Jump to content
barsi

Странно поведение на колата при спиране след интензивно каране

Recommended Posts

Здравейте,Имам англичанка,проявяваща странен характер.След интензивно каране да речем по маршрута София-Самоков и колата почва при спиране да тресе м/у 80 и 60км/ч. Сменени-накрайници/регулирана предница/, дискове Брембо/обикновената серия/, накладки Кашияма, гуми проверени-прави и балансирани.Странното е, че след 40 мин интензивно каране/газ, спирачка/ проблема се проявява, после ако остава колата за 1 час и после няма ядове...Имам чувството, че накладките, понеже са доста меки, прегряват и ме базикат. :( Не е болка за умиране, но ме е страх да не прецакам дисковете най-вече. Тя като тресе не спира коректно.Някой да има идея?

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато загреят дисковете спирачките започват да не работят на 100 процента.Имах такъв проблем със Субару.При мен не тресеше просто не щеше да спре.Според мен използвай и скоростите за "убиване" на скоростта по завоите.Ако са меки накладките няма да прецакат дисовете.:)

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си ги ползвам, но карам доста агресивно/120-60/ заради завоя и само с предавка не става :( Повечето пъти е 90-60, че пътя го знам до болка и за това си го позволявам. Те почват да не спират и после почват да тресат. Като се охладят и проблема изчезва, до следващото такова каране. Явно не съм за тия накладки... Следващото май ще е ТРВ или нещо друго по-твърдо... Само до тогава/тия са на 60% / ме е страх. Иначе спират брутално :D

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти идва изцяло от карането. Със слагането на по-твърди накладки не се знае дали няма да загрееш още повече дисковете, като в даден момент спирането да е още по-трудно. Това че е Хонда не значи че непременно е за каране като на рали.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз залагам това да ти е точно от дисковете,след като загреят повече се деформират и от това ти е вибрацията-вероятно си за нови.Пиши като откриеш проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не, Абс нямам. Дисковете са на 15к и накладките също. хеч-а на жената е с дискове и накладки марка неизвестна. Карам я по същия начин и няма ядове. Иначе диска не е мръднал изобщо. Се едно сега е сложен. един колега ме посъветва да ги сваля накладките и да видя ако са се изпекли с малко шкурка, сложена на едно трупче да ги тръкна леко. Иначе днес цял ден се движа и няма ядове. То това не, че като е хонда треа да се кара на рали- аз така си карам. Обаче ми е любопитно защо тресе- не ми е първата накладка, къде и идва повече тоя маршрут/както и някой други/, но за сефте тресе. Иначе като почне да не спира прескачам предавките и готово, но защо по дяволите тресе...

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си знаеш най-добре какви дискове и накладки си сложил при смяната. Ако не са качествени най-вероятно проблема е от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах дали ти тресе във волана или тресе колата ? Ако е тресене във волана - спирачна течност ? раздвижване на спирачните цилиндри ? Лично на мен също ми се е получавало при прегряване на спирачките да тресе-леко , но и да не спира при еднакво направено усилие на педала ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във волана е. Усеща и в цялата кола де, но не е като на криви дискове...А спирачната течност си е течност- от Италия е колата и течността си и е италианската. От 2007ма е при мен и не съм я сменявал. Майстора сега каза, че апаратите са си били при смяната на спирачките перфе. Пич-а ми е от компанията и няма да ме излъже. Водачите и апаратите са били перфектни. А за течността един колега и друго ми каза-направо нови спирачни маркучи, че тия може да тапят вече и нова течност ест. Той така патил на стария му ескорт. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ментаци дискове или криви такива.Аз също съм с Брембо обикновенна серия и нямам преоблеми след дълго каране ( 600 км ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то и аз при нормално каране нямам проблеми. Странно ми е защо при интензивно имам ядове. В самото начало като ги сложих минах Асеновград - Чепеларе за няма и 20 мин рано сутринта с вратите и нямах тогава ядове. Ама никакви, а натоварването беше много по-голямо, защото не познавах пътя.Само един път бях минавал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При интензивно каране имаш ядове защото много по-често използваш спирачките и по-сериозно стъпваш на педала. Дисковете ти не са за такова каране и от там прегряват. Не случайно "по-напомпаните" модификации са със дискове с по-голям диаметър, по-сериозни апарати и т.н. Най-малкото има модели накладки и дискове които са за такова каране. А и с тия рекорди дето ги правиш 20 минути Асеновград - Чепеларе си си направо роден за състезател. Малко извън темата, какъв ти е мотора на хондата, че ми е любопитно?

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във волана е. Усеща и в цялата кола де, но не е като на криви дискове...

Изпичаш накладките и от там биенето и НЕспирането, което не споменаваш.Смени накладките!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При интензивно каране имаш ядове защото много по-често използваш спирачките и по-сериозно стъпваш на педала. Дисковете ти не са за такова каране и от там прегряват. Не случайно "по-напомпаните" модификации са със дискове с по-голям диаметър, по-сериозни апарати и т.н. Най-малкото има модели накладки и дискове които са за такова каране. А и с тия рекорди дето ги правиш 20 минути Асеновград - Чепеларе си си направо роден за състезател. Малко извън темата, какъв ти е мотора на хондата, че ми е любопитно?

Д14а2,За това за състезателя си го знам-така разпускам. Двигателя е добре от към динамиката. Обаче колата няма задна щанга и за това толкова намалявам. Другата има и там по-малко ползвам спирачките като се замисля. Тя англишманката не е направена за това, но пустата нужда от 4ри вратка ме спира да я сменя.както и да е- Sebulba, тия дни ще сваля някоя накладка да ги погледна или ще карам леко, предвид настъпващата зима и отпролет ще се мятам на някакви други накладки. А колата че не спира като загреят е факт, но като наваля педала до метала къде ще ходи-намалява кошчето :D Значи няма за какво да се притеснявам.Просто съм си подбрал неправилно спирачките ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес май си реших въпроса.Колата цяла седмица не се спря. Като беше -2 и пак тресеше на 2ро-3то спиране по малко и днес сутринта се въоръжих с 5шишета спирачна течност,шкурка 80ка един метър и с един колега отворихме нещата.Равносметката-Накладки перфе, дискове перфе.Шкурката не ми потрябва. Свалихме предните спирачни маркучи и източихме течността с помпане на педала. Сипахме 20-30гр в казанчето и пак. Промихме инсталацията. Обезвъздушихме я после. Проверихме и задните-на 2рото натискане изкара чиста течност. После 1 час тестове. Никакви ядове. Пак угреях доста накладките и колата почна да спира по-слабо, но не тресе. Оставихме я за 1 час да охлади докато удариме по едно капи хмел и вече колата си спира супер. После само да видя дали казанчето е пълно. Старата течност беше като буза с парченца ръжда :o п.п. В една тема бях писал, че течностне се сменява-променям си мнението. Необходимо е.п.п.2 Нали като се обезвъздушава спирачката преди пробката течността си минава през целия апарат? Питам, защото тяхне сме ги пипали. Изкара малко боклуци и после беше чиста :dry: п.п.3 Кашиямата си е много готина накладка. Просто май трябваше да сложа перфорирани дискове. Нищо- другия път като ми потрябват дискове :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...