик след него, наясно съм, че трябва да ги монтирам отново в резонансното гърне, Колата ще се газифицира както всички останали до сега.Благодаря Ви за търпението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #2 Отговорено 24 Декември, 2011 Не вземай менението ми за експертно, но смятам, че може всичко да оплескаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #3 Отговорено 25 Декември, 2011 Какво значи „всичко да оплескаш”? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic1.5 0 #4 Отговорено 27 Декември, 2011 Колеги, знам че не е тема за всеки ( не се обиждайте) но наистина питам за последствията, колко човека са го правили и какво да очаквам. Трудно е да се гадае, какви грешки ще възникнат като инфо от ланди сондите, хайде температурния датчик ще показва,че всичко е ок. защото няма да се нагрява толкова много, но ланди сондите...........ще приемат информация за по ниска температура на изгорелите газове, от там богата смес, като ще се стреми да я компенсира с повече въздух, тя ще обеднее в следващия момент и найстина ще вдигне градус но не толкова, че сондата да го приеме като инфо, защото тапата наречена катализатор я нямаи постоянно ще карам на бедна смес с всички последствия от това......чакам мнения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel Panayotov 4 #5 Отговорено 28 Декември, 2011 каква газова ще слагаш(АГУ или ГИ)Какво ти е на катализатора че ще го махаш?Със сигурност едната грешка ще ти бъде за подгряване на сондата докато колата е студена.Другата грешка за сондата след катализатора ще може да се излъже с един качествен емулатор,но само на газ,на бензин ще ти дава грешка.Не мисля че ще е проблем за работата на ЕКУ-то най-много да ти качи с малко разхода на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic1.5 0 #6 Отговорено 28 Декември, 2011 Газова инжекция ще слагам.много малко мнения по темата що така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel Panayotov 4 #7 Отговорено 29 Декември, 2011 (Редактирано) Направи си настройките на ГИ преди да махнеш катализатора Редактирано 29 Декември, 2011 от Daniel Panayotov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasenceto 2 #8 Отговорено 13 Януари, 2012 Здрасти, аз имах HR-V с мотор D16W1 1.6 105 к.с. на газ и да ти кажа нямах никакви проблеми с вървенето на газ, само големи проблеми с горенето на масло. Колата беше взета от Италия с обикновена газ, след което е преправих на газов инжекцион Lovato и вървеше доста по-добре. Катализаторът го отрязах още когато взех колата, сложих някакво гърне колкото да не бучи и проблеми с горенето не съм имал. Промени се звукът, това е ясно и като да не повярваш създаде илюзия че тръгна още повече! http://quarter.snimka.bg/automobiles/hr-v.646859.26090436 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #9 Отговорено 16 Януари, 2012 Премахването на катализатора на ХОНДА е безсмислено.Ефекта е нулев,защото е различен от другите катализатори и не влияе негативно на работата на двигателя.Ако газаджията Ви е посъветвал така....да прецени размера на тръбата и да си го.........там.Сори за неприличните думи,но простотията е непоносима вече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic1.5 0 #10 Отговорено 19 Януари, 2012 (Редактирано) Премахването на катализатора на ХОНДА е безсмислено.Ефекта е нулев,защото е различен от другите катализатори и не влияе негативно на работата на двигателя.Ако газаджията Ви е посъветвал така....да прецени размера на тръбата и да си го.........там.Сори за неприличните думи,но простотията е непоносима вече.Омбре, не ме е посаветвал, просто колата е не 250 000 км. и не знам в какво състояние е катализатора, притесняваше ме да не я спъва, не мога да преценя. Това ми е 5та ХОНДА и имам странен проблем, стрелката на температурата се отлепя, преминава второто деление а е още на смукач, не си връща оборотите, чак като подгони нормални градуси тоест средата тогава падат на 800-900. Редактирано 19 Януари, 2012 от civic1.5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Чавдар 58 #11 Отговорено 3 Февруари, 2012 Омбре, не ме е посаветвал, просто колата е не 250 000 км. и не знам в какво състояние е катализатора, притесняваше ме да не я спъва, не мога да преценя. Това ми е 5та ХОНДА и имам странен проблем, стрелката на температурата се отлепя, преминава второто деление а е още на смукач, не си връща оборотите, чак като подгони нормални градуси тоест средата тогава падат на 800-900.Намери къде е проблема, не режи части, докато отрежеш прецаканата Правило: Ако работи - НЕ ГО ПИПАЙ!Пък и човек с ГОЛЯМ опит в областта по-горе ти го каза достатъчно ясно!Ако махнеш катализатора основния резултат може да е проблем със сондите и ЕКУ-то, според статистиката от приятели БЕЗ катализатори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове