Jump to content
Mitev

Хонда црв проблем

Recommended Posts

Здравейте колеги, от два месеца имам хонда црв 98г. имах прещракване в диференциала при ляв завой но при смяна на маслото шума изчезна, сега имам друг проблем на хлъзгав терен при рязко потегляне се чува някакво свирене в диференциала някой имал ли е такъв проблем. Дали е износен многодисковия съединител и приплъзва? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А постара ли се да сипеш, препоръчваното за модела масло? На самият диференциал го пише - ATF-Z1 или DPS-F. "Оригинално", т.е. произведено за Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изчакаи да завали сняг и след това идаи малко повече гас, моята миналата зима така я излекувах. Но преди това смени маслото на задния диф с оригинално HONDA масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много газ....и те така!Смех!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смех ама колата се оправи, и несъм го чувал от тогава задният диф.А коегата може все пак да пробва, няма да му струва нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое няма да му струва нищо?Смяната на маслото?Тогава, може и да се оправи!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А постара ли се да сипеш, препоръчваното за модела масло? На самият диференциал го пише - ATF-Z1 или DPS-F. "Оригинално", т.е. произведено за Хонда.

Да преди да го сменя имаше щракане на завой, смених го с DPS-F и щракането и всякакви други шумове изчезнаха още след 5-6 километра, обаче при рязко потегляне в кал или хлъзгаво се чува едно виене все едно буксува. Редактирано от Mitev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е не се коси, нема да потегляш рязко в завои, и няма да я зориш много да я въртиш на пета, едно е да я въртиш на сняг друго е на пръст сух терен или кал. Тоя звук дет чуваш е от боксуване на съедийнителя в диферинциала. Просто по нежно в такива ситуации :) А въртенето в снега помага от такава гледна точка че тоя съединител кат не му се случва да зацепва често колкото и да е трупа мръсотии, губу сцепление, и кат го развъртиш малко по снега да се "ошлаифа" и почва да праи по хубаво зацепване без да преплъзва и да издава плашещи звуци :) Туи то както като си слоиш нов съединител вероятноста първите 1000 -2000 км да тресе е голяма до де прилегне хубаво :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попаднах на една тема от друг форум My link . Дано да е полезна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като я взех моята също имаше шум от диференциала, смених маслото с DPS-F и шума изчезна, след около 10000 км отново се появи, но това само при рязко подаване на газ на сух асфалт и отново реших да сменя маслото. Сега вече абсолютно никакво виене не се чува, вчера я пробвах в снега по северните склонове на Стара планина и не се обади нито веднъж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че след дъгата зима се пооправи това виене защото вече не се чува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще се появи нема се плашиш, още една смяна на маслото ще го изчисти тотално вече. понякога една смяна не е достатъчна ако старото масло е било много кофти, а щом е стигнало до щракане начи е било много кофти, тогава се препоръчва една смяна -> 1000 км и след тва още една смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Слави на тебе не ти ли препоръчаха да се занимаваш само с газовите:D! Иначе колега на новото масло, му трябва някакви км. за да влезе в час .:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...