Mitev 0 #1 Публикувано 8 Декември, 2011 Здравейте колеги, от два месеца имам хонда црв 98г. имах прещракване в диференциала при ляв завой но при смяна на маслото шума изчезна, сега имам друг проблем на хлъзгав терен при рязко потегляне се чува някакво свирене в диференциала някой имал ли е такъв проблем. Дали е износен многодисковия съединител и приплъзва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #2 Отговорено 9 Декември, 2011 А постара ли се да сипеш, препоръчваното за модела масло? На самият диференциал го пише - ATF-Z1 или DPS-F. "Оригинално", т.е. произведено за Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bili 0 #3 Отговорено 9 Декември, 2011 изчакаи да завали сняг и след това идаи малко повече гас, моята миналата зима така я излекувах. Но преди това смени маслото на задния диф с оригинално HONDA масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 9 Декември, 2011 Много газ....и те така!Смех!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bili 0 #5 Отговорено 9 Декември, 2011 смех ама колата се оправи, и несъм го чувал от тогава задният диф.А коегата може все пак да пробва, няма да му струва нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 9 Декември, 2011 Кое няма да му струва нищо?Смяната на маслото?Тогава, може и да се оправи!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitev 0 #7 Отговорено 9 Декември, 2011 (Редактирано) А постара ли се да сипеш, препоръчваното за модела масло? На самият диференциал го пише - ATF-Z1 или DPS-F. "Оригинално", т.е. произведено за Хонда.Да преди да го сменя имаше щракане на завой, смених го с DPS-F и щракането и всякакви други шумове изчезнаха още след 5-6 километра, обаче при рязко потегляне в кал или хлъзгаво се чува едно виене все едно буксува. Редактирано 9 Декември, 2011 от Mitev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 10 Декември, 2011 Така е не се коси, нема да потегляш рязко в завои, и няма да я зориш много да я въртиш на пета, едно е да я въртиш на сняг друго е на пръст сух терен или кал. Тоя звук дет чуваш е от боксуване на съедийнителя в диферинциала. Просто по нежно в такива ситуации А въртенето в снега помага от такава гледна точка че тоя съединител кат не му се случва да зацепва често колкото и да е трупа мръсотии, губу сцепление, и кат го развъртиш малко по снега да се "ошлаифа" и почва да праи по хубаво зацепване без да преплъзва и да издава плашещи звуци Туи то както като си слоиш нов съединител вероятноста първите 1000 -2000 км да тресе е голяма до де прилегне хубаво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
temerut 5 #9 Отговорено 10 Декември, 2011 Попаднах на една тема от друг форум My link . Дано да е полезна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #10 Отговорено 11 Декември, 2011 като я взех моята също имаше шум от диференциала, смених маслото с DPS-F и шума изчезна, след около 10000 км отново се появи, но това само при рязко подаване на газ на сух асфалт и отново реших да сменя маслото. Сега вече абсолютно никакво виене не се чува, вчера я пробвах в снега по северните склонове на Стара планина и не се обади нито веднъж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitev 0 #11 Отговорено 7 Април, 2012 Мисля, че след дъгата зима се пооправи това виене защото вече не се чува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 11 Април, 2012 Пак ще се появи нема се плашиш, още една смяна на маслото ще го изчисти тотално вече. понякога една смяна не е достатъчна ако старото масло е било много кофти, а щом е стигнало до щракане начи е било много кофти, тогава се препоръчва една смяна -> 1000 км и след тва още една смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #13 Отговорено 12 Април, 2012 Абе Слави на тебе не ти ли препоръчаха да се занимаваш само с газовите! Иначе колега на новото масло, му трябва някакви км. за да влезе в час . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове